Tο υποσύστημα Alerts/Notifications, το οποίο παρέχει την άμεση ενημέρωση των χρηστών ή ακόμα και των εργαζομένων για τις σημάνσεις ή μη της ψηφιακής κάρτας εργασίας, δίνει τη δυνατότητα ενεργοποίησης των Alerts/Notifications που τους ενδιαφέρουν, τους τρόπους ενημέρωσης, τα λεκτικά που θα αναγράφονται στις ενημερώσεις κ.λπ..
Οι βασικοί τρόποι που μπορείτε να λαμβάνετε τα Alerts/Notifications είναι οι εξής:
- Εμφάνιση στην εφαρμογή (αναδυόμενες ειδοποιήσεις)
- Αποστολή με Email
- Αποστολή με SMS/Viber (απαιτείται η αγορά του module Viber SMS)
Τα Alerts/Notifications, που μπορεί να παρακολουθεί η εφαρμογή και να ενημερώνει τον χρήστη με τους παραπάνω τρόπους, είναι τα εξής:
Κωδικός | Alerts/Notifications | Επεξήγηση |
Α1 | ΕΡΓΑΣΙΑ ΧΩΡΙΣ ΩΡΑΡΙΟ | Έρχεται κίνηση εισόδου, ενώ δεν υπάρχει ωράριο |
A2 | ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΕ ΑΝΑΠΑΥΣΗ Ή ΜΗ ΕΡΓΑΣΙΑ | Έρχεται κίνηση εισόδου, ενώ το δηλωθέν ωράριο της ημέρας είναι ανάπαυση ή μη εργασία |
A3 | ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΕ ΑΔΕΙΑ | Έρχεται κίνηση εισόδου, ενώ υπάρχει ημερήσια άδεια στην ημέρα |
A4 | ΚΙΝΗΣΗ ΣΕ ΤΗΛΕΡΓΑΣΙΑ | Έρχεται κίνηση εισόδου, ενώ υπάρχει τηλεργασία στην ημέρα |
A5 | ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΟΣ ΤΥΠΟΣ ΕΙΣΟΔΟΥ | Έρχεται κίνηση εισόδου, ενώ υπάρχει προηγούμενη κίνηση εισόδου |
A6 | ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΟΣ ΤΥΠΟΣ ΕΞΟΔΟΥ | Έρχεται κίνηση εξόδου, ενώ υπάρχει προηγούμενη κίνηση εξόδου |
A7 | ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΟΣ ΤΥΠΟΣ ΕΞΟΔΟΥ 2 | Έρχεται κίνηση εξόδου, ενώ δεν υπάρχει προηγούμενη κίνηση εισόδου |
B1 | ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗ ΝΩΡΙΤΕΡΑ | Έρχεται κίνηση εισόδου με ώρα πριν από το δηλωθέν ωράριο (μείον ανοχή) |
B2 | ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΗ ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗ | Έρχεται κίνηση εισόδου με ώρα μετά το δηλωθέν ωράριο (συν τον χρόνο ελαστικού ωραρίου) |
B3 | ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΝΩΡΙΤΕΡΑ | Έρχεται κίνηση εξόδου με ώρα πριν από τη λήξη του ωραρίου (εκτός χρόνου ανοχής) |
B4 | ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΑΡΓΟΤΕΡΑ | Έρχεται κίνηση εξόδου με ώρα μετά τη λήξη του ωραρίου (εκτός χρόνου ανοχής) |
C1 | ΜΗ ΑΦΙΞΗ | Ξεκίνησε το δηλωθέν ωράριο, πέρασε ο χρόνος ελαστικού ωραρίου και δεν υπάρχει κίνηση εισόδου |
C2 | ΜΗ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ | Έληξε το δηλωθέν ωράριο, πέρασε ο χρόνος ανοχής και δεν υπάρχει κίνηση εξόδου |
C3 | ΛΗΓΕΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΥΠΕΡΕΡΓΑΣΙΑΣ | Έληξε το δηλωθέν ωράριο, θα λήξει η ώρα υπερεργασίας σε λίγο (χρόνος ανοχής), και δεν υπάρχει κίνηση εξόδου |
D1 | ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΛΟΓΩ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ | Έρχεται κίνηση και αποτυγχάνει στο ΠΣ Εργάνη με σφάλμα δεδομένων |
D2 | ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΛΟΓΩ ΠΣ ΕΡΓΑΝΗ | Έρχεται κίνηση και αποτυγχάνει στο ΠΣ Εργάνη με σφάλμα από Εργάνη |
E1 | ΔΙΠΛΗ ΕΙΣΟΔΟΣ | Έρχεται επαναλαμβανόμενη κίνηση εισόδου σε σύντομο χρονικό διάστημα |
E2 | ΔΙΠΛΗ ΕΞΟΔΟΣ | Έρχεται επαναλαμβανόμενη κίνηση εξόδου σε σύντομο χρονικό διάστημα |
Διαχείριση Alerts/ Notifications Ψηφιακής Κάρτας
Στη λειτουργία «Διαχείριση Alerts/Notifications Ψηφ. Κάρτ», που βρίσκεται στο μενού «Επικοινωνίες/ Επικοινωνία με ASCII», παρέχεται η δυνατότητα στον χρήστη να ενεργοποιήσει και να προσαρμόσει τις προτιμήσεις του για τις Ειδοποιήσεις.
