ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑ
1.Νέα δυνατότητα «Εξαγωγής Ενιαίου Αρχείου Εισφορών» ΤΕΑΥΦΕ και ΤΑΥΦΕ, από το μενού Εκτυπώσεις / Πληροφοριακές/ Καταστάσεις Ασφαλιστικών Ταμείων/ Λοιπά – Επικουρικά Ταμεία.
Συγκεκριμένα στην φόρμα Κατάσταση Ασφαλίστρων ΤΕΑΥΦΕ προστέθηκε η επιλογή Εξαγωγή Ενιαίου Αρχείου Εισφορών, όπου είναι διαθέσιμη προς επιλογή με τις επιλογές:
– Εκτύπωση ΤΕΑΥΦΕ
– Εκτύπωση ΤΑΥΦΕ
Στην περίπτωση που ο χρήστης τσεκάρει την νέα επιλογή, τότε δημιουργείται ένα αρχείο με τύπο Κωδικό Απασχόλησης 01, σύμφωνα με τις προδιαγραφές των ταμείων. Ο χρήστης δύναται να προβεί στην επιλογή του στην περίπτωση που υπάρχουν σε μία περίοδο διαφορετικοί Κωδικοί Απασχόλησης και επιθυμεί την αποστολή ενός μόνο αρχείου και όχι τόσων αρχείων, όσοι και οι κωδικοί απασχόλησης.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το ταμείο ΤΕΑΥΦΕ:
«Όταν έχουμε διάφορους Κωδικούς Απασχόλησης στα record τύπου -1 στο σύνολο που είναι το record τύπου -2 συμπληρώνετε πάντα 01 (καλύπτεται με το ενιαίο αρχείο). Αν έχουμε μόνο έναν κωδικό απασχόλησης στα record τύπου -1 τότε συμπληρώνεται με τον αντίστοιχο κωδικό απασχόλησης στο record τυπου -2 που είναι το σύνολο». (στη δεύτερη αυτή περίπτωση δεν απαιτείται η ενιαία εξαγωγή αρχείου).
Επίσης, σύμφωνα με το ταμείο ΤΑΥΦΕ:
«Όταν έχουμε διάφορους Κωδικούς Απασχόλησης στα record τύπου -1 στο σύνολο που είναι το record τύπου -2 συμπληρώνετε πάντα 01 (καλύπτεται με το ενιαίο αρχείο). Αν έχουμε μόνο έναν κωδικό απασχόλησης στα record τύπου -1 τότε συμπληρώνεται με τον αντίστοιχο κωδικό απασχόλησης στο record τυπου -2 που είναι το σύνολο». (στη δεύτερη αυτή περίπτωση δεν απαιτείται η ενιαία εξαγωγή αρχείου).
2.Βελτιστοποίηση σχετικά με την απεικόνιση των ωρών του Μειωμένου Ωραρίου στο έντυπο «Ψηφιακή Οργάνωση Χρόνου Εργασίας – Άδειες». Πιο συγκεκριμένα, παρατηρήθηκε σε εργαζόμενο όπου το μειωμένο ωράριο με «Χορήγηση = Ώρα Από-Έως» το οποίο έχει έναρξη στις 00:00, ότι οι ώρες του (του μειωμένου ωραρίου) δεν απεικονίζονται ορθά στο έντυπο «Ψηφιακή Οργάνωση Χρόνου Εργασίας – Άδειες» σύμφωνα με τις καταχωρήσεις στην καρτέλα 4. Ασφαλιστικά \ Μειωμένο Ωράριο (Φροντίδας Παιδιού) του εργαζόμενου.
3.Επικαιροποίηση της εκτύπωσης «Βεβαίωση Εργοδότη για Άδεια Μητρότητας» από το μενού Εκτυπώσεις / Επιθεώρησης Εργασίας – ΔΥΠΑ με τις κάτωθι αλλαγές:
Αναγράφονται πλέον:
– Η διεύθυνση που εργάζεται η ασφαλισμένη
– Η περιοχή αρμοδιότητας της Δ.ΥΠ.Α.
