ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑ
1.Επικαιροποίηση του Απογραφικού Δελτίου Τ.Ε.Α.Υ.Φ.Ε.. Συγκεκριμένα, από το μενού Εκτυπώσεις/ Πληροφοριακές/ Καταστάσεις Ασφαλιστικών Ταμείων/ Λοιπά – Επικουρικά Ταμεία/ ΤΕΑΥΦΕ, όταν είναι επιλεγμένες οι επιλογές: ΤΕΑΥΦΕ και Απογραφικό Δελτίο, τότε ο χρήστης λαμβάνει το Δελτίο Απογραφής Ασφαλισμένου, όπως αυτό υπάρχει διαθέσιμο στην Ιστοσελίδα του Ταμείου Τ.Ε.Α.Υ.Φ.Ε..
2.Δυνατότητα υπολογισμού της «Αποζημίωσης Αδείας» με βάση την ημερομηνία που ορίζει ο χρήστης κατά το άνοιγμα της περιόδου, όταν υπάρχει καταχωρημένη ημερομηνία αποχώρησης. Πιο συγκεκριμένα, στο menu Παράμετροι / Γενικές / Εταιριών, δημιουργήθηκε η παράμετρος «Υπολ. Αποζημίωσης Αδείας Βάσει Ημ/νίας Αποχ.», και εφόσον είναι επιλεγμένη, τότε η περίοδος της Αποζημίωσης Αδείας θα λαμβάνει σαν ημερομηνία υπολογισμού αυτόματα την ημερομηνία αποχώρησης εφόσον αυτή υπάρχει. Σε περίπτωση που ο χρήστης την απενεργοποιήσει, τότε η αποζημίωση αδείας ανοίγει με βάση την ημερομηνία την οποία ορίζει ο ίδιος, διαφορετικά με βάση την ημερομηνία συστήματος.
ΠΡΟΣΟΧΗ! Η νέα αυτή παράμετρος είναι default ενεργοποιημένη, ώστε λειτουργικά να γίνεται ότι ακριβώς γινόταν πριν την έκδοση 23.7.0.0.
3.Νέα δυνατότητα εξαγωγής αρχείου xml, βάσει του σχετικού xsd που έχει αναρτηθεί στην αρχική σελίδα του Π.Σ. ΕΡΓΑΝΗ, για το έντυπο «Ψηφιακή Οργάνωση Χρόνου Εργασίας – Άδειες». Πιο συγκεκριμένα, κατά την εξαγωγή του αρχείου xml γίνεται επαλήθευση των πεδίων. Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι υπάρχουν ελλιπείς καταχωρήσεις διακόπτεται η διαδικασία εξαγωγής και εμφανίζονται τα αντίστοιχα μηνύματα λαθών στον χρήστη. Η νέα ενέργεια αφορά ΜΟΝΟ την εξαγωγή του αρχείου xml. Η αυτόματη υποβολή παραμένει μέσω του API του Π.Σ. ΕΡΓΑΝΗ.
4.Βελτιστοποίηση στις εκτυπώσεις «Σύμβαση Εργασίας», «Σύμβαση Ορισμένου Χρόνου» και «Όροι Ατομικής Σύμβασης Εργασίας Μερικής Απασχόλησης», με την ενσωμάτωση των πεδίων που αφορούν το διάλειμμα και συγκεκριμένα τα πεδία Εντός/Εκτός Ωραρίου και τη Διάρκεια Διαλείμματος. Πιο αναλυτικά, στις ανωτέρω εκτυπώσεις, εμφανίζονται πλέον και τα πεδία «Διάλειμμα Εντός Ωραρίου» και «Διάρκεια Διαλείμματος σε λεπτά», όπως ακριβώς έχουν καταχωρηθεί στην καρτέλα 3. Εργασιακά/Ωράριο του εργαζομένου.
ΠΡΟΣΟΧΗ! Σε περίπτωση που η «Διάρκεια Διαλείμματος σε λεπτά» = Κενό ή 0 τότε τα δύο νέα πεδία δεν εμφανίζονται στις παραπάνω εκτυπώσεις.
