Video Guides

Αλλαγές με την έκδοση 25.1.0.0

Τελ. Ενημέρωση: 21/02/25, 14:32

1. Ενσωμάτωση όλων των απαραίτητων ενεργειών σχετικά με τις αλλαγές στις Μηνιαίες Βεβαιώσεις Αποδοχών (menu Εκτυπώσεις \ Λογιστηρίου – Εφορίας \ Μηνιαίες Βεβαιώσεις Αποδοχών) που αφορούν το Ψηφιακό Τέλος Συναλλαγής (πρώην Χαρτόσημο & ΟΓΑ Χαρτοσήμου), σύμφωνα με τις αποφάσεις Α.1005/2025, Α.1001/2025 και Α.1017/2025 της ΑΑΔΕ. Ειδικότερα, πραγματοποιήθηκαν αλλαγές στην εξαγωγή αρχείου «JL10» που αφορούν τις περιόδους από τον Δεκέμβριο 2024 και εφεξής, όπου τα ποσά των πεδίων “Χαρτόσημο” & “ΟΓΑ Χαρτοσήμου”, θα συμπληρώνονται πλέον στο σύνολο τους στο πεδίο “Χαρτόσημο”, το οποίο μετονομάζεται σε “Ψηφιακό Τέλος Συναλλαγής” (το παλιό πεδίο “ΟΓΑ Χαρτοσήμου” θα παραμένει πάντα μηδενικό).

Για παράδειγμα, στο αρχείο «JL10» έως τον Νοέμβριο 2024 με αποδοχές 1.000€, το χαρτόσημο 1,2% συμπληρωνόταν ως εξής:

  • Χαρτόσημο = 10
  • ΟΓΑ Χαρτοσήμου = 2

Από τον Δεκέμβριο 2024 και εφεξής, στο αρχείο «JL10» με αποδοχές 1.000€, το χαρτόσημο 1,2% συμπληρώνεται ως εξής:

  • Ψηφιακό Τέλος Συναλλαγής = 12
  • παλιό πεδίο ΟΓΑ Χαρτοσήμου = 0

Σημείωση: Οι παραπάνω αλλαγές πραγματοποιήθηκαν για όλα τα είδη υποβολής, δηλαδή Μισθωτή Εργασία, Επιχειρηματική Δραστηριότητα & Μερίσματα/Τόκοι/Δικαιώματα.

Επίσης, αλλαγές πραγματοποιήθηκαν και στην εκτύπωση των δηλώσεων για Μισθωτή Εργασία, Επιχειρηματική Δραστηριότητα & Μερίσματα/Τόκους/Δικαιώματα.

Όλες οι αλλαγές που προαναφέρθηκαν, ισχύουν από την περίοδο Δεκέμβριος 2024 και εφεξής.

2. Ενσωμάτωση όλων των απαραίτητων ενεργειών σχετικά με την απεικόνιση του τύπου αποδοχών «(71) Αφορολόγητα ποσά φιλοδωρημάτων της περ. ιβ΄ της παρ. 2 του άρθρου 14 του Ν.4172/2013» στις Μηνιαίες Βεβαιώσεις Αποδοχών, σύμφωνα με την απόφαση Α.1005/2025 της ΑΑΔΕ. Πιο συγκεκριμένα, στο menu Παράμετροι \ Βασικά Αρχεία \ Αποδοχές, ενσωματώθηκε η στήλη «Τύπος Αποδοχών ΦΜΥ» (δίπλα από τη στήλη Κωδ. Τόκων/Μερισμάτων) όπου ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να ορίζει τον Τύπο Αποδοχών ΦΜΥ που επιθυμεί για την πρόσθετη αποδοχή που έχει δημιουργήσει, έτσι ώστε αυτή (η πρόσθετη αποδοχή) να απεικονιστεί με τον αντίστοιχο τύπο στις Μηνιαίες Βεβαιώσεις Αποδοχών.

