Video Guides

Αλλαγές με την έκδοση 24.5.0.0

Τελ. Ενημέρωση: 11/06/24, 16:22

1. Βελτιστοποίηση στις εκτυπώσεις «Σύμβαση Εργασίας» και «Σύμβαση Ορισμένου Χρόνου» με την ενσωμάτωση επιπλέον όρων σύμφωνα με το άρθρο 70 του Π.Δ. 80/2022. Πιο αναλυτικά, στις ανωτέρω εκτυπώσεις, εμφανίζονται πλέον και οι παρακάτω όροι:

  • Στοιχεία Έμμεσου Εργοδότη. Πιο συγκεκριμένα, δημιουργήθηκε στο μενού Παράμετροι / Λοιπά Αρχεία η επιλογή ”Έμμεσοι Εργοδότες”, όπου ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να καταχωρεί τα βασικά στοιχεία των έμμεσων εργοδοτών, ώστε αυτά να εμφανίζονται στην ατομική σύμβαση εργασίας. Προϋπόθεση για να εμφανιστούν στην ατομική σύμβαση εργασίας, αφού καταχωρηθούν στις παραμέτρους, είναι να γίνουν εισαγωγή στον εργαζόμενο και πιο αναλυτικά στην καρτέλα 2. Στοιχεία Απασχόλησης / Επιθεώρηση Εργασίας και συγκεκριμένα στο νέο tab ”Στοιχεία Έμμεσων Εργοδοτών”. Ο χρήστης πρέπει να συμπληρώσει επιπλέον, πέραν της επιλογής της επωνυμίας, τις ημερομηνίες έναρξης και λήξης της απασχόλησης στον εκάστοτε έμμεσο εργοδότη.
  • Φορείς Κοινωνικής Ασφάλισης. Ανάλογα με την ομάδα ταμείου που έχει ο εργαζόμενος στην καρτέλα 4. Ασφαλιστικά, εμφανίζονται στην ατομική σύμβαση εργασίας οι φορείς κοινωνικής ασφάλισης στους οποίους ασφαλίζεται. Για παράδειγμα, αν ένας εργαζόμενος έχει ομάδα ταμείου 103 με ΤΕΚΑ, τότε στην ατομική σύμβαση εμφανίζεται το παρακάτω: ”ΦΟΡΕΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ: e-ΕΦΚΑ, ΤΕΚΑ”
  • Υποχρεωτική Κατάρτιση. Στην καρτέλα 1. Σταθερά του εργαζόμενου προστέθηκαν στο δεξί μέρος τα ‘‘Στοιχεία Σύμβασης Π.Δ. 80/2022”, όπου εκεί υπάρχει η επιλογή για την Υποχρεωτική Κατάρτιση με τιμές Όχι/Ναι. Σε περίπτωση που επιλεγεί ”Ναι” τότε στην ατομική σύμβαση εργασίας εμφανίζεται ο παρακάτω όρος: ”Η ενδοεπιχειρησιακή κατάρτιση προς τον εργαζόμενο παρέχεται σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 70Α του Π.Δ. 80/2022.”
  • Ευέλικτη Προσέλευση. Σε περίπτωση που έχει καταχωρηθεί ευέλικτη προσέλευση στην καρτέλα 3. Εργασιακά / Ωράριο του εργαζόμενου, τότε εμφανίζεται στην ατομική σύμβαση το παρακάτω (π.χ. ευέλικτη προσέλευση 120 λεπτά): ‘‘ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗ: Στα πλαίσια εφαρμογής της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας, υπάρχει η δυνατότητα ευέλικτης προσέλευσης κατά 120 λεπτά.”

 

Σημειώνεται επίσης, ότι πραγματοποιήθηκαν οι παρακάτω αλλαγές:

α) Στις δύο ανωτέρω εκτυπώσεις, άλλαξε στο επάνω μέρος, στον τίτλο, η αναφορά της νομοθεσίας από Ν. 3846/2010 και Π.Δ. 156/1994, σε Π.Δ. 80/2022.

β) Στις δύο ανωτέρω εκτυπώσεις πραγματοποιήθηκε βελτιστοποίηση στα κείμενα των Επιπλέον Παραμέτρων και Επιπλέον Παρατηρήσεων. Για να δει ο χρήστης τα νέα κείμενα με τις αλλαγές, πρέπει να επιλέξει ”Επαναφορά Αρχικού Κειμένου”.

γ) Στην εκτύπωση ”Σύμβαση Ορισμένου Χρόνου” πραγματοποιήθηκε βελτιστοποίηση και στο κείμενο με τις ”Παρατηρήσεις”, όπου ο χρήστης πρέπει να επιλέξει ”Επαναφορά Αρχικού Κειμένου”, ώστε να δει τις νέες αλλαγές.