5.Προσθήκη επιλογής «Ειδικά Σχολεία και Ειδικές Δομές (ΑμεΑ)» στη στήλη ”Σχολή” στα ”Στοιχεία Τέκνων” του εργαζόμενου σχετικά με το δικαίωμα της Σχολικής άδειας. Πιο συγκεκριμένα, στην καρτέλα 3. Εργασιακά/Στοιχεία Τέκνων του εργαζόμενου, εφόσον στην εγγραφή του τέκνου έχει καταχωρηθεί η ανωτέρω επιλογή στη στήλη ”Σχολή”, τότε εμφανίζεται, ανεξαρτήτως ηλικίας του τέκνου, το δικαίωμα της Σχολικής άδειας στην καρτέλα 10. Προκαθορισμός Άδειας/Ασθένειας/Προσαυξήσεων-Υπερωριών, βάσει της παρ.1 του άρθρου 38 του Ν.4808/2021.
6.Βελτιστοποίηση κατά την καταχώρηση Κάρτας Εισόδου στην καρτέλα 3. Εργασιακά του εργαζόμενου και συγκεκριμένα στα Γενικά / Κάρτες Εισόδου, όπου γίνεται έλεγχος ήδη αποθηκευμένης Κάρτας Εισόδου σε άλλον ή στον ίδιο εργαζόμενο για αποφυγή λάθους καταχώρησης κάρτας. Συγκεκριμένα, προστέθηκε προειδοποιητικό μήνυμα στην περίπτωση που βρεθεί άλλος εργαζόμενος με τον ίδιο αριθμό κάρτας εισόδου. Ο έλεγχος γίνεται στους ενεργούς εργαζόμενους της εταιρίας και εμφανίζεται λίστα με τους εργαζόμενους οι οποίοι έχουν συνδεδεμένη την ίδια κάρτα.
Σημείωση: Υπενθυμίζεται ότι υπάρχει η δυνατότητα αντιγραφής της Κάρτας Εισόδου από εργαζόμενο σε εργαζόμενο στις Παραμέτρους Προγράμματος/ Γενικές/ Αντιγραφές από το μενού Παράμετροι. Οπότε, σε αυτές τις περιπτώσεις, ο χρήστης θα πρέπει να ενημερώσει το αντίστοιχο πεδίο της κάρτας εισόδου στην καρτέλα του νέου εργαζόμενου, προς αποφυγή διπλοκαταχώρησης από λάθος.
7.Προσθήκη οδηγιών υπολογισμού για τις περιόδους «Αποζημίωση Απόλυσης» και «Αποχώρηση και αποζημίωση υπαλλήλου για σύνταξη» μέσω υπερσύνδεσης στη Knowledge Base της Μισθοδοσίας. Πιο συγκεκριμένα, κατά την επιλογή των δύο ανωτέρω περιόδων, εμφανίζονται στο πάνω μέρος οι οδηγίες σχετικά με τον υπολογισμό, τα link των οποίων οδηγούν στη σελίδα «Υπολογισμός Αποζημίωσης Συνταξιοδότησης και Απόλυσης» της Knowledge Base.
8.Ενσωμάτωση παραμέτρου «Σύστημα Βαρδιών» στην εκτύπωση «Σύμβαση Ορισμένου Χρόνου», όπως ακριβώς υπάρχει και στην εκτύπωση «Σύμβαση Εργασίας».
9.Βελτιστοποίηση των κάτωθι εκτυπώσεων από το menu Εκτυπώσεις / Εργαλεία Σχεδίασης Εκτυπώσεων:
– Σχεδιαζόμενη Μισθοδοτική Κατάσταση
– Σχεδίαση Εκτυπώσεων και
– Σχεδίαση Εκτυπώσεων με προετοιμασία
με προσθήκη του πεδίου Τύπου Εργαζομένου π.χ. Κανονικός, Ειδική Κατηγορία, Επαγγελματίας με ΙΚΑ κ.λπ., όπως αυτός καταχωρείται στην καρτέλα 3. Εργασιακά της καρτέλας του εργαζόμενου.
10.Βελτιστοποίηση στην απεικόνιση της «Νέας Λίστας Εργαζομένων» όσον αφορά τη σειρά εμφάνισης των στηλών, όπως αυτές έχουν οριστεί από τον χρήστη. Συγκεκριμένα, όταν είναι ενεργοποιημένη η παράμετρος “Νέα Λίστα Εργαζομένων” από τις Ρυθμίσεις Τερματικού στις παραμέτρους Προγράμματος και ο χρήστης επιλέγει μία νέα στήλη για να απεικονιστεί σε υπάρχουσα λίστα εργαζομένων, τότε παραμένει η σειρά εμφάνισης των στηλών, σύμφωνα με τη σειρά που τις έχει ορίσει ο χρήστης.
