Video Guides

Αλλαγές με την έκδοση 23.11.1.0(Extra-Hyper)

Τελ. Ενημέρωση: 3/01/24, 11:33

ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑ

1.Νέες δυνατότητες και ενσωμάτωση των ρυθμίσεων του άρθρου 33 του Ν.5053/2023, με τις οποίες από 1/1/2024 αίρεται η αναστολή της ισχύος διατάξεων νόμων, κανονιστικών πράξεων, Σ.Σ.Ε. ή Δ.Α., οι οποίες προβλέπουν αυξήσεις μισθών ή ημερομισθίων, συμπεριλαμβανομένων και εκείνων περί υπηρεσιακών ωριμάνσεων, με μόνη προϋπόθεση την πάροδο συγκεκριμένου χρόνου εργασίας, η οποία επιβλήθηκε με το άρθρο 4 της υπ΄ αρ. 6/28.2.2012 Π.Υ.Σ.

Για περισσότερες λεπτομέρειες πατήστε εδώ.

2.Ενσωμάτωση των αλλαγών που πραγματοποιήθηκαν στην υποβολή της «ΑΠΔ ΤΕΚΑ». Πιο συγκεκριμένα, στην ΑΠΔ ΤΕΚΑ πραγματοποιήθηκαν αλλαγές κατά τον έλεγχο συγκεκριμένων πεδίων τα οποία πρέπει να είναι κοινά με αυτά της ΑΠΔ ΕΦΚΑ. Τα πεδία αυτά είναι τα παρακάτω:

  • πεδίο 27 ”ΠΛΗΡΕΣ ΩΡΑΡΙΟ”
  • πεδίο 36 ”ΤΥΠΟΣ ΑΠΟΔΟΧΩΝ”
  • πεδίο 37 ”ΗΜΕΡΕΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ”
  • πεδίο 38 ”ΗΜΕΡΟΜΙΣΘΙΟ”
  • πεδίο 39 ”ΑΠΟΔΟΧΕΣ”

Σε περίπτωση που κάποιο από τα ανωτέρω πεδία δεν είναι κοινό στις ΑΠΔ ΕΦΚΑ & ΤΕΚΑ, τότε εμφανίζεται το παρακάτω μήνυμα λάθους:

«920: Η ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΕΓΓΡΑΦΗ ΚΟΙΝΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ ΤΗΣ ΑΠΔ ΕΦΚΑ»

3.Νέα δυνατότητα διασύνδεσης των εφαρμογών μισθοδοσίας Extra – Hyper με τη νέα Web εφαρμογή Epsilon Financials. Πιο συγκεκριμένα, το Epsilon Financials είναι ένα ολοκληρωμένο σύστημα ειδοποιήσεων και πληροφόρησης οφειλών και ενεργειών για τον χρήστη της εφαρμογής και τον λογιστή του. Όλες οι ενέργειες του Λογιστικού Γραφείου, όπως οι Υποβολές Εντύπων, καθώς επίσης οι Οφειλές προς το Δημόσιο, οι εκδόσεις Λογαριασμών Παρόχων Κοινής Ωφέλειας και οι Πληρωμές τους, εμφανίζονται στον χρήστη αυτοματοποιημένα και συγκεντρωμένα σε μία εφαρμογή και ένα dashboard.

Όλες οι παραπάνω πληροφορίες αντλούνται αυτόματα από το Taxis και τους Παρόχους Κοινής Ωφέλειας. Έτσι, όλες οι οφειλές και τα έντυπα που υποβάλλονται στις κρατικές υπηρεσίες προβάλλονται με τις ημερομηνίες λήξης τους, ώστε να αποφευχθούν τα πρόστιμα και οι καθυστερήσεις, ενώ παράλληλα δίνεται η δυνατότητα στο Λογιστικό Γραφείο να παρουσιάζει με πιο άμεσο τρόπο το αποτέλεσμα των εργασιών που εκτελεί για λογαριασμό του πελάτη του. Επίσης, προσφέρεται δυνατότητα σύνδεσης των λογαριασμών με τους Παρόχους Κοινής Ωφέλειας (Ύδρευση, Ενέργεια, Τηλεφωνία), παρέχοντας πληροφόρηση για την λήξη και την εξόφλησή τους. Η συγκεκριμένη λειτουργικότητα δίνει λύση σε ένα πάγιο πρόβλημα που έχουν τα λογιστικά γραφεία ως προς την έγκαιρη (και ανεξάρτητα από την προθεσμία πληρωμής) λήψη των σχετικών παραστατικών από τους πελάτες τους, που είναι μάλιστα μη-αντικρυζόμενες δαπάνες και δεν αντλούνται από το myDATA.