Διαχείριση πρόσθετων αποδοχών χρήστη που έχουν καταχωρηθεί σε ήδη υπολογισμένες περιόδους και αφορούν τα αφορολόγητα ποσά φιλοδωρημάτων

Ο νέος κωδικός 71 για τα αφορολόγητα φιλοδωρήματα αφορά ποσά που καταβάλλονται από 1η Νοεμβρίου 2024 και εφεξής. Επειδή η απόφαση 1005/2025, που αφορά τα φιλοδωρήματα και τον κωδικό 71, δημοσιεύθηκε στις 23.01.2025, υπήρχε η οδηγία από την περίοδο Νοεμβρίου 2024 και μετά, να μην εμφανιστούν καθόλου τα ποσά των φιλοδωρημάτων έως 300€ στις Μηνιαίες Βεβαιώσεις, έως ότου να εκδοθούν οι οδηγίες της ΑΑΔΕ σχετικά με την απεικόνιση τους. Όσοι χρήστες έχουν δημιουργήσει, σχετικά με τα αφορολόγητα φιλοδωρήματα, δική τους πρόσθετη αποδοχή, την οποία έχουν παραμετροποιήσει να μην εμφανίζεται στις Μηνιαίες Βεβαιώσεις (έχει οριστεί δηλαδή στις παραμέτρους των πρόσθετων αποδοχών η στήλη Κωδ. Τόκων/Μερισμάτων = 0), τότε θα πρέπει να ακολουθήσουν τα παρακάτω βήματα:

  1. Μετάβαση στο menu Παράμετροι \ Βασικά Αρχεία \ Αποδοχές.
  2. Επιλέγεται η πρόσθετη αποδοχή που επιθυμεί ο χρήστης. Στη στήλη “Κωδ. Τόκων/Μερισμάτων” πρέπει να αλλάξει ο κωδικός από 0 σε -1 (ώστε να εμφανιστούν οι αποδοχές αυτές στις Μηνιαίες Βεβαιώσεις), καθώς και στη νέα στήλη “Τύπος Αποδοχών ΦΜΥ” πρέπει να επιλεγεί ο κωδικός 71. Τέλος, πρέπει να γίνει Αποθήκευση.
  3. Στη συνέχεια έχοντας επιλέξει την πρόσθετη αποδοχή στην οποία πραγματοποιήθηκε η μεταβολή, πρέπει να επιλεγεί το νέο πεδίο που βρίσκεται στο επάνω δεξιά μέρος της οθόνης. Επιλέγοντας αυτό το πεδίο, βάζοντας τις ημερομηνίες που θέλει ο χρήστης και πατώντας «Ανανέωση Δεδομένων», εμφανίζονται οι περίοδοι των εργαζομένων όλων των εταιριών, στους οποίους είναι καταχωρημένη η επιλεγμένη πρόσθετη αποδοχή και δεν έχει τον κωδικό 71.
  4. Ο χρήστης επιλέγει την εταιρία και τους εργαζόμενους που επιθυμεί και πραγματοποιεί την Ενημέρωση, ώστε σε όλες τις περιόδους των εργαζομένων που επέλεξε, να ενημερωθεί αυτόματα ο κωδικός 71 στην πρόσθετη αυτή αποδοχή.
  5. Δεδομένου ότι για την περίοδο Νοέμβριος 2024 έχει υποβληθεί Αρχική Δήλωση χωρίς την απεικόνιση του τύπου 71, ο χρήστης θα πρέπει μετά τις παραπάνω ενέργειες, να υπολογίσει και Τροποποιητική Δήλωση, έτσι ώστε να απεικονιστούν και τα αφορολόγητα ποσά των φιλοδωρημάτων με τον κωδικό 71. Το ίδιο ισχύει και για τις περιόδους Δεκεμβρίου 2024 και Ιανουαρίου 2025 εφόσον έχουν υποβληθεί Αρχικές Δηλώσεις. Σε περίπτωση που δεν έχουν υποβληθεί Αρχικές Δηλώσεις για 12/2024 και 01/2025, τότε ο χρήστης πρέπει να υπολογίσει μόνο Αρχική.

Επιπλέον, στην εφαρμογή έχουν δημιουργηθεί δύο (2) πρόσθετες αποδοχές τις οποίες μπορεί να χρησιμοποιήσει ο χρήστης από την έκδοση 25.1.0.0. και μετά και οι οποίες είναι:

  • Φιλοδωρήματα (έως 300€) à εμφανίζεται στις Μη Συνεκκαθαριζόμενες και έχει συνδεθεί αυτόματα με τον κωδικό 71
  • Φιλοδωρήματα (άνω 300€) à εμφανίζεται στις Συνεκκαθαριζόμενες και στις Μη Συνεκκαθαριζόμενες (ανάλογα τι επιθυμεί ο χρήστης) και έχει συνδεθεί αυτόματα με τον κωδικό 01 διότι φορολογούνται

Τέλος, στην καρτέλα του εργαζόμενου 3. Εργασιακά / Γενικά,  στο πεδίο «Κωδικοποίηση Εισοδήματος» έχει προστεθεί και ο κωδικός «(72) Παροχές για την απόκτηση τέκνου της περ. κα΄ της παρ. 1 του άρθρου 14 του Ν. 4172/2013», σύμφωνα με την απόφαση Α.1005/2025 της ΑΑΔΕ.