11.Βελτιστοποίηση των εκτυπώσεων Επιθεώρησης Εργασίας – ΔΥΠΑ που αφορούν την Ψηφιακή Οργάνωση Χρόνου Εργασίας, με την ενσωμάτωση της στήλης «Περιγραφή Τμήματος Απασχόλησης» στη λίστα επιλογής εργαζομένων. Συγκεκριμένα στις φόρμες:
– Απογραφή Οργάνωσης Χρόνου Εργασίας
– Σταθερό Εβδομαδιαίο
– Μεταβαλλόμενο Ωράριο / Τροποποίηση Ανά Ημέρα
– Άδειες
επιλέγοντας (+) Εισαγωγή εργαζομένων, ενσωματώθηκε η στήλη Περιγραφή Τμήματος Απασχόλησης.
12.Ενσωμάτωση νέας e-Υπηρεσίας «Μεταφορά καταβολών στον e-ΕΦΚΑ».
13.Βελτιστοποίηση σχετικά με την εκτύπωση «Κατάσταση Κατηγοριών Οντοτήτων (ΕΜΕ)» με προσθήκη και του ΑΦΜ της εταιρείας.
14.Βελτιστοποίηση της εκτύπωσης «Σύμβαση Εργασίας Ορισμένου Χρόνου», στην περίπτωση που έχουμε δύο εκπροσώπους καταχωρημένους στην εταιρεία. Πιο συγκεκριμένα, ανάλογα με την επιλογή στην “Εμφάνιση στοιχείων Νόμ.Εκπρ”, έχοντας επιλεγμένο το πεδίο “Γνωστοποίηση Όρων”, τότε εμφανίζονται αντίστοιχα στη δεύτερη σελίδα της εκτύπωσης τα στοιχεία του 1ου, του 2ου εκπροσώπου ή και των δύο.
15.Μετονομασία του Υποκαταστήματος ΙΚΑ ελέγχου (ΕΦΚΑ) με κωδικό 39 από την παλιά ονομασία: “ΚΕΡΑΜΕΙΚΟΥ” στη νέα: “ΤΟΠΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Γ ΚΤ ΑΘΗΝΑΣ”. Συγκεκριμένα, ενημερώθηκε η λίστα με την αλλαγή του Υποκαταστήματος ΙΚΑ Ελέγχου, στα Λοιπά Στοιχεία των Υποκαταστημάτων της εταιρίας καθώς και το Υποκατάστημα ΙΚΑ στα Ασφαλιστικά Στοιχεία της εταιρίας με την ανωτέρω αλλαγή.
16.Δυνατότητα επιλογής του κωδικού ειδικότητας 21 με περιγραφή «Εμψυχωτές Τουρισμού, Γενικά» σε συνδυασμό με τον ΚΑΔ 6330.
H.R.M.
1.Βελτιστοποίηση στην εκτύπωση «Υπολοίπων Αδειών». Συγκεκριμένα, στο μενού HRM / Διαχείριση μισθολογικών στοιχείων / Άδειες/ Υπόλοιπα αδειών, στην Επιλογή πεδίων προς εξαγωγή, προστέθηκε το πεδίο “Ημέρες ανά εβδομάδα”. Το νέο πεδίο εμφανίζεται μόνο στην εξαγωγή σε Excel και όχι στην εκτύπωση.
2.Βελτιστοποίηση της φόρμας “Οριζόμενο Δικαίωμα Ανά Χρήση” από το μενού H.R.M./ Διαχείριση Μισθολογικών Στοιχείων/ Άδειες με την προσθήκη της στήλης “Φύλο” στα διαθέσιμα πεδία της λίστας επιλογής εργαζομένων. Συγκεκριμένα στον (*) αστερίσκο, στην γραμμή των διαθέσιμων στηλών, υπάρχει το νέο πεδίο “Φύλο”, όπου επιλέγοντάς το εμφανίζεται η αντίστοιχη στήλη. Η υλοποίηση έγινε προς διευκόλυνση του χρήστη για εύκολο διαχωρισμό των εργαζομένων ανάλογα με το φύλο τους, ώστε να επιλέγονται οι άδειες που σχετίζονται με αυτό.
3.Βελτιστοποίηση στη φόρμα διαχείρισης αιτήσεων αδειών από το ESS. Συγκεκριμένα, στο μενού HRM/ Διαχείριση αιτήσεων από ESS/ Αδειών-Απουσιών προστέθηκε νέα στήλη με την τιμή Ημέρες ανά εβδομάδα.