Το Epsilon Financials έρχεται να αναβαθμίσει τη συνεργασία του Λογιστικού Γραφείου με τον πελάτη του, προσφέροντας ένα καινοτόμο Β2Β περιβάλλον στο Cloud για αποτελεσματική ανταλλαγή πληροφοριών. Δίνει τη δυνατότητα στον Λογιστή να διαμοιράζει με ένα click, σε όσους πελάτες του εκείνος επιθυμεί, πληροφορίες και report απευθείας μέσα από την εφαρμογή της μισθοδοσίας που χρησιμοποιεί στο γραφείο του, όπως για παράδειγμα τις Αποδείξεις Πληρωμών αναβαθμίζοντας έτσι ακόμη περισσότερο τις υπηρεσίες που προσφέρει στο πελατολόγιό του.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την διασύνδεση με τη νέα εφαρμογή πατήστε εδώ.

4.Νέα λειτουργία «Οδηγός Μηχανογράφησης Εταιριών» στον οποίο εμφανίζονται οι εταιρίες – πελάτες σας που είναι υπόχρεες βάσει του κύριου Κ.Α.Δ. στη ψηφιακή κάρτα και για τις οποίες δεν εντοπίστηκε ενεργή συνδρομή EPSILON SMART ERGANI ADVANCED που αποτελεί την ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ & ΕΝΙΑΙΑ ΛΥΣΗ για τη ΨΗΦΙΑΚΗ ΚΑΡΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ.

Για τη διευκόλυνσή σας, η Epsilon Net μπορεί να αναλάβει την ενημέρωση του πελάτη σας για την άμεση ενεργοποίηση της συνδρομής EPSILON SMART ERGANI ADVANCED που συνδέει online Εργαζόμενο – Εργοδότη – Λογιστή, προσφέρει online επικοινωνία με την εφαρμογή μισθοδοσίας του λογιστή και διασφαλίζει στο έπακρο τον κάθε εργοδότη για την εναρμόνιση με τη νομοθεσία.

Αυτό θα πραγματοποιείται εφόσον επιλέξετε την παράμετρο ”Ενημέρωση Πελατών μέσω e-Mail” και πατήσετε ”Αποστολή Στοιχείων” για τους πελάτες σας που θα εμφανίζονται αυτόματα βάσει των κριτηρίων που αναφέρθηκαν.

Κατά την είσοδο στην εφαρμογή μισθοδοσίας η εφαρμογή ελέγχει τα κριτήρια και εφόσον εντοπιστεί κάποια εταιρία, τότε θα είναι διαθέσιμη προς αποστολή των στοιχείων της. Διαφορετικά δεν θα εμφανίζεται καθόλου η συγκεκριμένη φόρμα.

Ωστόσο το button “Οδηγός Μηχανογράφησης Εταιριών” ενσωματώθηκε και σε κεντρικό σημείο της εφαρμογής (πάνω από το LIVECHAT) για να υπάρχει άμεση πρόσβαση από τον χρήστη.

Στην περίπτωση που ο χρήστης επιθυμεί να ανοίξει την φόρμα πατώντας το κουμπί που  περιγράφηκε παραπάνω, τότε στην περίπτωση που δεν εντοπιστεί εταιρία που να καλύπτει τα κριτήρια που περιγράφηκαν παραπάνω, τότε εμφανίζεται το εξής μήνυμα:

Αν παρόλα αυτά ο χρήστης επιθυμεί την εμφάνιση όλων των εταιριών τότε μπορεί να επιλέξει την αντίστοιχη παράμετρο που ενσωματώθηκε στο κάτω μέρος της φόρμας «Εμφάνιση όλων των εταιριών». Με την επιλογή αυτή εμφανίζονται όλες οι εταιρίες είτε δεν είναι υπόχρεες είτε τα στοιχεία τους στάλθηκαν είτε δεν στάλθηκαν.

Με τη συγκεκριμένη επιλογή στην λίστα των εταιριών εμφανίζεται μια επιπλέον στήλη που λέγεται Υπόχρεος και εμφανίζει τιμές Ναι/Όχι.