– Ο Α.Φ.Μ. του εργοδότη.
4.Βελτιστοποίηση της φόρμας «Μαζική Αντιγραφή Εργαζομένων». Πιο συγκεκριμένα, στη λίστα των εταιριών προστέθηκε επιπλέον στήλη με τον Α.Φ.Μ. της εταιρίας.
5.Ενσωμάτωση της επιλογής «Απόκρυψη Ωραρίου Απασχόλησης» στην εκτύπωση «Σύμβαση Ορισμένου Χρόνου».
6.Βελτιστοποίηση στην εκτύπωση «Απόδειξη Πληρωμής» σχετικά με την εμφάνιση των ωρών προσαυξήσεων στις περιπτώσεις που έχουν καταχωρηθεί πολλές ημέρες αδείας.
7.Ενσωμάτωση των κάτωθι τραπεζών στην καρτέλα 6. Λοιπά Στοιχεία / Τράπεζες της εταιρίας:
– BRD GROUP SOCIETE GENERALE SA
– BW Bank
8.Προσθήκη των παρακάτω δύο ομάδων ταμείων:
– 107/3135 & 4161 – ΙΚΑ ΜΙΚΤΑ – ΒΑΡΕΑ – ΤΕΚΑ ΒΑΡΕΑ
– 4211/3310 – Σπουδαστές σε Πρόγραμμα Μαθητείας ΙΕΚ, ΣΕΚ & ΜΕΤΑΛΥΚΕΙΑΚΟΥ ΈΤΟΥΣ –ΤΑΞΗ ΜΑΘΗΤΕΙΑΣ ΜΙΚΤΑ-ΕΤΕΑΕΠ – ΤΕΑΥΦΕ
9.Βελτιστοποίηση στη φόρμα «Διαχείριση ανά Εταιρία». Συγκεκριμένα, στη φόρμα επιλογής εταιριών που εμφανίζεται κατά την είσοδο στην εφαρμογή, προστέθηκε η στήλη “Όνομα Εταιρίας” και πλέον οι ανενεργές εταιρίες εμφανίζονται με κόκκινη γραμματοσειρά.
Σημείωση: Η φόρμα επιλογής εταιριών εμφανίζεται στους χρήστες οι οποίοι έχουν ενεργοποιήσει την παράμετρο «Διαχείριση ανά εταιρία» που βρίσκεται στη Διαχείριση Χρηστών.
10.Βελτιστοποίηση στις λίστες εργαζομένων οι οποίες έχουν δημιουργηθεί από τον χρήστη. Πιο συγκεκριμένα, στις Παραμέτρους Προγράμματος / Ρυθμίσεις Τερματικού / Δημιουργία λίστας με επιλογή πεδίων, προστέθηκαν τα πεδία «Θέση εποπτείας» και «Υπαγωγή στο TEKA».
11.Βελτιστοποίηση σχετικά με την αντιγραφή – ενημέρωση των Οριζόμενων Πεδίων Άρθρου.
12.Βελτιστοποίηση στη φόρμα «Διαχείριση Εταιριών». Συγκεκριμένα, στη λίστα των εταιρειών στο * Εμφάνιση \ Απόκρυψη \ Μετακίνηση Στηλών, προστέθηκε το πεδίο «Κατηγορία Βιβλίων».
13.Μετονομασία των κάτωθι Υποκαταστημάτων τέως Ι.Κ.Α. ελέγχου (e– Ε.Φ.Κ.Α.):
- με κωδικό 201 από την παλιά ονομασία: “ΕΡΜΟΥΠΟΛΗΣ ΣΥΡΟΥ” στην νέα: “ΤΟΠΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Α ΚΥΚΛΑΔΩΝ”,
- με κωδικό 46 από την παλιά ονομασία: “ΝΕΟΥ ΚΟΣΜΟΥ” στην νέα: “ΤΟΠΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΙΑ ΚΤ ΑΘΗΝΑΣ”,
- με κωδικό 58 από την παλιά ονομασία: “ΝΙΚΑΙΑΣ” στην νέα: “ΤΟΠΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Ε ΠΕΙΡΑΙΩΣ” και
- με κωδικό 84 από την παλιά ονομασία: “ΓΛΥΦΑΔΑΣ ” στην νέα: “ΤΟΠΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Γ ΝΤ ΑΘΗΝΑΣ”.