3. Ενσωμάτωση όλων των απαραίτητων ενεργειών σχετικά με τις αλλαγές στο Ετήσιο Αρχείο Βεβαιώσεων Αποδοχών (menu Εκτυπώσεις \ Λογιστηρίου – Εφορίας \ Μηνιαίες Βεβαιώσεις Αποδοχών, όπου επιλέγεται το πεδίο “Ετήσια”) που αφορούν το Ψηφιακό Τέλος Συναλλαγής (πρώην Χαρτόσημο & ΟΓΑ Χαρτοσήμου), σύμφωνα με την απόφαση Α.1179/2024 της ΑΑΔΕ. Ειδικότερα, πραγματοποιήθηκαν αλλαγές στην εξαγωγή αρχείου «JL10» που αφορούν τη χρήση 2024, όπου τα ποσά των πεδίων “Χαρτόσημο” & “ΟΓΑ Χαρτοσήμου”, θα συμπληρώνονται με τον εξής τρόπο:

Τα ποσά Χαρτόσημο & ΟΓΑ Χαρτοσήμου για τις περιόδους 01/2024 – 11/2024 θα συμπληρώνονται αντίστοιχα στα πεδία “Χαρτόσημο/ Ψηφιακό Τέλος Συναλλαγής” & “ΟΓΑ Χαρτοσήμου”, ενώ για την περίοδο 12/2024 συμπληρώνεται το σύνολο τους στο πεδίο “Χαρτόσημο/ Ψηφιακό Τέλος Συναλλαγής”.

Για παράδειγμα, στο αρχείο «JL10» για αποδοχές 1.000€ στον Νοέμβριο και 1.000€ στον Δεκέμβριο, το χαρτόσημο 1,2% θα συμπληρωθεί ως εξής:

  • Χαρτόσημο/ Ψηφιακό Τέλος Συναλλαγής = 10 (αφορούν Νοέμβριο) + 12 (αφορούν Δεκέμβριο)
  • ΟΓΑ Χαρτοσήμου = 2 (αφορούν Νοέμβριο)

Σημείωση: Οι παραπάνω αλλαγές πραγματοποιήθηκαν για όλα τα είδη υποβολής, δηλαδή Μισθωτή Εργασία, Επιχειρηματική Δραστηριότητα & Μερίσματα/Τόκοι/Δικαιώματα.

Επίσης, αλλαγές πραγματοποιήθηκαν και στην εκτύπωση των δηλώσεων για Μισθωτή Εργασία, Επιχειρηματική Δραστηριότητα & Μερίσματα/Τόκους/Δικαιώματα.

4. Θέματα βελτίωσης στη φόρμα ελέγχου των Απολογιστικών Δηλώσεων Ωραρίου – Υπερωριών. Πιο αναλυτικά, τα θέματα τα οποία βελτιώθηκαν είναι τα εξής:

  • Διαγραφή απολογιστικής υπερωρίας όταν δεν υπάρχει κίνηση εισόδου/εξόδου και το είδος εργασίας είναι Άδεια
  • Προσθήκη στήλης Διάρκεια Απολογιστικού Ωραρίου
  • Αλλαγή λεκτικού στις Διάρκειες. Εμφανίζονται πλέον ως Διάρκεια Ωραρίου, Διάρκεια Κίνησης και Διάρκεια Απολ. Ωραρίου. Οι στήλες αυτές προστέθηκαν και στη φόρμα «Έλεγχος Απολογιστικών Εγγραφών»

5. Βελτιστοποίηση της φόρμας Έλεγχος Απολογιστικών Εγγραφών με την προσθήκη δυνατότητας μαζικών μεταβολών, φίλτρων και ελέγχου απολογιστικών εγγραφών. Πιο συγκεκριμένα ενσωματώθηκαν τα φίλτρα Εμφάνιση και ΜΗ Απολογιστικών, Εμφάνιση Ορφανών Κινήσεων και Εμφάνιση Χωρίς Κινήσεις καθώς και τα φίλτρα των εγγραφών για συνεχόμενες ή σπαστές κινήσεις ή φιλτραρίσματος του 1ου διαστήματος του σπαστού ή του 2ου διαστήματος του σπαστού. Τέλος ενσωματώθηκε η δυνατότητα μαζικών μεταβολών των απολογιστικών εγγραφών των ωραρίων ή/και των υπερωριών.

