Για να δημιουργήσετε και να υποβάλετε το αρχείο των Μηνιαίων Βεβαιώσεων Αποδοχών, θα πρέπει να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα:
1. Σε περιβάλλον Extra μεταβείτε στο μενού Εκτυπώσεις – Έντυπα – Παρακρατούμενοι Φόροι – Μηνιαίες Βεβαιώσεις Εισοδημάτων και σε περιβάλλον Hyper/Business Έντυπα – Παρακρατούμενοι Φόροι – Μηνιαίες Βεβαιώσεις Εισοδημάτων
2. Επιλέξτε την περίοδο υπολογισμού που επιθυμείτε.
3. Επιλέξτε Ορισμό Παραμέτρων, για να καθορίσετε τους λογαριασμούς αμοιβών και φόρων σύμφωνα με τους οποίους θα αντληθούν τα δεδομένα σας.
– Εναλλακτικά, μπορείτε να επιλέξετε Αντιγραφή από προηγούμενο έτος, ώστε να αντιγράψετε τις παραμέτρους της προηγούμενης χρήσης ή
– Eπιλέξτε Αντιγραφή από Εταιρία και επιλέξτε το έτος και την πρότυπη εταιρία από την οποία θα προβείτε σε αντιγραφή παραμέτρων. Στη συνέχεια, πατήστε Εύρεση και επιλογή όλων των λογαριασμών. Τέλος, πατήστε Αντιγραφή και Αποθήκευση.
4. Εφόσον ολοκληρωθεί ο ορισμός των παραμέτρων, επιλέξτε Ανάκτηση Δεδομένων.
5. Πατήστε Αποθήκευση.
6. Επιλέξτε το button Εξαγωγή.
7. Αποθηκεύστε το αρχείο στον υπολογιστή σας.
8. Επιλέξτε Υποβολή Αρχείου, προκειμένου να ανεβάσετε το αρχείο στην Α.Α.Δ.Ε. Επιλέξτε Μεταφόρτωση και Οριστικοποίηση. Προβείτε σε λήψη του αριθμού πρωτοκόλλου.
9. Προβείτε σε Υποβολή Δήλωσης μέσα από την εφαρμογή, ώστε να ολοκληρώσετε την οριστική υποβολή και να λάβετε την ταυτότητα πληρωμής.