Οπότε, ακόμα και έτσι ο χρήστης μπορεί να φιλτράρει ως προς αυτή τη στήλη και να επιλέξει τις εταιρίες που θέλει να αποστείλει τα στοιχεία τους.

5.Ενσωμάτωση όλων των απαραίτητων αλλαγών στην εκτύπωση «Δήλωση Απόδοσης Φόρου Μερισμάτων – Έκτακτες Αμοιβές Ν.4111/2013», σύμφωνα με την απόφαση της ΑΑΔΕ Α.1175/2023. Πιο αναλυτικά, στο μενού Εκτυπώσεις \ Λογιστηρίου – Εφορίας \ Δήλωση Απόδοσης Φόρου Μερισμάτων – Έκτακτες Αμοιβές Ν.4111/2013, έχει προστεθεί η επιλογή ποσοστού «5% – Μερίσματα» και «10% Έκτακτες Αμοιβές» η οποία ενεργοποιείται όταν έχει επιλεχθεί η Εκτύπωση «Δήλωση Απόδοσης Φόρου», ώστε να εμφανίζονται στον πίνακα κατά περίπτωση, οι αποδοχές οι οποίες έχουν οριστεί ως μερίσματα ή έκτακτες αμοιβές.

Επιπλέον, έχει προστεθεί ως νέα παράμετρος εκτύπωσης η επιλογή Τράπεζας, η οποία ενεργοποιείται όταν είναι επιλεγμένη η Βεβαίωση της διαχειρίστριας εταιρίας ή επιχείρησης, για τη συμπλήρωση του σχετικού πεδίου στο έντυπο της Βεβαίωσης.

Επισημαίνεται ότι από 1/1/2023 και μετά θα πρέπει ο χρήστης στη νέα πρόσθετη αποδοχή που θα δημιουργήσει, να επιλέξει στη νέα στήλη «Φόρος Ν.4111/13 (Α.1175/23)» την αντίστοιχη τιμή από τη διαθέσιμή λίστα (α-γ που αφορά Μερίσματα και α-γ που αφορά Έκτακτες αμοιβές και ποσοστά).

Υπενθυμίζεται ότι αν ο χρήστης έχει παραπάνω από ένα είδος πληρωμής τότε θα πρέπει να δημιουργήσει τόσες αποδοχές όσα είναι τα είδη πληρωμής.

Στη φόρμα της εκτύπωσης ο χρήστης θα πρέπει να επιλέξει αν η εταιρία είναι Ημεδαπή ή Αλλοδαπή. Σε περίπτωση που είναι Αλλοδαπή θα πρέπει να καταχωρήσει την Επωνυμία, τη Χώρα και το Αντικείμενο Εργασιών του κεντρικού στο εξωτερικό.

6.Βελτιστοποίηση σχετικά με την απεικόνιση των ημερών απουσίας στα Δώρα Χριστουγέννων / Πάσχα. Πιο συγκεκριμένα, παρατηρήθηκε σε εργαζόμενο ημερομίσθιο 5ήμερο πλήρους απασχόλησης με διάρκεια σύμβασης ορισμένου χρόνου και με εργασία ολόκληρο τον Μάιο, ότι εμφανίζεται στο Δώρο Χριστουγέννων μία (1) ημέρα απουσίας διότι τα πραγματικά ασφαλιστικά του Μαΐου είναι 28 αλλά η περίοδος του Μαΐου υπολογίζεται με 27 και το +1 ασφαλιστικό μεταφέρεται στον Ιούνιο (δεν υπάρχει αποχώρηση τον Μάιο αλλιώς θα υπολογιζόταν με 28). Επισημαίνεται ότι οι ημέρες υπολογισμού του Δώρου υπολογίζονταν και πριν την ανωτέρω υλοποίηση ορθά χωρίς κανένα πρόβλημα. Η υλοποίηση αφορά μόνο την απεικόνιση στις ημέρες απουσίας.

7.Βελτιστοποίηση σχετικά με τον υπολογισμό των ημερών ασφάλισης σε εργαζόμενο «Ξεναγό» σε μήνα πρόσληψης/αποχώρησης. Πιο συγκεκριμένα, παρατηρήθηκε σε ξεναγό με πρόσληψη στις αρχές της περιόδου, όπου η περίοδος ανοίγει με λιγότερα από 25 ασφαλιστικά, να μην πραγματοποιείται ο υπολογισμός των ημερών ασφάλισης βάσει της εγκυκλίου 24/2023 του e-Ε.Φ.Κ.Α.