6. Επικαιροποίηση του εξαγώγιμου αρχείου ΤΕΑΠΕΠ του ταμείου: Ε.Τ.Ε.Α.Π.Ε.Π. – Ν.Π.Ι.Δ. Επαγγελματικό Ταμείο Επικουρικής Ασφάλισης Προσωπικού Εταιρειών Πετρελαιοειδών, κατόπιν της εσωτερικής αναβάθμισης του συστήματος SPF του ταμείου. Συγκεκριμένα από το μενού Εκτυπώσεις / Πληροφοριακές / Καταστάσεις Ασφαλιστικών Ταμείων / Λοιπά – Επικουρικά Ταμεία / ΤΕΑΠΕΠ / ΤΕΑΠΕΠ έγιναν οι ακόλουθες αλλαγές:

  1. Στο Master Αρχείο Εισφορών στη στήλη: Συνολικές Αποδοχές και στην περίπτωση που υπάρχει Ασθένεια (συμπληρωμένος ο Τύπος Μισθοδοσίας 2 – Ασθένεια) έχουν προστεθεί τα ποσά της επιδότησης ασθενείας Α, Β, Γ & Λοχείας στις συνολικές αποδοχές, όπως αυτά έχουν καταχωρηθεί στην καρτέλα 4. Στοιχεία Καταχώρησης της περιόδου.
  2. Στο Detail Αρχείο Εισφορών στη στήλη: Συνολικές Αποδοχές και στην περίπτωση που υπάρχει συμπληρωμένη Επιδότηση Ασθενείας Προηγούμενου Μήνα, τότε προστίθεται το ποσό αυτό στις συνολικές αποδοχές.

7. Βελτιστοποίηση της φόρμας Βεβαίωσης Εποχικότητας από το μενού Εκτυπώσεις \ Επιθεώρησης Εργασίας – ΔΥΠΑ \ Βεβαίωση εποχικότητας, με παράλληλη επικαιροποίηση του εντύπου Βεβαίωση Εποχικότητας και εισαγωγή των εντύπων Βεβαίωση Εποχικής Λειτουργίας Επιχείρησης και Βεβαίωση Εποχικότητας για Δημόσιο.

Συγκεκριμένα προστέθηκαν οι επιλογές: Επιχείρηση που λειτουργεί όλο το έτος, Επιχείρηση που λειτουργεί εποχιακά και Δημόσιο.

Για την εκτύπωση του εντύπου Βεβαίωση Εποχικότητας ο χρήστης επιλέγει “Επιχείρηση που λειτουργεί όλο το έτος” και επιλέγει τους Μήνες Αιχμής.

Για την εκτύπωση του εντύπου Βεβαίωση Εποχικής Λειτουργίας Επιχείρησης ο χρήστης επιλέγει “Επιχείρηση που λειτουργεί εποχιακά” και συμπληρώνει το πεδίο Μήνες λειτουργίας.

Για την εκτύπωση του εντύπου Βεβαίωση Εποχικότητας για Δημόσιο ο χρήστης επιλέγει “Δημόσιο”.

8. Ενσωμάτωση του προγράμματος επιδότησης “Πρόγραμμα επιχορήγησης επιχειρήσεων για την πρόσληψη 600 ανέργων ηλικίας 18 ετών και άνω στην Περιφερειακή Ενότητα Έβρου” ΚΥΑ 48531/2024.

Οι κατηγορίες των ωφελουμένων είναι:

1) Άνεργοι, εγγεγραμμένοι στο ψηφιακό μητρώο της Δ.ΥΠ.Α. της Π.Ε.Έβρου, ηλικίας 18 ετών και άνω (De Minimis 2023/2831) με διάρκεια 12 μήνες με δυνατότητα επέκτασης για επιπλέον 6 μήνες.

2) Άνεργοι, εγγεγραμμένοι στο ψηφιακό μητρώο της Δ.ΥΠ.Α. της Π.Ε. Έβρου, ηλικίας 18 ετών και άνω που απασχολούνται σε τουριστικές – εποχικές επιχειρήσεις με διάρκεια 12 μήνες με δυνατότητα επέκτασης για επιπλέον 6 μήνες.

