Video Guides

Πως μπορώ να κάνω αυτόματη ενημέρωση υπολοίπων πελατών προμηθευτών απο αρχείο ascii;

Τελ. Ενημέρωση: 17/01/24, 17:48 | Βοηθήματα – Utilities

Για την μαζική απογραφή υπολοίπων πελατών προμηθευτών στην Γενική Λογιστική από αρχείο ascii, ακολουθείτε τα παρακάτω βήματα:

  1. Η γραμμογράφηση του αρχείου θα πρέπει να είναι ως εξής:

Θα πρέπει το αρχείο να έχει ως διαχωριστικό (;) ή «tab»

Πεδίο Τιμή
Πελάτης\ Προμηθευτής 3=Πελάτης, 5=Προμηθευτής
Κωδικός Πελάτη\ Προμηθευτή Κωδικός Πελάτη\ Προμηθευτή
Χρέωση Ποσό Χρέωσης ή κενό
Πίστωση Ποσό Πίστωσης ή κενό

Π.χ.

3;30.00.0001;150,00;;

3;30.00.0002;230,50;;

5;50.00.0012;;120,10;

5;50.00.0013;;700,45;

  1. Από την επιλογή «Παράμετροι \Βοηθήματα Utilities\ Mαζικές Απογραφές\ Μαζική Απογραφή Πελατών/Προμηθευτών», συμπληρώνετε όλα τα υποχρεωτικά πεδία και επιλέγετε «Ενημέρωση».

Στην επόμενη οθόνη που εμφανίζεται θα πατήσετε «Ανάκτηση Από Αρχείο» και θα επιλέξετε το αρχείο με τα Υπόλοιπα των Πελατών ή των Προμηθευτών. Αυτόματα θα συμπληρωθεί η συγκεκριμένη οθόνη με τις τιμές που είχε το αρχείο ASCII. Πατώντας «Ενημέρωση» γίνεται η αποθήκευση των δεδομένων στην εφαρμογή.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ

Εάν κάποιοι Πελάτες\Προμηθευτές που υπάρχουν στο αρχείο δεν υπάρχουν στην εφαρμογή, δε θα ενημερώσει καθόλου τα ποσά για αυτούς τους Πελάτες\Προμηθευτές. Εάν θέλετε να γίνει αυτό, πρέπει πρώτα να καταχωρήσετε τους Πελάτες\Προμηθευτές από την επιλογή «Πελάτες – Προμηθευτές\ Κύριες Εργασίες\ Διαχείριση Πελατών ή Προμηθευτών».

 

Το βρήκες χρήσιμο?

Ευχαριστούμε για το σχόλιό σου!