Video Guides

Αλλαγές με την έκδοση 24.5.3

Alevras M.

Customer Success Consultant
Τελ. Ενημέρωση: 4/06/24, 15:03

Ο ερχομός του Ιουνίου, φέρνει και νέα έκδοση στις Λογιστικές μας εφαρμογές η οποία ενσωματώνει σημαντικά εργαλεία που σχετίζονται με το κύκλωμα myDATA καθώς και έναν αυτοματοποιημένο οδηγό μηχανογράφησης  για την υπηρεσία EPSILON ALL in ONE σύμφωνα με τις απαιτήσεις της ΠΟΛ. Α.1158/23. Αναφορικά με τα Ηλεκτρονικά Βιβλία, για την καλύτερη δυνατή διαχείριση και ασφάλεια των ενεργειών, προσθέσαμε στα δικαιώματα Χρηστών τη δυνατότητα απενεργοποιήσης ενεργειών ανά Χρήστη. Πλέον, είστε σε θέση να καθορίζετε τις ενέργειες που μπορεί ή όχι να κάνει κάποιος Χρήστης! Μια εξίσου σημαντική βελτίωση που δίνει λύση στα λεγόμενα “χαμένα ΜΑΡΚ”, παραστατικά δηλαδή που ενώ φαίνονται στο περιβάλλον της ΑΑΔΕ δεν αντλούνται με Λήψη Παραστατικών, είναι και το εργαλείο ελέγχου για νέα παραστατικά, το οποίο και θα βρείτε στη διαδικασία της αντιστοιχισης παραστατικών από τις Εκκρεμότητες Λογιστικής.

Αν όλα αυτά σας φάνηκαν ενδιαφέροντα, συνεχίστε την ανάγνωσή σας παρακάτω!

 

Νέος Οδηγός Μηχανογράφησης – EPSILON ALL in ONE

 

H διασύνδεση του λογισμικού τιμολόγησης με το POS επιτρέπει στις επιχειρήσεις να διαχειρίζονται το λογαριασμό τους, να εκδίδουν αποδείξεις λιανικής πώλησης & τιμολόγια, να παρακολουθούν τις συναλλαγές τους και να αποδέχονται ηλεκτρονικές πληρωμές μέσω χρεωστικών και πιστωτικών καρτών. Καλύπτοντας τις απαιτήσεις της ΠΟΛ Α.1158/2023, POS για την αποδοχή πληρωμών μέσω χρεωστικών & πιστωτικών καρτών η λύση «EPSILON ALL in ONE» προσφέρει έκδοση Λιανικών και Χονδρικών Πωλήσεων, ενώ παράλληλα διασφαλίζει άμεσες ευκολίες για πληρωμές με κάρτες, χωρίς την ανάγκη ύπαρξης φορολογικών μηχανισμών ή ταμειακών μηχανών, ενσωματώνοντας Νέου τύπου Ψηφιακή Ταμειακή Μηχανή διασυνδεδεμένη με POS & Πάροχο Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης εύκολα και απλά σε μια συσκευή!

Στο μενού των επιλογών εμφανίζεται σχετικό εικονίδο, με το οποίο μπορείτε να αποστείλετε αυτοματοποιημένο e-mail στους πελάτες σας οι οποίοι σύμφωνα με τους καταχωρημένους ΚΑΔ απαιτείται σύνδεση POS με Ταμειακές για πληρωμές με κάρτες.

 

Βελτιώσεις myDATA

 

Δικαιώματα Χρηστών

Στις Παραμέτρους Χρηστών και στην Κατηγορία “Ηλεκτρονικά Βιβλία ΑΑΔΕ (myDATA)”, μπορείτε να απενεργοποιήσετε ενέργειες που αφορούν το μενού myDATA όπως για παράδειγμα Ακυρώσεις, Αντιστοιχίσεις, Μετασχηματισμούς κτλ.

 

Λήψη νέων παραστατικών myDATA μέσα από τη φόρμα της αντιστοίχισης

Η προσαρμοσμένη λήψη για παραστατικά που δεν έχουν αντληθεί στην εφαρμογή ενώ υπάρχουν στην πλατφόρμα myDATA της ΑΑΔΕ πλέον γίνεται ακόμα πιο εύκολη και γρήγορη. Κατά τη διαδικασία της αντιστοίχισης από τις Εκκρεμότητες Λογιστικής και στην περίπτωση που δε βρεθεί παραστατικό προς αντιστοίχιση από τα myDATA, μπορείτε να εκτελέσετε έλεγχο για τη λήψη επιπλέον Παραστατικών με αυτόματη εφαρμογή φίλτρου το ΑΦΜ του αντισυμβαλλόμενου.

 

Για περισσότερες πληροφορίες, ρίξτε μια ματιά εδώ.

 

Λοιπές Βελτιώσεις

 

  • Λογιστικό Αποτέλεσμα Καθαρών Κερδών: Πραγματοποιήθηκε βελτίωση στη διαδικασία υπολογισμού των πεδίων χρήστη. Πιο συγκεκριμένα, ενσωματώθηκε η δυνατότητα προσθήκης των πεδίων χρήστη στις συναρτήσεις υπολογισμού.

 

Δείτε σχετικό απόσπασμα:

Το βρήκες χρήσιμο?

Ευχαριστούμε για το σχόλιό σου!