3) Άνεργοι σε μειονεκτική και σε ιδιαίτερα μειονεκτική θέση, εγγεγραμμένοι στο ψηφιακό μητρώο της Δ.ΥΠ.Α. της Π.Ε. Έβρου, ηλικίας 18 ετών και άνω (ΓΑΚ – Καν. 2023/1315) με διάρκεια 5 μήνες.

9. Ενσωμάτωση της πρόσκλησης “2024/3/ΥΕΚΑ 01/ΟΠΣ 10855/ΣΒΕ/6016568 ΟΛΟΚΛ. ΠΑΡΕΜΒ. ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ, ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΘΥΛΑΚΕΣ ΑΝΕΡΓΙΑΣ ΠΕΡ. ΑΜΘ,Κ. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ,ΗΠΕΙΡΟΥ,ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ,Δ. ΕΛΛΑΔΑΣ”, στην καρτέλα εργαζομένου 2. Στοιχεία απασχόλησης, στο tab Επιθεώρηση Εργασίας/Voucher. Παράλληλα προστέθηκαν στo πεδίo Αντ.Επαγ. οι αντίστοιχες τιμές από το ΠΣ Εργάνη.

10. Βελτιστοποίηση της φόρμας Αρχείο Πληρωμής Τραπεζών SEPA από το μενού Εκτυπώσεις/ Πληροφοριακές/ Αρχεία και Καταστάσεις Πληρωμών με την προσθήκη των επιλογών

  • Αποδοχή Φίλτρων
  • Αυτόματη Ανανέωση Δεδομένων,

προκειμένου να επιτευχθεί η ταχύτερη αναζήτηση των δεδομένων / αποτελεσμάτων.

11. Επικαιροποίηση των λεκτικών στις Μηνιαίες βεβαιώσεις Αποδοχών σύμφωνα με το νέο έντυπο. Ειδικότερα, στο μενού Εκτυπώσεις \ Λογιστηρίου\ Μηνιαίες Βεβαιώσεις Αποδοχών, Είδος Υποβολής Μισθωτή Εργασία – χωρίς επιλογή του checkbox Ετήσια αντικαταστάθηκαν οι περιγραφές, τόσο στη φόρμα εκτύπωσης όσο και στο έντυπο.

12. Βελτιστοποίηση της εκτύπωσης Βεβαίωση Εποχικότητας από το μενού Εκτυπώσεις/ Επιθεώρηση Εργασίας – ΔΥΠΑ με την απεικόνιση της Δραστηριότητας του εκάστοτε υποκαταστήματος / Κωδικού Εγκατάστασης στην σφραγίδα του εντύπου, όπως έχει καταχωρηθεί στα Στοιχεία Εγκατάστασης του υποκαταστήματος. Η απεικόνιση της δραστηριότητας των υποκαταστημάτων ισχύει όταν έχει επιλεχθεί συγκεκριμένο υποκατάστημα/τα στα φίλτρα διαβάθμισης της φόρμας.

13. Βελτιστοποίηση των κάτωθι εκτυπωτικών από το μενού Εκτυπώσεις/ Εργαλεία:

– Σχεδιαζόμενη Μισθοδοτική Κατάσταση,

– Σχεδίαση Εκτυπώσεων και

– Σχεδίαση Εκτυπώσεων με Προετοιμασία

με την ενσωμάτωση των πεδίων Τ.Π.Τ.Ε. της εταιρείας:

  • ΕΦΚΑ Τ.Π.Τ.Ε.
  • ΤΕΚΑ Τ.Π.Τ.Ε.
  • ΕΔΟΕΑΠ Τ.Π.Τ.Ε., όπως αυτά είναι καταχωρημένα στην καρτέλα 3. Ασφαλιστικά της εταιρίας.

Συγκεκριμένα τα παραπάνω πεδία έχουν προστεθεί στα διαθέσιμα προς επιλογή πεδία

– στην καρτέλα Ρυθμίσεις Σελίδας των εκτυπωτικών και

– στις Ομαδοποιήσεις 1, 2 & 3 αντίστοιχα.

Υπενθύμιση: Προκειμένου ο χρήστης να διαμορφώσει ένα πρότυπο, θα πρέπει προηγουμένως να προβεί στη δημιουργία νέου εκτυπωτικού, μέσω της Αντιγραφής από κάποιο πρότυπο.