2. Νέα δυνατότητα μαζικής καταχώρισης μεταβαλλόμενου ωραρίου από το μενού H.R.M.\ Διαχείριση Μαζικών Ενεργειών \ Ανάθεση Ψηφιακού Ωραρίου \ Μεταβαλλόμενο/Τροποποίηση Ανά Ημέρα. Πιο συγκεκριμένα, στο επάνω δεξιά μέρος της φόρμας, δημιουργήθηκε το νέο πεδίο “Εισαγωγή”. Στο σημείο αυτό, υπάρχουν οι παράμετροι σύμφωνα με τις οποίες θα γίνει η ανάγνωση του επιλεγμένου “αρχείου εισαγωγής” (excel). Στο κάτω μέρος θα εμφανιστούν τα δεδομένα για τα οποία πραγματοποιήθηκε εισαγωγή. Αν υπάρξει κάποιο λάθος (π.χ. δεδομένα αρχείου, επικαλυπτόμενα ωράρια κ.λπ.), τότε εμφανίζονται τα αντίστοιχα μηνύματα, έτσι ώστε να διορθωθεί το αρχείο εισαγωγής. Παρακάτω πρότυπο αρχείο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για εισαγωγή στοιχείων:

Εισαγωγή-Μεταβαλλόμενο-με-EXCEL

3. Βελτιστοποίηση της υποβολής της ”Ανάκλησης Δήλωσης” του εντύπου «Οργάνωση Χρόνου Εργασίας – Άδειες». Πιο αναλυτικά, η υποβολή της ”Ανάκλησης Δήλωσης” του ανωτέρω εντύπου πραγματοποιείται πλέον μέσω των νέων διεπαφών (webApi) που έχουν ενεργοποιηθεί στο Π.Σ. ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ. Δεν χρειάζεται η δημιουργία XML, δεν γίνεται σύνδεση μέσω Web Browser. Η εφαρμογή οριστικοποιεί τη δήλωση απευθείας στο Π.Σ. ΕΡΓΑΝΗ και κατά την ολοκλήρωση της ανάκλησης οι ημερομηνίες αδειών που περιλαμβάνονται στην ακυρωθείσα δήλωση αλλάζουν κατάσταση υποβολής σε Εκκρεμεί.

4. Ενεργοποίηση της παραμέτρου “Πλαφόν Συνολικού Δικαιώματος Επιδόματος Αδείας Στην Χρήση” ως προεπιλογή. Ειδικότερα, κατά το άνοιγμα νέας εταιρίας η παράμετρος “Πλαφόν Συνολικού Δικαιώματος Επιδόματος Αδείας Στην Χρήση” είναι πλέον ενεργοποιημένη ως προεπιλογή. Ο χρήστης, εφόσον το επιθυμεί, μπορεί να την απενεργοποιήσει.

5. Επικαιροποίηση λεκτικών στην εκτύπωση ”Μεταβολή Όρων Εργασιακής Σχέσης” σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία (Π.Δ. 80/2022).

6. Ενσωμάτωση των τιμών που περιλαμβάνουν τα πεδία ”ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ” και ”ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΩΦΕΛΟΥΜΕΝΟΥ” του Ο.Π.Σ. ΕΡΓΑΝΗ, στην καρτέλα του εργαζομένου, όταν ο χρήστης έχει επιλέξει το πρόγραμμα θεωρητικής κατάρτισης “Ολοκληρωμένη Δράση Κατάρτισης και Απασχόλησης ανέργων, ηλικίας 25 έως 45 ετών”, KYA 79435/07-09-2023, ΦΕΚ 5363/07-09-2023 (καρτέλα εργαζομένου 2. Στοιχεία απασχόλησης / Επιθεώρηση Εργασίας / Voucher / Πρόσκληση).

7. Βελτιστοποίηση κατά την αποθήκευση εργαζομένου με Τύπο Εργαζομένου: Επαγγελματίας με ΙΚΑ ή Αμειβόμενοι με ΔΠΥ.
Στην καρτέλα 3. Εργασιακά / Τρόπος Απασχόλησης, με εμφάνιση πληροφοριακού μηνύματος στην περίπτωση που δεν έχει συμπληρωθεί κάποιο από τα παρακάτω πεδία:

– το Είδος Επαγγελματία ή/ και

– ο Τύπος Επαγγελματία.

8. Βελτιστοποίηση στην καρτέλα 9. Ελεύθερα Πεδία του εργαζόμενου με την νέα ένδειξη του αστερίσκου (*) όταν υπάρχει Συνημμένο Αρχείο σε ένα ελεύθερο πεδίο. Πιο συγκεκριμένα, όταν από τις παραμέτρους Προγράμματος / Ελεύθερα Πεδία υπάρχει δηλωμένο ότι ένα Ελεύθερο Πεδίο δέχεται Αρχείο, τότε στην αντίστοιχη καρτέλα του εργαζόμενου στην περίπτωση που υπάρχει επισυναπτόμενο αρχείο δίπλα από το ελεύθερο πεδίο, στο λεκτικό Συνημμένο Αρχείο εμφανίζεται ο (*) Αστερίσκος.