Στη συγκεκριμένη φόρμα ο χρήστης ανά μήνυμα μπορεί να ορίσει τα alerts που θα εμφανίζονται ανά εταιρεία. Επίσης μπορεί να ορίσει αν θα είναι απαγορευτικά ή προειδοποιητικά. Στην περίπτωση που ο χρήστης επιλέξει την τιμή Απαγορευτικό δίνεται η δυνατότητα να διαγραφεί αυτόματα η κίνηση της κάρτας εργασίας που έκανε ο εργαζόμενος. Προεπιλεγμένα όλοι οι κωδικοί έχουν την τιμή Προειδοποιητικό.
Στα παρακάτω Alerts/Notifications ενεργοποιούνται τα πεδία ανοχής δίνοντας τη δυνατότητα στον χρήστη εισαγωγής των λεπτών ανοχής.
Κωδικός | Alerts/Notifications |
Β1 | ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗ ΝΩΡΙΤΕΡΑ |
Β2 | ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΗ ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗ |
Β3 | ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΝΩΡΙΤΕΡΑ |
Β4 | ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΑΡΓΟΤΕΡΑ |
Γ1 | ΜΗ ΑΦΙΞΗ |
Γ2 | ΜΗ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ |
Γ3 | ΛΗΓΕΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΥΠΕΡΕΡΓΑΣΙΑΣ |
Ε1 | ΔΙΠΛΗ ΕΙΣΟΔΟΣ |
Ε2 | ΔΙΠΛΗ ΕΞΟΔΟΣ |
Δηλαδή σε αυτά ο χρήστης μπορεί να ορίσει τα λεπτά ανοχής που επιθυμεί για να μην εντοπίζονται όλες οι κινήσεις ως Alerts/Notifications.
Στη συνέχεια, περιγράφεται αναλυτικά η χρήση της παραμέτρου «Ανοχή» ανά Alerts/Notifications με συγκεκριμένα παραδείγματα:
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ
ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗ ΝΩΡΙΤΕΡΑ
Η παράμετρος εκφράζει το διάστημα ανοχής σε λεπτά, ώστε μια κίνηση ΕΝΤΟΣ του διαστήματος (Έναρξη ωραρίου-Ανοχή) να ΜΗΝ χαρακτηριστεί ως Νωρίτερη Προσέλευση.
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ:
Έστω Έναρξη ωραρίου=09:00 με Ανοχή=20 και Κίνηση=08:45 τότε η κίνηση δεν θα χαρακτηριστεί ως Νωρίτερη Προσέλευση οπότε και δεν θα σταλεί Notification.
Ενώ έστω Έναρξη ωραρίου=09:00 με Ανοχή=20 και Κίνηση =08:35 τότε η κίνηση θα χαρακτηριστεί ως Νωρίτερη Προσέλευση οπότε και θα σταλεί Notification.
ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΗ ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗ
Η παράμετρος εκφράζει το διάστημα ανοχής σε λεπτά, ώστε μια κίνηση ΕΝΤΟΣ του διαστήματος (Έναρξη ωραρίου+Ανοχή) να ΜΗΝ χαρακτηριστεί ως Καθυστερημένη Προσέλευση.
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ:
Έστω Έναρξη ωραρίου=09:00 με Ανοχή=15 και Κίνηση=09:10 τότε η κίνηση δεν θα χαρακτηριστεί ως Καθυστερημένη Προσέλευση οπότε και δεν θα σταλεί Notification.
Ενώ έστω Έναρξη ωραρίου=09:00 με Ανοχή=15 και Κίνηση=09:17 τότε η κίνηση θα χαρακτηριστεί ως Καθυστερημένη Προσέλευση οπότε και θα σταλεί Notification.
ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΝΩΡΙΤΕΡΑ
Η παράμετρος εκφράζει το διάστημα ανοχής σε λεπτά, ώστε μια κίνηση ΕΝΤΟΣ του διαστήματος (Λήξη ωραρίου-Ανοχή) να ΜΗΝ χαρακτηριστεί ως Νωρίτερη Αποχώρηση.