14. Μετονομασία του Υποκαταστήματος ΙΚΑ ελέγχου (ΕΦΚΑ) με κωδικό 531 από την παλιά ονομασία: “25ΗΣ ΜΑΡΤΙΟΥ” στη νέα: “ΤΟΠΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Δ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ”. Συγκεκριμένα, ενημερώθηκε η λίστα με την αλλαγή του Υποκαταστήματος ΙΚΑ Ελέγχου, στα Λοιπά Στοιχεία των Υποκαταστημάτων της εταιρίας καθώς και το Υποκατάστημα ΙΚΑ στα Ασφαλιστικά Στοιχεία της εταιρίας με την ανωτέρω αλλαγή.



ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑ – ΩΡΟΜΕΤΡΗΣΗ ΑΠΟ SMART ERGANI

1. Βελτιστοποίηση του υπολογισμού της πρόσθετης εργασίας στη μερική απασχόληση όταν υπάρχουν εγγραφές στη φόρμα των Απολογιστικών στο νέο υποσύστημα «Ωρομέτρηση από Smart Ergani». Πιο συγκεκριμένα, ο υπολογισμός της πρόσθετης εργασίας στη μερική, από την έκδοση 25.1.0.0, εφόσον υπάρχουν σε κάποιες ημέρες εγγραφές στη φόρμα των Απολογιστικών, ώστε να προκύπτει ποιο ήταν το αρχικό ωράριο και ποιο θα είναι το νέο ωράριο εκείνων των ημερών λόγω πρόσθετης εργασίας, γίνεται ως εξής:

Για παράδειγμα, εργαζόμενος στην καρτέλα του έχει ημέρες = 5 και ώρες/ημέρα = 4, δηλαδή σύνολο 20 ώρες. Το ωράριο του είναι:

Αν εργάστηκε την Πέμπτη 09:00-14:00 (1 ώρα παραπάνω) και την Παρασκευή 11:00-14:00 (1 ώρα παραπάνω) τότε το σύνολο είναι 22 ώρες, άρα υπάρχουν 2 ώρες πρόσθετης εργασίας (22-20). Την Πέμπτη θα υπάρχει απολογιστικό ωράριο από 09:00-13:00 σε 09:00-14:00 και την Παρασκευή θα υπάρχει απολογιστικό ωράριο από 11:00-13:00 σε 11:00-14:00. Έτσι, οι 2 ώρες πρόσθετης εργασίας θα υπολογιστούν στις ημέρες που υπάρχει διαφορά σε σχέση με το αρχικό ωράριο (σε αυτές δηλαδή που υπάρχει εγγραφή απολογιστικού) και έτσι θα υπάρχει 1 ώρα πρόσθετης εργασίας την Πέμπτη και 1 ώρα την Παρασκευή. Αν δεν υπάρχουν απολογιστικές εγγραφές (π.χ. επιχείρηση που δεν εφαρμόζει απολογιστικό αλλά κάνει προαναγγελία), τότε οι 2 ώρες θα υπολογιστούν τη Δευτέρα και την Τρίτη όπου οι ώρες του ωραρίου είναι > τις 4 ώρες της καρτέλας.

2. Ενσωμάτωση μηνύματος στο έντυπο ”Ψηφιακή Οργάνωση Χρόνου Εργασίας – Άδειες” σχετικά με την ενημέρωση του χρήστη σε περίπτωση καταχώρισης ημερήσιας άδειας με ή χωρίς αποδοχές (π.χ. Κανονική ή Άνευ Αποδοχών) σε ημέρα που υπάρχουν κινήσεις κάρτας εργασίας από το Smart Ergani. Πιο αναλυτικά, αν υπάρχει σε μια ημέρα κίνηση κάρτας εργασίας και καταχωρηθεί π.χ. Κανονική άδεια, τότε κατά την εισαγωγή των αδειών στη φόρμα υποβολής των αδειών (menu Εκτυπώσεις \ Επιθεώρησης Εργασίας-ΔΥΠΑ \ Ψηφιακή Οργάνωση Χρόνου Εργασίας \ Άδειες), εμφανίζεται το παρακάτω μήνυμα:

”Για την ημερομηνία ΧΧ/ΧΧ/ΧΧΧΧ υπάρχει καταχωρημένη άδεια και ταυτόχρονα κίνηση της κάρτας εργασίας”.

