Video Guides

Δημιουργία Εταιρίας

Τελ. Ενημέρωση: 10/10/22, 13:06 | Εταιρίες, Καρτέλες

Για να δημιουργήσετε νέα εταιρία ακολουθήστε την παρακάτω διαδικασία:

  1. Μεταβείτε στο μενού Αρχείο – Δημιουργία- διαχείριση εταιριών.
  2. Επιλέξτε (+) για να προβείτε στην εισαγωγή νέας εταιρίας.
  3. Στο tab «1.Βασικά Στοιχεία», καταχωρήστε την Επωνυμία/ Επώνυμο, το Α.Φ.Μ. και τον Τύπο Εταιρίας.
  4. Στο tab «2.Υποκαταστήματα», μεταβείτε με μεταβολή στο Κεντρικό και καταχωρήστε τα Στοιχεία Εγκατάστασης του Κεντρικού καθώς και τα Λοιπά Στοιχεία και πατήστε «Αποθήκευση»Υπενθύμιση: ο κωδικός της εγκατάστασης είναι ήδη συμπληρωμένος (0000) και προτείνεται να μην τον αλλάξετε.
  5. Στο tab «3.Ασφαλιστικά», συμπληρώστε τα Στοιχεία ΑΠΔ και τον/τους ΚΑΔ της εταιρίας.
  6. Στο tab «4.Εκπρόσωποι», ορίστε ανά εγκατάσταση τα σταθερά στοιχεία των Εκπροσώπων.
  7. Στo tab «6.Λοιπά στοιχεία», μπορείτε να δηλώσετε τα Στοιχεία Τράπεζας της εταιρίας.
  8. Στο tab «ΚΑΔ Εφορίας», καταχωρήστε την κύρια δραστηριότητα της εταιρίας από την εφορία. Οι δραστηριότητες μπορεί να είναι περισσότερες από μία, αλλά την κύρια θα πρέπει να την ορίσετε με «X».
  9. Τέλος, πατήστε «Αποθήκευση».

* Σημείωση: Για να αποθηκευτεί η καρτέλα μιας νέας εταιρίας αρκεί να πραγματοποιήσετε τα τρία πρώτα βήματα.

Για να προβείτε στη συμπλήρωση των επιπρόσθετων πληροφοριών της νέας εταιρίας που δημιουργήσατε, ακολουθήστε την παρακάτω διαδικασία:

  1. Εισέλθετε στην εταιρία.
  2. Στο tab «Ασφαλιστικά», καταχωρήστε:
    1. Τα Στοιχεία ΑΠΔ:
      1. Αριθμός Μητρώου Εργοδότη (ΑΜΕ).
      2. Υποκατάστημα ΙΚΑ.
      3. Ταυτότητα Πληρωμής Τρεχουσών Εισφορών (Τ.Π.Τ.Ε.), την οποία μπορείτε να αντλήσετε αυτόματα.
    2. Τον/τους ΚΑΔ της εταιρίας. Σε αυτή τη μάσκα είναι απαραίτητο να καταχωρηθούν όλοι οι ΚΑΔ της εταιρίας, γιατί μόνο αυτούς θα μπορείτε να επιλέξετε στην καρτέλα του κάθε εργαζομένου.
    3. Σε περίπτωση που έχετε Επικουρικά Ταμεία , τα καταχωρήστε το πεδίο ΑΜ Λοιπών και Επικουρικών Ταμείων .
  3. Στο tab «Εκπρόσωποι», ορίζετε ανά εγκατάσταση τα σταθερά στοιχεία του: Εργοδότης – Νόμιμος Εκπρόσωπος, του Βεβαιών – Λογιστής, και του Τεχνικός Ασφαλείας – Ιατρός Εργασίας. Τους εκπροσώπους τους επιλέγετε με τον φακό, εφόσον πρώτα τους καταχωρήσετε στο μενού Παράμετροι – Λοιπά Αρχεία – Εκπρόσωποι.Δίνεται η δυνατότητα στον χρήστη να αντιγράψει όλους τους εκπροσώπους από μία εγκατάσταση σε μία άλλη, με το αντίστοιχο button της «Αντιγραφής»

 

Το βρήκες χρήσιμο?

Ευχαριστούμε για το σχόλιό σου!