4.Βελτιστοποίηση στη διαχείριση της «Οργανωτικής Δομής». Πιο αναλυτικά, στο μενού HRM/ Διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού/Οργανωτική δομή /Σχεδιασμός /Θέσεις απασχόλησης:
- Προστέθηκαν οι νέες στήλες “Θέση Προϊσταμένου” και “Αναπληρωτής”.
- Ενσωματώθηκε η δυνατότητα εξαγωγής της λίστας θέσεων εργασίας σε Excel, με δεξί κλικ στη φόρμα.
ΩΡΟΜΕΤΡΗΣΗ
1.Νέες δυνατότητες στη φόρμα «Κινήσεις Κάρτας Εργασίας» και προσθήκες νέων πεδίων. Πιο αναλυτικά:
- Ενσωματώθηκε η στήλη “Υποκατ. Υποβολής“, όπου ο χρήστης μπορεί να επιλέξει διαφορετικό υποκατάστημα από αυτό που ανήκει ο εργαζόμενος ώστε να ενημερώσει το ΠΣ ΕΡΓΑΝΗ. Σημαντικό, το συγκεκριμένο πεδίο ενημερώνεται αυτόματα όταν οι κινήσεις καρτών προέρχονται από EpsilonCardScanner.
- Δημιουργία νέου πεδίου “Απόκλιση σε Λεπτά” όπου εμφανίζεται ο χρόνος (σε απόλυτη τιμή) απόκλισης σε λεπτά του χτυπήματος της κάρτας σε σχέση την έναρξη του ή τη λήξη του ωραρίου. Πιο συγκεκριμένα , η κίνηση “Είσοδος” συγκρίνεται με την έναρξη του ωραρίου και η κίνηση “Έξοδος” συγκρίνεται με τη λήξη του ωραρίου.
2.Βελτιστοποίηση στην φόρμα «Εισαγωγή Δεδομένων από Ρολόι», από το menu Ωρομέτρηση/ Εργαλεία, με την απεικόνιση στη στήλη “Ωράριο Εργασίας” ολόκληρου του ωραρίου, στην περίπτωση που ήταν ημερήσιο σπαστό ωράριο π.χ. 09:00 – 13:00 15:00 – 19:00, ενώ στην περίπτωση που είναι νυχτερινό σπαστό εμφανίζεται συνεχόμενο π.χ. 20:00 – 04:00.
3.Βελτιστοποίηση κατά την εξαγωγή σε αρχείο τύπου Excel της φόρμας Ασθένειες, από το menu Ωρομέτρηση / Παράμετροι, με την εμφάνιση της στήλης Κωδικός Εργαζομένου και στους τρεις (3) τύπους της εκτύπωσης:
– Ημερολογίου
– Διαστημάτων
– Υπολοίπων.
ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ
1.Νέα δυνατότητα εξαγωγής αρχείου εισφορών για το ταμείο Μ.Τ.Π.Υ.. Πιο αναλυτικά, στο menu ΝΠΔΔ/ΝΠΙΔ/ Μισθοδοσία, ενσωματώθηκε μια νέα επιλογή που λέγεται “Εξαγωγή Αρχείου ΜΤΠΥ”. Με τη νέα επιλογή ανοίγει φόρμα αντίστοιχη με αυτή της ΕΑΠ. Ωστόσο, το αρχείο που εξάγεται είναι της μορφής txt σύμφωνα με τις προδιαγραφές που είναι αναρτημένες στην ιστοσελίδα του ταμείου.
ΠΡΟΣΟΧΗ! Στο ίδιο σημείο της ιστοσελίδας αναφέρεται ότι: “Όσοι Φορείς δεν αποδίδουν αρχείο κρατήσεων στην Ενιαία Αρχή Πληρωμής (ΕΑΠ), θα πρέπει να στέλνουν αντίστοιχο ηλεκτρονικό αρχείο στο Μ.Τ.Π.Υ.”
ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΩΝ
1.Βελτιστοποίηση κατά την επαναπρόσληψη εργαζόμενου με τύπο Ναυτικός σε Γραφείο (μέσα από την καρτέλα 2. Στοιχεία Απασχόλησης επιλέγοντας το (+) Εισαγωγή νέας καρτέλας εργαζομένου στα Βασικά Στοιχεία), όπου η νέα καρτέλα ανοίγει με συμπληρωμένη την τιμή 30 στο πεδίο Ασφαλιστικές Ημέρες, στην καρτέλα 5. Μισθοδοτικά.