 3. Προσθήκη στη φόρμα του Υπολογισμού Μισθοδοσίας και ειδικότερα μέσω της επιλογής * Εμφάνιση/Απόκρυψη, του πεδίου Αυτόματη ανάθεση Ωρών/Ασφαλ./Προσ. από την καρτέλα Εργαζομένου 5.Μισθοδοτικά. Συγκεκριμένα, με την επιλογή του νέου πεδίου προστίθεται στο grid νέα στήλη που θα αναφέρει τι ισχύει για τον εκάστοτε εργαζόμενο.

 

ΩΡΟΜΕΤΡΗΣΗ

1. Βελτιστοποίηση της διαδικασίας «Υποβολής Ε8» στο menu Εκτυπώσεις \ Επιθεώρησης Εργασίας – ΔΥΠΑ \ Ε8 – Αναγγελία Νόμιμης Υπερωριακής Απασχόλησης. Πιο συγκεκριμένα:

  • Προστέθηκε έλεγχος κατά την Υποβολή ώστε αν για τον ίδιο εργαζόμενο και την ίδια ημερομηνία υπάρχουν περισσότερες της μία αναγγελίες υπερωριακής απασχόλησης (π.χ. 00:00-01:00 και 22:30-23:15) να ειδοποιείται με κατατοπιστικό μήνυμα ο χρήστης ώστε να προβεί σε ξεχωριστή υποβολή, διότι το ΕΡΓΑΝΗ δεν μπορεί να τις δεχτεί ταυτόχρονα.
  • Προστέθηκε έλεγχος κατά την Υποβολή ώστε αν για τον ίδιο εργαζόμενο υπάρχει υποβεβλημένη υπερωρία με ώρα έναρξης >12ώρες πριν ή <12 ώρες μετά την προς υποβολή ώρα έναρξης υπερωρίας, να ειδοποιείται με μήνυμα ο χρήστης. Το μήνυμα είναι κατατοπιστικό και πληροφορεί ακριβώς με ποια υποβεβλημένη υπερωρία υπάρχει πρόβλημα. Εάν θέλει να συνεχίσει ο χρήστης τη διαδικασία και να υποβάλλει την υπερωρία, μπορεί. Εάν υπάρχει όμως και στο σύστημα ΕΡΓΑΝΗ, θα πάρει μήνυμα λάθους από εκεί.

2. Βελτιστοποίηση της εκτύπωσης «Κατάσταση Ελέγχου Χτυπημάτων» στο menu Ωρομέτρηση \ Εκτυπώσεις \ Κατάσταση Ελέγχου Χτυπημάτων. Πιο αναλυτικά, στα φίλτρα της εκτύπωσης που ορίζουμε την Απόκρυψη ημερών προστέθηκε η «Τηλεργασία» ώστε να μην εκτυπώνονται οι ημερομηνίες στις οποίες ο εργαζόμενος είχε οριστεί να εργαστεί με Τηλεργασία (συνεπώς δεν θα υπάρχουν και κτυπήματα σε αυτές τις ημερομηνίες).

3. Βελτιστοποίηση της διαδικασίας «Έλεγχος Ωρών Εργασίας» στο menu Ωρομέτρηση \ Οργάνωση \ Ωρομέτρηση. Πιο αναλυτικά, για Ημερήσια Ωράριο με Αφαίρεση Διαλείμματος = ΝΑΙ και Με Κάρτα = ΟΧΙ, βελτιώθηκε η απεικόνιση των διαστημάτων ωρών εργασίας όταν ο εργαζόμενος έχει :

  • είσοδο και έξοδο εντός του διαστήματος διαλείμματος
  • είσοδο εντός του διαστήματος διαλείμματος και έξοδο μετά το τέλος του διαλείμματος
  • είσοδο και έξοδο μετά το τέλος του διαλείμματος
  • είσοδο και έξοδο πριν την έναρξη του διαλείμματος και το διάλειμμα να βρίσκεται σε επόμενη μέρα (βραδινό ωράριο),


H
.R.M.