8.Βελτιστοποίηση στην εκτύπωση «Σύμβαση Εργασίας» και ειδικότερα στην Αναλυτική Ατομική Σύμβαση Εργασίας Πλήρους Απασχόλησης με την ενσωμάτωση των πεδίων που αφορούν το διάλειμμα και συγκεκριμένα τα πεδία Εντός/Εκτός Ωραρίου και τη Διάρκεια Διαλείμματος. Πιο αναλυτικά, στην ανωτέρω εκτύπωση, εμφανίζονται πλέον και τα πεδία «Διάλειμμα Εντός Ωραρίου» και «Διάρκεια Διαλείμματος σε λεπτά», όπως ακριβώς έχουν καταχωρηθεί στην καρτέλα 3. Εργασιακά/Ωράριο του εργαζομένου.

Προσοχή! Σε περίπτωση που στην καρτέλα του εργαζόμενου (καρτέλα 3.Εργασιακά\Ωράριο) η «Διάρκεια Διαλείμματος σε λεπτά» = Κενό ή 0 τότε τα δύο νέα πεδία δεν εμφανίζονται στην παραπάνω εκτύπωση.

9.Προσθήκη επιλογής «ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ» στο ”Εκπαιδευτικό Επίπεδο” στην καρτέλα του εργαζόμενου που πραγματοποιεί Πρακτική Άσκηση και η οποία εμφανίζεται στο έντυπο Ε3.5 (καρτέλα 2. Στοιχεία Απασχόλησης \ Επιθεώρηση Εργασίας \ Πρακτική Άσκηση).

10.Βελτιστοποίηση στην εκτύπωση «Αναθέσεις Ψηφιακού Ωραρίου» σχετικά με τα αποτελέσματα της εκτύπωσης όταν έχει επιλεχθεί στο ”Ωράριο” η επιλογή ”Τρέχουσα κατάσταση” (Σταθερό & Μεταβαλλόμενο) στο μενού Εκτυπώσεις\ Πληροφοριακές \ Στοιχεία Εργαζομένων και Βεβαιώσεις Απασχόλησης. Πιο συγκεκριμένα, για την επιλογή του διαστήματος Από – Έως θα εκτυπώνονται για κάθε ημέρα η τελευταία υποβολή Σταθερού ή Μεταβαλλόμενου Ωραρίου, έτσι ώστε στην εκτύπωση να εμφανίζεται η τρέχουσα κατάσταση υποβολών.

11.Προσθήκη νέου προγράμματος Μαθητείας στην καρτέλα 4. Ασφαλιστικά \ Δ.ΥΠ.Α. του εργαζόμενου. Πιο αναλυτικά, στις Παραμέτρους Ταμείων της καρτέλας 4. Ασφαλιστικά του εργαζόμενου, στο tab Δ.ΥΠ.Α., προστέθηκε το Πρόγραμμα Μαθητείας 2023-2024/(ΥΠΑΙΘΑ)/ΜΑΘΗΤΕΙΑ/ΕΠΑΛ/Η ΦΑΣΗ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΜΕΤΑΛΥΚΕΙΑΚΟΥ ΈΤΟΥΣ – ΤΑΞΗ ΜΑΘΗΤΕΙΑΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ.

12.Βελτιστοποίηση κατά την αποθήκευση του ποσοστού αποζημίωσης σε εργαζόμενο με μαθητεία. Πιο συγκεκριμένα, στις Παραμέτρους Ταμείων της καρτέλας 4. Ασφαλιστικά του εργαζόμενου, στο tab Δ.ΥΠ.Α., το ποσοστό αποζημίωσης της μαθητείας που επιλέγεται (μεταξύ 80% και 95%) στη φόρμα, διατηρείται όταν ο χρήστης αποθηκεύει και ανοίγει εκ νέου την εν λόγω φόρμα.

13.Βελτιστοποίηση στην καρτέλα του εργαζόμενου και συγκεκριμένα στο πεδίο “Έντυπα Εργάνη” που βρίσκεται στο κάτω μέρος των ενεργειών της καρτέλας. Πιο συγκεκριμένα, για τη λήξη της μαθητείας, με την επιλογή “Ε3.4 Αναγγελία Έναρξης Μαθητείας (διακοπή)” εμφανίζεται πλέον προς υποβολή το σωστό έντυπο με την περιγραφή” ΔΙΑΚΟΠΗ” στον τίτλο της εκτύπωσης.

