Video Guides

Κατανομή Λοιπών Εξόδων Ε3

Τελ. Ενημέρωση: 1/06/23, 08:13 | Φορ. Έντυπα

Για την κατανομή των λοιπών εξόδων στο έντυπο Ε3, θα πρέπει να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα:

  • Eπιλέξτε Ανάκτηση των δεδομένων σας στο Έντυπο Ε3.
  • Μεταβείτε στο πλευρικό μενού του Εντύπου Ε3 και πατήστε Κατανομή Λοιπών Εξόδων.
  • Εμφανίζεται σχετικό μήνυμα “Βρέθηκαν Αντιστοιχισμένα Α.Φ.Μ. με Κατηγορίες Δαπάνης. Θέλετε να γίνει εφαρμογή των αντιστοιχίσεων;”:
  • Επιλέγοντας “Ναι” στο μήνυμα, η εφαρμογή σας μεταφέρει αυτόματα την πρότυπη παραμετροποίηση που είχατε ορίσει στο μενού Παράμετροι – Αντιστοίχιση Α.Φ.Μ. με κατηγορία δαπάνης Ε3 2018.
  • Επιλέγοντας “Όχι” στο μήνυμα, εμφανίζεται προεπιλεγμένη η κατηγορία ” Λοιπά Έξοδα“. Στο tab “Κατανομή Λοιπών Εξόδων“, επιλέξτε τους συναλλασσόμενους που επιθυμείτε και ορίστε στο πεδίο ” Μεταφορά σε” την κατηγορία εξόδων που θα απεικονίζεται στον πίνακα Ζ΄2.
  • Στην περίπτωση που υπάρχουν συναλλασσόμενοι με πολλαπλούς λογαριασμούς εξόδων, πατήστε Ανάλυση Λογαριασμών και καταχωρήστε το πεδίο εξόδων του πίνακα Ζ΄2 στους επιμέρους λογαριασμούς εξόδων.
  • Πατήστε Εφαρμογή Αντιστοιχίσεων, εάν επιθυμείτε να μεταφέρετε την πρότυπη αντιστοίχιση που ορίσατε για τους συναλλασσομένους σας στο μενού Παράμετροι – Αντιστοίχιση Α.Φ.Μ. με κατηγορία δαπάνης Ε3 2018.
  • Επιλέξτε Επαναφορά, εάν επιθυμείτε να πραγματοποιηθεί μεταφορά όλων των αξιών στα λοιπά έξοδα.

    Η Κατανομή Λοιπών Εξόδων ως μενού θα χρησιμοποιηθεί στις περιπτώσεις που οι λογιστικές καταχωρήσεις των δαπανών έχουν πραγματοποιηθεί με κοινό λογαριασμό της ομάδας 6, ο οποίος στην καρτέλα του ενημερώνει το έντυπο Ε3 στα Λοιπά Έξοδα (πεδίο 016)

Το βρήκες χρήσιμο?

Ευχαριστούμε για το σχόλιό σου!