Συγκεκριμένα, ενημερώθηκε η λίστα με την αλλαγή του Υποκαταστήματος ΙΚΑ Ελέγχου, στα Λοιπά Στοιχεία των Υποκαταστημάτων της εταιρίας καθώς και το Υποκατάστημα ΙΚΑ στα Ασφαλιστικά Στοιχεία της εταιρίας με την ανωτέρω αλλαγή.
H.R.M.
1.Προσθήκη του πεδίου «Ημ. Αποχώρησης» στα διαθέσιμα πεδία εξαγωγής στην εκτύπωση «Υπόλοιπα Αδειών» στο μενού H.R.M. / Διαχείριση Μισθολογικών Στοιχείων / Άδειες / Υπόλοιπα Αδειών.
2.Βελτιστοποίηση της φόρμας «Οριζόμενο Δικαίωμα Ανά Χρήση». Πιο αναλυτικά, στο μενού H.R.M. / Διαχείριση Μισθολογικών Στοιχείων / Άδειες/ Οριζόμενο Δικαίωμα Ανά Χρήση, προστέθηκε η επιλογή “Εισαγωγή από Excel”. Το αρχείο Excel πρέπει να έχει τις στήλες Κωδικός / Ονοματεπώνυμο/ Δικαιούμενες ημέρες. Η αντιστοίχιση γίνεται με βάση τον κωδικό εργαζομένου.
3.Βελτιστοποίηση της φόρμας H.R.M. / Διαχείριση Μισθολογικών Στοιχείων/ Άδειες/Μαζική Εισαγωγή Αδειών. Πιο αναλυτικά, στη φόρμα ενσωματώθηκε η “Επιλογή Εργαζομένων από Excel”. Ο χρήστης, έχει πλέον τη δυνατότητα να ενεργοποιήσει την παράμετρο “Επιλογή Εργαζομένων από Excel” και να ορίσει τη “Στήλη Αντιστοίχισης”, καθώς και τη “Γραμμή Έναρξης” των δεδομένων. Στη συνέχεια, με δεξί κλικ πάνω στο grid των εργαζομένων εμφανίζεται η δυνατότητα “Τσεκάρισμα εργαζομένων από Excel”. Η αντιστοίχιση των εργαζομένων γίνεται με βάση τον κωδικό εργαζομένου.
4.Προσθήκη του πεδίου «Κατέχει Θέση Εποπτείας/ Διεύθυνσης/ Εμπιστευτική» στο μενού H.R.M. / Διαχείριση Μαζικών Ενεργειών / Εισαγωγή Σταθερών Στοιχείων.
5.Προσθήκη του Α.Φ.Μ. στα στοιχεία του εργαζομένου στην εκτύπωση «Αίτηση χορήγησης κανονικής άδειας»
ΩΡΟΜΕΤΡΗΣΗ
1.Βελτιστοποίηση της «Εξαγωγής σε Excel» της εκτύπωσης «Κατάσταση κινήσεων» στο μενού Ωρομέτρηση / Εκτυπώσεις / Κατάσταση Κινήσεων. Πιο αναλυτικά, στην επιλογή των πεδίων για εξαγωγή σε Excel προστέθηκε το πεδίο “Μεταβολή”. Με την επιλογή του νέου πεδίου, εμφανίζεται νέα στήλη στο αρχείο Excel στην οποία υπάρχει η πληροφορία αν η εγγραφή έχει μεταβληθεί από τον χρήστη.