14.Νέα δυνατότητα μαζικής αντιγραφής εργαζομένων από επιλογή εργαζομένων μέσω αρχείου τύπου Excel. Συγκεκριμένα, στη λίστα με τους εργαζόμενους της εταιρίας και μέσα από τη φόρμα Μαζική Αντιγραφή Εργαζομένων, προστέθηκε η “Επιλογή Εργαζομένων από Excel”, με δυνατότητα αντιστοίχισης ή του Κωδικού ή του ΑΦΜ του εργαζόμενου. Ο χρήστης εφόσον συμπληρώσει τη στήλη και τη γραμμή αντιστοίχισης θα πρέπει να επιλέξει το εικονίδιο του Excel, ώστε να επιλέξει το αρχείο από το οποίο επιθυμεί να γίνει η επιλογή. Στο σημείο αυτό θα πρέπει να σημειωθεί ότι εφόσον ο χρήστης επιθυμεί, μπορεί να επιλέξει την επιλογή “Τελευταία Καρτέλα / ΑΦΜ”, ώστε η εφαρμογή να του προτείνει την τελευταία καρτέλα του εκάστοτε εργαζόμενου, στην περίπτωση που υπάρχουν πολλαπλές καρτέλες ανά εργαζόμενο.

15.Μετονομασία του προγράμματος Δ.ΥΠ.Α. με τίτλο “Πρόγραμμα προεργασίας για 10.000 ανέργους νέους, ηλικίας έως 29 ετών στις Περιφέρειες Αττικής και Κεντρικής Μακεδονίας”. Πιο συγκεκριμένα, το ανωτέρω μετονομάστηκε σε “Πρόγραμμα προεργασίας για 15.000 ανέργους νέους, ηλικίας έως 29 ετών στις Περιφέρειες Αττικής και Κεντρικής Μακεδονίας”, μετά την τροποποίησή του στις 18/5/2023 με την προσθήκη 5.000 επιπλέον θέσεων.

16.Επικαιροποίηση της εκτύπωσης «Βεβαίωση περί Κοινωνικής Ασφάλισης Α1» με τη συμπλήρωση του ΑΜΚΑ του εργαζόμενου στο πεδίο “Προσωπικός Αριθμός Αναγνώρισης”, ως μοναδικός ταυτοποιητικός αριθμός ασφάλισης, σύμφωνα με την Εγκύκλιο 39/5.7.2021 του ΕΦΚΑ.

17.Μετονομασία του κάτωθι Υποκαταστήματος τ.ΙΚΑ ελέγχου (ΕΦΚΑ):

– με κωδικό 56 από την παλιά ονομασία: “ΑΙΓΑΛΑΙΩ” στην νέα: “ΤΟΠΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Β ΔΤ ΑΘΗΝΑΣ“.

Συγκεκριμένα, ενημερώθηκε η λίστα με την αλλαγή του Υποκαταστήματος ΙΚΑ Ελέγχου, στα Λοιπά Στοιχεία των Υποκαταστημάτων της εταιρίας καθώς και το Υποκατάστημα ΙΚΑ στα Ασφαλιστικά Στοιχεία της εταιρίας με την ανωτέρω αλλαγή.


ΩΡΟΜΕΤΡΗΣΗ

1.Νέες γενικές βελτιώσεις του υποσυστήματος Alerts/Notifications. Πιο αναλυτικά, οι βελτιώσεις πραγματοποιήθηκαν στο Notification Center καθώς και στην φόρμα παραμετροποίησης του υποσυστήματος. Πιο συγκεκριμένα

A)Στη φόρμα του Notification Center πραγματοποιήθηκαν οι εξής αλλαγές:

  • Αλλαγή του Notification Center σε λίστα με εμφάνιση όλης της πληροφορίας αναλυτικά σε στήλες.
  • Ενσωμάτωση νέων πεδίων στη νέα λίστα του Notification Center:
    • Προς επεξεργασία
    • Ευέλικτη Προσέλευση
    • Διάλειμμα εντός ωραρίου
    • Διάρκεια διαλείμματος
    • Ειδικότητα
    • Κωδ. Εγκατάστασης
    • Περ. Εγκατάστασης
    • Κωδ. Διεύθυνσης
    • Περ. Διεύθυνσης
    • Κωδ. Υποδιεύθυνσης
    • Περ. Υποδιεύθυνσης
    • Κωδ. Τμήματος
    • Περ. Τμήματος
    • Όλες οι επιπλέον διαβαθμίσεις