9. Μετονομασία των Υποκαταστημάτων ΙΚΑ ελέγχου (e-Ε.Φ.Κ.Α.):

  • με κωδικό 45 από την παλιά ονομασία: “ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ” στην νέα: “ΤΟΠΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Α ΔΤ ΑΘΗΝΑΣ”
  • με κωδικό 15 από την παλιά ονομασία: “ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ” στην νέα: “ΤΟΠΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Δ ΠΕΙΡΑΙΩΣ”
  • με κωδικό 20 από την παλιά ονομασία: “ΚΗΦΙΣΙΑΣ  ” στην νέα: “ΤΟΠΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Γ ΒΤ ΑΘΗΝΑΣ”
  • με κωδικό 63 από την παλιά ονομασία: “ΖΩΓΡΑΦΟΥ ” στην νέα: “ΤΟΠΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Θ ΚΤ ΑΘΗΝΑΣ”
  • με κωδικό 96 από την παλιά ονομασία: “ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ” στην νέα: “ΤΟΠΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Ζ ΚΤ ΑΘΗΝΑΣ”
  • με κωδικό 502 από την παλιά ονομασία: “ΤΟΥΜΠΑΣ” στην νέα: “ΤΟΠΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Γ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ”

Συγκεκριμένα, ενημερώθηκε η λίστα με την αλλαγή του Υποκαταστήματος ΙΚΑ Ελέγχου, στα Λοιπά Στοιχεία των Υποκαταστημάτων της εταιρίας καθώς και το Υποκατάστημα ΙΚΑ στα Ασφαλιστικά Στοιχεία της εταιρίας με την ανωτέρω αλλαγή.

 

ΩΡΟΜΕΤΡΗΣΗ

 

1. Βελτιστοποίηση στη λειτουργία της μεταφοράς αδειών στο μενού Ωρομέτρηση \ Παράμετροι \ Άδειες. Πιο συγκεκριμένα, στη μεταφορά αδειών μεταφέρονται όλες οι άδειες που υπάρχουν δηλωμένες στη συγκεκριμένη περίοδο είτε για όλους τους εργαζόμενους που εμφανίζονται στην οθόνη είτε μόνο για τους επιλεγμένους. Πραγματοποιήθηκε βελτιστοποίηση και στο ερώτημα της ενημέρωσης, όπου αφαιρέθηκε το “Όχι”, καθώς ο χρήστης μπορεί απλά να επιλέξει “Ακύρωση” που έχει την ίδια συμπεριφορά.

 


H.R.M.

 

1. Ενσωμάτωση του πεδίου “ΕΠΑ Λήξη 36 μήνες”, που βρίσκεται στην καρτέλα 3. Εργασιακά του εργαζόμενου, και στη φόρμα H.R.M. / Διαχείριση Μαζικών Ενεργειών / Εισαγωγή Σταθερών Στοιχείων στο tab 3. Εργασιακά, ώστε να δίνεται και σε αυτό η δυνατότητα για μαζική εισαγωγή στοιχείων.

2. Προσθήκη στη Διαχείριση Χρηστών από το βασικό μενού Παράμετροι / Διαχείριση Χρήστη της νέας ενέργειας “Tab Παροχές HRM”, η οποία συνδέεται με την Ενότητα: “Αρχείο” και με την Εργασία: “Διαχείριση Εργαζομένων”.

Όταν ο χρήστης αποεπιλέξει την προαναφερόμενη ενέργεια, τότε θα αποκρύπτεται η αντίστοιχη καρτέλα – Tab (17. Παροχές) από την καρτέλα Εργαζομένου.

Σημείωση: Βασική προϋπόθεση είναι να είναι ενεργοποιημένο το Module «Διαχείριση Παροχών HRM».

 

ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΩΝ

 

1. Δημιουργία νέου τύπου δήλωσης στην ΑΠΔ Ναυτικών: “Επανυποβολή Εξαγοράς” με κωδικό 7. Πιο αναλυτικά, από το μενού Εκτυπώσεις / ΕΦΚΑ / ΑΠΔ Ναυτικών, στον Νέο Υπολογισμό Στοιχείων ΑΠΔ, υπάρχει πλέον διαθέσιμος ο τύπος “Επανυποβολή Εξαγοράς”, όπου βασική προϋπόθεση είναι να υπάρχει ήδη υπολογισμένη ΑΠΔ με τύπο Εξαγορά με κωδικό 5 για την ίδια περίοδο. Με τον νέο τύπο γίνεται ενημέρωση του πεδίου “Είδος Αναφοράς” με τον κωδικό 7 στο αρχείο Excel της ΑΠΔ.

Το βρήκες χρήσιμο?

Ευχαριστούμε για το σχόλιό σου!