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ:
Έστω Λήξη ωραρίου=17:00 με Ανοχή=10 και Κίνηση=16:52 τότε η κίνηση δεν θα χαρακτηριστεί ως Νωρίτερη Αποχώρηση οπότε και δεν θα σταλεί Notification.
Ενώ έστω Λήξη ωραρίου=17:00 με Ανοχή=10 και Κίνηση=16:48 τότε η κίνηση θα χαρακτηριστεί ως Νωρίτερη Αποχώρηση οπότε και θα σταλεί Notification.
ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΑΡΓΟΤΕΡΑ
Η παράμετρος εκφράζει το διάστημα ανοχής σε λεπτά, ώστε μια κίνηση ΕΝΤΟΣ του διαστήματος (Λήξη ωραρίου+Ανοχή) να ΜΗΝ χαρακτηριστεί ως Καθυστερημένη Αποχώρηση.
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ:
Έστω Λήξη ωραρίου=17:00 με Ανοχή=30 και Κίνηση=17:25 τότε η κίνηση δεν θα χαρακτηριστεί ως Καθυστερημένη Αποχώρηση οπότε και δεν θα σταλεί Notification.
Ενώ έστω Λήξη ωραρίου=17:00 με Ανοχή=30 και Κίνηση=17:33 τότε η κίνηση θα χαρακτηριστεί ως Καθυστερημένη Αποχώρηση οπότε και θα σταλεί Notification.
ΜΗ ΑΦΙΞΗ
Η παράμετρος εκφράζει το διάστημα ανοχής σε λεπτά, ώστε μια κίνηση ΕΝΤΟΣ του διαστήματος (Έναρξη ωραρίου+Ανοχή) να ΜΗΝ χαρακτηριστεί ως Μη Άφιξη.
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ:
Έστω Έναρξη ωραρίου=09:00 με Ανοχή=100 και Χωρίς Κίνηση Εισόδου τότε μετά την παρέλευση της ανοχής (10:41) χαρακτηρίζεται ως Μη Άφιξη και αποστέλλεται Notification.
Ενώ στην περίπτωση Κίνησης Εισόδου μετά την παρέλευση ανοχής τότε αποστέλλεται Notification Καθυστερημένης Προσέλευσης.
ΜΗ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ
Η παράμετρος εκφράζει το διάστημα ανοχής σε λεπτά, ώστε μια κίνηση ΕΝΤΟΣ του διαστήματος (Λήξη ωραρίου+Ανοχή) να ΜΗΝ χαρακτηριστεί ως Μη Αποχώρηση.
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ:
Έστω Λήξη ωραρίου=17:00 με Ανοχή=40 και Χωρίς Κίνηση Εξόδου τότε μετά την παρέλευση της ανοχής χαρακτηρίζεται ως Μη Αποχώρηση και αποστέλλεται Notification.
ΛΗΓΕΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΥΠΕΡΕΡΓΑΣΙΑΣ
Η παράμετρος εκφράζει το διάστημα ανοχής σε λεπτά, ώστε μια κίνηση ΕΝΤΟΣ του διαστήματος (Λήξη ωραρίου+Ανοχή) να ΜΗΝ χαρακτηριστεί ως Λήξη του Χρόνου Υπερεργασίας.
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ:
Έστω Λήξη ωραρίου=17:00 με Ανοχή=45 και Χωρίς Κίνηση Εξόδου τότε μετά την παρέλευση της ανοχής χαρακτηρίζεται ως Λήξη του Χρόνου Υπερεργασίας και αποστέλλεται Notification.
ΔΙΠΛΗ ΕΙΣΟΔΟΣ
Η παράμετρος εκφράζει το διάστημα ανοχής σε λεπτά, ώστε αν υπάρχει μια κίνηση εισόδου και ΕΝΤΟΣ του διαστήματος ανοχής (Έναρξη ωραρίου+-Ανοχή) εμφανιστεί και άλλη κίνηση εισόδου τότε να χαρακτηριστεί ως Διπλή Είσοδος.
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ:
Έστω Έναρξη ωραρίου=09:00 με Ανοχή=15 και 1η Κίνηση Εισόδου=08:50 τότε αν υπάρξει 2η Κίνηση Εισόδου=08:55 αυτή χαρακτηρίζεται ως Διπλή Είσοδος.
Ενώ αν υπάρξει 2η κίνηση εισόδου εκτός του διαστήματος ανοχής τότε θα χαρακτηριστεί ως Λανθασμένος Τύπος Εισόδου.
ΔΙΠΛΗ ΕΞΟΔΟΣ
Η παράμετρος εκφράζει το διάστημα ανοχής σε λεπτά, ώστε αν υπάρχει μια κίνηση εξόδου και ΕΝΤΟΣ του διαστήματος ανοχής (Λήξη ωραρίου+-Ανοχή) εμφανιστεί και άλλη κίνηση εξόδου τότε να χαρακτηριστεί ως Διπλή Έξοδος.