Όλα τα νέα πεδία είναι διαθέσιμα προς επιλογή στο * και αποθηκεύονται στη λίστα εφόσον επιλεγούν

  • Ενσωμάτωση μαζικών ενεργειών με δεξί κλικ πάνω στη νέα λίστα του Notification Center. Συγκεκριμένα, στο δεξί κλικ εμφανίζονται οι εξής επιλογές:
    • Επιλογή Όλων
    • Αποεπιλογή Όλων
    • Σήμανση επιλεγμένων ως αναγνωσμένα
    • Σήμανση επιλεγμένων ως ΜΗ αναγνωσμένα
    • Διαγραφή Επιλεγμένων
    • Εξαγωγή σε Excel

Β)Στην παραμετροποίηση του υποσυστήματος, στις Παραμέτρους Προγράμματος πραγματοποιήθηκαν οι εξής βελτιώσεις:

  • Εμφάνιση του αριθμού χαρακτήρων για sms καθώς και μετατροπή των πεζών σε κεφαλαία κατά την εισαγωγή του κειμένου στην παραμετροποίηση των Alerts/Notifications
  • Ενσωμάτωση του πεδίου “Διαγραφή Ιστορικού Αποστολής Email” Ανά 180 ημέρες (minimum 30 ημέρες)
  • Ενσωμάτωση του πεδίου “Διαγραφή Ιστορικού Αποστολής SMS/Viber” Ανά 180 ημέρες (minimum 30 ημέρες)
  • Ενσωμάτωση ελέγχου (validation) του email στο πεδίο “Άλλο Email”
  • Ενσωμάτωση νέας παραμέτρου “Ευέλικτη Προσέλευση Καρτέλας” στα Alerts/Notifications “ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΗ ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗ” και “ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΑΡΓΟΤΕΡΑ”. Με τη συγκεκριμένη παράμετρο η εφαρμογή για τα συγκεκριμένα notifications ως χρόνο ανοχής λαμβάνει υπόψη τον χρόνο της Ευέλικτης Προσέλευσης όπως έχει εισαχθεί στην καρτέλα του εργαζόμενου στο αντίστοιχο πεδίο.

2.Ενσωμάτωση νέου δικαιώματος χρήστη για την εμφάνιση ή όχι του νέου tab Alerts/Notifications των Παραμέτρων Προγράμματος.

3.Βελτιστοποίηση της φόρμας “Εισαγωγή Δεδομένων από Ρολόι” από το μενού Ωρομέτρηση \ Εργαλεία, με την προσθήκη της στήλης Περιγραφή Διεύθυνσης Διαβάθμισης από την καρτέλα 3. Εργασιακά των εργαζομένων.

4.Βελτιστοποίηση της φόρμας “Κινήσεις Κάρτας Εργασίας” από το μενού Ωρομέτρηση \ Εργαλεία, με την προσθήκη της στήλης Περιγραφή Διεύθυνσης Διαβάθμισης από την καρτέλα 3. Εργασιακά των εργαζομένων. Συγκεκριμένα, προστέθηκε η επιλογή στη λίστα με τα διαθέσιμα πεδία επιλέγοντας τον (*) αστερίσκο αριστερά στη λίστα με τους εργαζόμενους.

5.Διαμόρφωση ενοποιημένων στηλών σε ομαδοποίηση κελιών ανά είδος προσαύξησης – υπερωρίας στο αρχείο εξαγωγής Excel στην εκτύπωση ”Κατάσταση Κατανομής Ωρών” από το μενού Ωρομέτρηση \ Εκτυπώσεις \ Κατάσταση Κατανομής Ωρών. Η βελτιστοποίηση έγινε στο εξαγώγιμο αρχείο Excel “Σύνολα”.

ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ

1.Βελτιστοποίηση σχετικά με την αντιγραφή εργαζομένων Δημοσίου από την ενέργεια “Μαζική Αντιγραφή Εργαζομένων”. Πιο συγκεκριμένα, αντιγράφονται και τα πεδία “Κατηγορία Εργαζομένου” και “Υπολογισμός Ως” που βρίσκονται στην καρτέλα 3.Εργασιακά \ Δημόσιο \ Γενικά και αφορούν στη Διαβάθμιση Εργαζομένου.

Το βρήκες χρήσιμο?

Ευχαριστούμε για το σχόλιό σου!