Video Guides

Παίρνω εκτύπωση “Καρτέλας Πελάτη/ Προμηθευτή” και δε συμφωνεί με το “Αναλυτικό Καθολικό” του λογαριασμού.

Τελ. Ενημέρωση: 15/01/24, 17:47 | Βοηθήματα – Utilities

Θα πρέπει να ελέγξετε ποια από τις δυο εκτυπώσεις έχει το μεγαλύτερο ποσό. Συνήθως το «Αναλυτικό Καθολικό» (Γενική Λογιστική\ Εκτυπώσεις\ Οικονομικές) έχει το σωστό ποσό, το οποίο είναι και μεγαλύτερο από αυτό στην «Καρτέλα Πελάτη ή Προμηθευτή» (Πελάτες-Προμηθευτές\ Εκτυπώσεις\ Οικονομικές), που σημαίνει ότι έχει γίνει κάποια κίνηση από την «Καταχώριση Κινήσεων» (Γενική Λογιστική\ Κύριες Εργασίες»), χωρίς να είναι συμπληρωμένος ο κωδικός του πελάτη στο πεδίο «Σύνολα». Για να βρείτε ποιες κινήσεις δεν έχουν ενημερώσει την καρτέλα του πελάτη, μπορείτε να πάρετε την εκτύπωση «Παράμετροι\ Βοηθήματα -Utilities\ Καταστάσεις Συμφωνιών\ Έλεγχος Κινήσεων Πελατών/Προμηθευτών». Στη συνέχεια διορθώνετε, είτε από την επιλογή «Γενική Λογιστική\ Κύριες Εργασίες\ «Καταχώριση Κινήσεων» προσθέτοντας τον κωδικό Πελ.Προ που λείπει στο πεδίο «Σύνολα», είτε από την επιλογή «Παράμετροι\Βοηθήματα -Utilities\ Καταστάσεις Συμφωνιών\ Διόρθωση Λάθος Κινήσεων», όπου δηλώνετε τη χρήση και, εάν θέλετε ένα συγκεκριμένο ημερομηνιακό διάστημα. Πατώντας «Οk» ενημερώνεται αυτόματα το πεδίο «Σύνολα», ανάλογα με την τιμή που έχει το πεδίο «Έκδοση/Λήψη» στην «Καταχώριση Κινήσεων» και ανάλογα με το λογαριασμό λογιστικής που έχετε χρησιμοποιήσει στο άρθρο σας (30.ΧΧ.ΧΧ.ΧΧΧΧ ή 50.ΧΧ.ΧΧ.ΧΧΧΧ).

Το βρήκες χρήσιμο?

Ευχαριστούμε για το σχόλιό σου!