Για την κατανομή των λοιπών εξόδων στο έντυπο Ε3, θα πρέπει να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα:
- Eπιλέξτε Ανάκτηση των δεδομένων σας στο Έντυπο Ε3.
- Μεταβείτε στο πλευρικό μενού του Εντύπου Ε3 και πατήστε Κατανομή Λοιπών Εξόδων.
- Εμφανίζεται σχετικό μήνυμα “Βρέθηκαν Αντιστοιχισμένα Α.Φ.Μ. με Κατηγορίες Δαπάνης. Θέλετε να γίνει εφαρμογή των αντιστοιχίσεων;”:
- Επιλέγοντας “Ναι” στο μήνυμα, η εφαρμογή σας μεταφέρει αυτόματα την πρότυπη παραμετροποίηση που είχατε ορίσει στο μενού Παράμετροι – Αντιστοίχιση Α.Φ.Μ. με κατηγορία δαπάνης Ε3 2018.
- Επιλέγοντας “Όχι” στο μήνυμα, εμφανίζεται προεπιλεγμένη η κατηγορία ” Λοιπά Έξοδα“. Στο tab “Κατανομή Λοιπών Εξόδων“, επιλέξτε τους συναλλασσόμενους που επιθυμείτε και ορίστε στο πεδίο ” Μεταφορά σε” την κατηγορία εξόδων που θα απεικονίζεται στον πίνακα Ζ΄2.
- Στην περίπτωση που υπάρχουν συναλλασσόμενοι με πολλαπλούς λογαριασμούς εξόδων, πατήστε Ανάλυση Λογαριασμών και καταχωρήστε το πεδίο εξόδων του πίνακα Ζ΄2 στους επιμέρους λογαριασμούς εξόδων.
- Πατήστε Εφαρμογή Αντιστοιχίσεων, εάν επιθυμείτε να μεταφέρετε την πρότυπη αντιστοίχιση που ορίσατε για τους συναλλασσομένους σας στο μενού Παράμετροι – Αντιστοίχιση Α.Φ.Μ. με κατηγορία δαπάνης Ε3 2018.
- Επιλέξτε Επαναφορά, εάν επιθυμείτε να πραγματοποιηθεί μεταφορά όλων των αξιών στα λοιπά έξοδα.
Η Κατανομή Λοιπών Εξόδων ως μενού θα χρησιμοποιηθεί στις περιπτώσεις που οι λογιστικές καταχωρήσεις των δαπανών έχουν πραγματοποιηθεί με κοινό λογαριασμό της ομάδας 6, ο οποίος στην καρτέλα του ενημερώνει το έντυπο Ε3 στα Λοιπά Έξοδα (πεδίο 016)
Το βρήκες χρήσιμο?
Ευχαριστούμε για το σχόλιό σου!