1. Βελτιστοποίηση της διαδικασίας «Εισαγωγής Μεταβαλλόμενου Ωραρίου/Τροποποίηση Ανά Ημέρα» στο menu H.R.M. \ Διαχείριση Μαζικών Ενεργειών \ Ανάθεση Ψηφιακού Ωραρίου \ Μεταβαλλόμενο/Τροποποίηση Ανά Ημέρα. Πιο συγκεκριμένα, δίνεται η δυνατότητα επιλογής σε ποια καρτέλα εργαζομένου θα εισαχθεί το μεταβαλλόμενο ωράριο, όταν στο διάστημα ενημέρωσης ο εργαζόμενος αυτός έχει παραπάνω από μία καρτέλες. Για παράδειγμα, εισάγουμε μεταβαλλόμενο από excel για το διάστημα 01-15/02/2025 και ο εργαζόμενος Α έχει αλλαγή εργασιακής σχέσης -λήξη καρτέλας- στις 07/02/2025 και νέα καρτέλα από 08/02/2025.

2. Βελτιστοποίηση της διαδικασίας «Μαζική Εισαγωγή Αδειών» στο menu H.R.M. \ Διαχείριση Μισθολογικών Στοιχείων \ Άδειες \ Μαζική Εισαγωγή Αδειών. Πιο συγκεκριμένα, οι εργαζόμενοι Τύπο Εργαζομένου «Ειδική Κατηγορία» και Τύπο Ειδικής Κατηγορίας «Μέλη Δ.Σ.» ή «Μέλη Δ.Σ.-Κάτοικος Εξωτερικού» στην καρτέλα 3.Εργασιακά δεν εμφανίζονται στη λίστα προς επιλογή.

3. Βελτιστοποίηση στην καρτέλα 17. Παροχές του εργαζόμενου με την προσθήκη των κάτωθι πληροφοριακών στηλών:

– Ημερ/νία Έναρξης,

– Ποσό,

– Αριθμός Κάρτας/ Συμβολαίου και

– Συνεργαζόμενη Εταιρία, το οποίο θα συμπληρώνεται με δεδομένα που είναι καταχωρημένα στην φόρμα “Διαχείριση Επαγγελματιών” από το μενού Αρχείο/ Διαχείριση Επαγγελματιών. Ο εκάστοτε ελεύθερος επαγγελματίας θα εμφανίζεται προς επιλογή, όταν προηγουμένως έχει επιλεχθεί στην καρτέλα του το νέο πεδίο Συνεργαζόμενη Εταιρία.

Βασική προϋπόθεση είναι να είναι ενεργοποιημένο το Module Διαχείριση Παροχών HRM.

ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ

1. Βελτιστοποίηση της διαδικασίας «Βαθμολογική Κατάταξη Ν.4369/2016» στο menu ΝΠΔΔ/ΝΠΙΔ \ Μισθοδοσία \ Κατάταξη Εργαζομένων. Πιο συγκεκριμένα, στην Βαθμολογική Κατάταξη συνυπολογίζεται ο αφαιρούμενος χρόνος ποινών από τις αναλυτικές εγγραφές ώστε να επιφέρει την ανάλογη καθυστέρηση στην χορήγηση του Βαθμού. Οι ποινές καταχωρίζονται στην καρτέλα του εργαζόμενου και στο tab 3.Εργασιακά \ Δημόσιο \ Αμοιβές-Ποινές. Οι ποινές που λαμβάνονται υπόψη στην χορήγηση βαθμού πρέπει να έχουν την ένδειξη Μπλοκάρισμα Βαθμού = ΝΑΙ.

2. Ενημέρωση επιδομάτων ΕΑΠ σύμφωνα με την τελευταία λίστα Κωδικοποίησης Επιδομάτων (Έκδοση 2.2.25). Συγκεκριμένα στη λίστα ΝΠΔΔ/ΝΠΙΔ/Μισθοδοσία/Ενιαία Αρχή Πληρωμών/Προβολή Επιδομάτων ΕΑΠ προστέθηκαν τα επιδόματα που περιλαμβάνει το τελευταίο αρχείο Κωδικοποίησης Επιδομάτων.

Βελτίωση στον υπολογισμό αφαιρούμενου χρόνου προσμέτρησης για Βαθμολογική εξέλιξη από την Καρτέλα εργαζομένου 3.Εργασιακά \ Δημόσιο \ Εξέλιξη. Ο χρόνος αυτός αποτυπώνεται στον  «Χρόνο σε κατώτερη κατηγορία μετατάξεων μετά την 1/1/2026» (3.Εργασιακά \ Δημόσιο \ Λοιπά Στοιχεία) και υπολογίζεται βάσει της «ημ/νίας αλλαγής κατηγορίας».

Το βρήκες χρήσιμο?

Ευχαριστούμε για το σχόλιό σου!