Video Guides

Διαχείριση Υποκαταστημάτων

Τελ. Ενημέρωση: 10/10/22, 22:09 | Εταιρία

Υπάρχουν 2 τρόποι καταχώρησης Υποκαταστημάτων: α) Ενδοεταιρικά Υποκαταστήματα, β) Εξωτερικά Υποκαταστήματα

♦ Για την εισαγωγή Ενδοεταιρικού Υποκαταστήματος ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

1.Μπείτε στην εταιρία του Κεντρικού και μεταβείτε στο μενού Παράμετροι – Υποκαταστήματα – Ενδοεταιρικά Υποκαταστήματα σε περιβάλλον Extra ή Παράμετροι – Εταιρία – Υποκαταστήματα – Ενδοεταιρικά Υποκαταστήματα σε περιβάλλον Hyper/Business

2.Επιλέξτε «Εισαγωγή» για να δημιουργήσετε το υποκατάστημα και συμπληρώστε υποχρεωτικά «Κωδικό», «Κωδ.Εγκ. ΔΟΥ», «Ονομασία». Πατήστε το «ΟΚ» για καταχώρηση.

3. Για την εισαγωγή εγγραφής που αφορά Υποκατάστημα, μεταβείτε στη διαχείριση των εγγραφών και με «Εισαγωγή» θα σας ανοίξει η φόρμα καταχώρησης εγγραφής. Εκεί, στο πεδίο «Επιλογή Εγκατάστασης» επιλέξτε από τη λίστα το Ενδοεταιρικό Υποκατάστημα που δημιουργήσατε.

♦ Για την εισαγωγή Εξωτερικού Υποκαταστήματος ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:
1. Μεταβείτε στη διαχείριση των εταιριών και δημιουργήστε το Υποκατάστημα ως ξεχωριστή εταιρία με αντιγραφή εταιρίας και παραμέτρων από το Κεντρικό.

2. Επιλέξτε την ένδειξη μεταβολή στην εταιρία του κεντρικού – ανοίξτε την καρτέλα Μητρώο και στον κωδικό εγκατάστασης ΔΟΥ ορίστε το 0. Αντίστοιχα στο υποκατάστημα, ορίστε το 1.

3. Μπείτε στη μεταβολή εταιρίας του Κεντρικού και ακολουθήστε τη διαδρομή Παράμετροι – Υποκαταστήματα – Υποκαταστήματα σε περιβάλλον Extra ή Παράμετροι – Εταιρία – Υποκαταστήματα – Υποκαταστήματα σε περιβάλλον Hyper/Business και πατήστε Εισαγωγή. Στο παράθυρο που θα εμφανιστεί επιλέξτε την εταιρία Υποκαταστήματος που δημιουργήσατε.

4. Από τον πίνακα «Διαχείριση Εγγραφών» του κεντρικού, επιλέξτε το button και θα εμφανιστεί η παρακάτω φόρμα:

5. Τέλος, επιλέγετε το είδος της εγγραφής που επιθυμείτε να μεταφέρετε, δηλαδή τα έσοδα ή τα έξοδα του υποκαταστήματος, ορίζετε το χρονικό διάστημα που επιθυμείτε να πραγματοποιηθεί η μεταφορά και επιλέγετε την εταιρία – υποκατάστημα από την οποία θα μεταφερθούν οι εγγραφές των εσόδων και των εξόδων στο κεντρικό. Έτσι θα δημιουργηθούν Συγκεντρωτικές Εγγραφές.

♦Παρακάτω θα δείτε αναλυτική διαδικασία για τη δημιουργία και διαχείριση Υποκαταστημάτων:

Extra: Διαχείριση Υποκαταστημάτων

Hyper/Business: Διαχείριση Υποκαταστημάτων

Video:

Extra:

Hyper/Business:

Το βρήκες χρήσιμο?

Ευχαριστούμε για το σχόλιό σου!