Για να δημιουργήσετε και να υποβάλετε το αρχείο ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:
1. Μεταβείτε στο μενού Εκτυπώσεις – Έντυπα – Βεβαιώσεις Αποδοχών (για περιβάλλον Εxtra) ή Έντυπα – Βεβαιώσεις Αποδοχών – Έντυπα (για περιβάλλον Hyper/Business) :
2. Στη φόρμα που εμφανίζεται επιλέξτε «Ορισμός Παραμέτρων» για να καθορίσετε τους Λογαριασμούς Αμοιβών και Φόρων που έχουν κινηθεί και σύμφωνα με τους οποίους θα αντληθούν τα δεδομένα στις Βεβαιώσεις. Επίσης παρέχεται και η δυνατότητα αντιγραφής των παραμέτρων είτε από το προηγούμενο έτος είτε από άλλη εταιρία (στις πρότυπες οι παράμετροι υπάρχουν στο έτος 2019)
3. Στη συνέχεια επιλέξτε «Ανάκτηση Δεδομένων» ώστε να αντληθούν απευθείας τα δεδομένα.
4. Από τον Πίνακα Αμοιβών της φόρμας μπορεί να πραγματοποιηθεί οποιαδήποτε μεταβολή στα ποσά καθώς και στα είδη των αμοιβών που εμφανίζονται. Επιπλέον είναι δυνατή η εμφάνιση της καρτέλας του κάθε συναλλασσόμενου με δεξί κλίκ – καρτέλα συναλλασσομένου στα στοιχεία δικαιούχων βεβαιώσεων αποδοχών.
5. Τέλος, επιλέξτε Εξαγωγή και αποθηκεύστε το αρχείο σε οποιοδήποτε φάκελο του Υπολογιστή σας επιθυμείτε. Στη συνέχεια, με θετική απάντηση στο μήνυμα που εμφανίζεται, προχωρήστε στην Αυτόματη Υποβολή του αρχείου ή εναλλακτικά επιλέξτε το button Υποβολή.
**Προσοχή δεν θα πρέπει να αλλάξετε το όνομα του αρχείου.