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ:
Έστω Λήξη ωραρίου=17:00 με Ανοχή=15 και 1η Κίνηση Εξόδου=17:10 τότε αν υπάρξει 2η Κίνηση Εξόδου=17:15 αυτή χαρακτηρίζεται ως Διπλή Έξοδος.
Ενώ αν υπάρξει 2η κίνηση εξόδου εκτός του διαστήματος ανοχής τότε θα χαρακτηριστεί ως Λανθασμένος Τύπος Εξόδου.
Στη συνέχεια ο χρήστης μπορεί, ανά ειδοποίηση (alert), να ορίσει tον τρόπο εμφάνισης των Notifications/Alerts.
Εμφάνιση στην Εφαρμογή
Το πεδίο Εμφάνιση στην Εφαρμογή δίνει την δυνατότητα στους χρήστες, που είναι συνδεδεμένοι στην εφαρμογή της μισθοδοσίας, να ενημερώνονται με την χρήση ειδοποιήσεων που εμφανίζονται κάτω δεξιά στην οθόνη .
Στην περίπτωση που ο χρήστης κάνει διπλό κλικ στο «καμπανάκι» τότε ανοίγει το παρακάτω παράθυρο.
Αν ο χρήστης κάνει κλικ πάνω στο εικονίδιο τότε θα ανοίξει η φόρμα των υπενθυμίσεων.
Αν ο χρήστης κάνει κλικ πάνω στο εικονίδιο τότε η εφαρμογή θα αλλάξει την κατάσταση της υπενθύμισης σε ολοκληρώθηκε.
Αποστολή με Email
Ο χρήστης ενεργοποιώντας το πεδίο Αποστολή με Email ενεργοποιούνται τα παρακάτω πεδία:
- Email Εργαζόμενου
- Τίτλος Email
- Πρότυπο Κείμενο Email
- Email σε Εργοδότη
- Email σε Υποκατάστημα
- Τίτλος Email
- Πρότυπο Κείμενο Email
- Αποστολή σε Άλλο Email
- Τίτλος Email
- Πρότυπο Κείμενο Email
Στην περίπτωση που επιλεγεί ενημέρωση των Alerts/Notifications μέσω Email τότε δίνεται η δυνατότητα στον χρήστη ανά Alerts/Notifications και ανά τρόπο ενημέρωσης (Εργοδότη ή/και Εργαζόμενο) να ορίσει διαφορετικό Θέμα και Κείμενο.
Ο χρήστης μπορεί να ορίσει διαφορετικό Θέμα και Κείμενο ακόμα και όταν η ενημέρωση δεν αφορά τον εργαζόμενο ή/και τον εργοδότη αλλά κάποιο Άλλο Email (αποστολές προς τρίτους ή Email που δεν αποτελούν πεδία της εφαρμογής).
Απαραίτητη προϋπόθεση για την αποστολή του email είναι να συμπληρωθούν τα πεδία που βρίσκονται στη λειτουργία «Διαχείριση Εταιριών», που βρίσκεται στο μενού «Παράμετροι/ Διαχείριση Εταιρίας/ Διαχείριση Εταιριών», στο υποσέλιδο Email Settings.
Αποστολή με SMS/ Viber
Ο χρήστης ενεργοποιώντας το πεδίο Αποστολή με SMS/ VIBER ενεργοποιούνται τα παρακάτω πεδία:
- Μήνυμα σε Εργαζόμενο
- Πρότυπο Κείμενο SMS/ Viber
- Μήνυμα σε Εργοδότη
- Πρότυπο Κείμενο SMS/ Viber
- Μήνυμα σε Άλλο Κινητό
- Πρότυπο Κείμενο SMS/ Viber
Στην περίπτωση που επιλεγεί ενημέρωση των Alerts/Notifications μέσω SMS/Viber τότε δίνεται η δυνατότητα στον χρήστη ανά Alerts/Notifications και ανά τρόπο ενημέρωσης (Εργοδότη ή/και Εργαζόμενο) να ορίσει διαφορετικό Θέμα και Κείμενο.
Ο χρήστης δηλαδή μπορεί ανά Alerts/Notifications να ορίσει διαφορετικά Κείμενα για αποστολές σε κινητό του Εργαζόμενου, της Εταιρίας ή σε κάποιο/α Άλλο/α κινητά τηλέφωνα.
Χρήστες στους οποίους θα εμφανίζεται το κάθε Notification/Alert
Ο χρήστης μέσω του πεδίου «Εμφάνιση σε όλους τους χρήστες» ορίζει τα alerts που θα εμφανίζονται σε όλους τους χρήστες. Σε διαφορετική περίπτωση ο χρήστης επιλέγει τον χρήστη ή χρήστες στους οποίους θα εμφανίζονται τα alerts.