Video Guides

Αλλαγές με την έκδοση 23.3.0.0

Τελ. Ενημέρωση: 23/03/23, 11:43 | Εκδόσεις Εφαρμογής

ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑ

 1.Νέα δυνατότητα καταχώρησης του «Μειωμένου Ωραρίου» σχετικά με την υποβολή του εντύπου ”Ψηφιακή Οργάνωση Χρόνου Εργασίας – Άδειες” στο Π.Σ. ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ. Πιο συγκεκριμένα, στην καρτέλα 4. Ασφαλιστικά του εργαζόμενου, ενσωματώθηκε το πεδίο ”Μειωμένο Ωράριο (Φροντίδας Παιδιού)” στο οποίο καταχωρείται το διάστημα για το οποίο ο εργαζόμενος κάνει χρήση του μειωμένου ωραρίου (άρθρο 37 του Ν.4808/2021). Στο νέο αυτό πεδίο καταχωρούνται:

  • οι ημερομηνίες χορήγησης (Από – Έως)
  • ο τρόπος χορήγησης (Χορήγηση), δηλαδή σε ποιο χρονικό σημείο του ωραρίου χορηγείται το μειωμένο ωράριο:
  • Αρχή
  • Τέλος
  • Αρχή & Τέλος
  • Ώρα Από – Έως
  • οι ώρες χορήγησης (Ώρες), δηλαδή αν το μειωμένο ωράριο έχει διάρκεια 1 ώρα ημερησίως ή με όποιον άλλον τρόπο συμφωνούν τα μέρη

Προσοχή! Όταν ο τρόπος χορήγησης = ”Αρχή” ή ”Τέλος” ή ”Αρχή & Τέλος”, τότε καταχωρούνται οι ώρες (1 ή 2 ή 3 κ.λπ.) στο πεδίο ”Ώρες”, ενώ όταν ο τρόπος χορήγησης = ”Ώρα Από-Έως”, τότε συμπληρώνονται τα πεδία Ώρα Από –  Έως ή/και Ώρα Από 2 –  Έως 2.

Παρακάτω αναλύονται οι τρόποι χορήγησης:

Αρχή :Όταν επιλέγεται ”Χορήγηση = Αρχή”, τότε στο ψηφιακό έντυπο αδειών εισάγονται οι καταχωρημένες ώρες κατά την έναρξη του ωραρίου. Για παράδειγμα, ο εργαζόμενος έχει ψηφιακό ωράριο (σταθερό) Δευτέρα – Παρασκευή από 09.00 – 17.00. Στο μειωμένο ωράριο καταχωρούνται 2 ώρες από 1/3/2023 – 31/3/2023, οπότε στο έντυπο των αδειών θα εισαχθούν οι ημέρες εργασίας με ώρες από 09.00 – 11.00.

Τέλος :Όταν επιλέγεται ”Χορήγηση = Τέλος”, τότε στο ψηφιακό έντυπο αδειών εισάγονται οι καταχωρημένες ώρες κατά τη λήξη του ωραρίου. Για παράδειγμα, ο εργαζόμενος έχει ψηφιακό ωράριο (σταθερό) Δευτέρα – Παρασκευή από 09.00 – 17.00. Στο μειωμένο ωράριο καταχωρείται 1 ώρα από 1/3/2023 – 31/3/2023, οπότε στο έντυπο των αδειών θα εισαχθούν οι ημέρες εργασίας με ώρες από 16.00 – 17.00.

Αρχή & Τέλος :Όταν επιλέγεται ”Χορήγηση = Αρχή & Τέλος”, τότε στο ψηφιακό έντυπο αδειών εισάγονται οι καταχωρημένες ώρες κατά την έναρξη και λήξη του ωραρίου. Για παράδειγμα, ο εργαζόμενος έχει ψηφιακό ωράριο (σταθερό) Δευτέρα – Παρασκευή από 09.00 – 17.00. Στο μειωμένο ωράριο καταχωρείται 1 ώρα από 1/3/2023 – 31/3/2023, οπότε στο έντυπο των αδειών θα εισαχθούν οι ημέρες εργασίας με ώρες από 09.00 – 10.00 και από 16.00 – 17.00.

Ώρα Από – Έως:Όταν επιλέγεται ”Χορήγηση = Ώρα Από – Έως”, τότε στο ψηφιακό έντυπο αδειών εισάγονται οι ώρες που καταχωρούνται στα πεδία ”Ώρα Από” και ”Ώρα Έως” ή/και ”Ώρα Από 2” και ”Ώρα Έως 2”.

1ο Παράδειγμα

Ο εργαζόμενος έχει ψηφιακό ωράριο (σταθερό) Δευτέρα – Παρασκευή από 09.00 – 17.00. Στο μειωμένο ωράριο καταχωρούνται, για το διάστημα 1/3/2023 – 31/3/2023, τα πεδία ”Ώρα Από = 11.00” και ”Ώρα Έως = 13.00”, οπότε στο έντυπο των αδειών θα εισαχθούν οι ημέρες εργασίας με ώρες από 11.00 – 13.00.

2ο Παράδειγμα

Ο εργαζόμενος έχει ψηφιακό ωράριο (σταθερό) Δευτέρα – Παρασκευή από 09.00 – 17.00. Στο μειωμένο ωράριο καταχωρούνται, για το διάστημα 1/3/2023 – 31/3/2023, τα πεδία ”Ώρα Από = 11.00” και ”Ώρα Έως = 13.00”, καθώς και τα πεδία ”Ώρα Από 2 = 16.00” και ”Ώρα Έως 2 = 17.00” οπότε στο έντυπο των αδειών θα εισαχθούν οι ημέρες εργασίας με ώρες από 11.00 – 13.00 και από 16.00 – 17.00.

Σημείωση: Όταν στην καρτέλα 5. Μισθοδοτικά του εργαζόμενου, το πεδίο ”Υποβ. Αδ. Ημερ. Βάσει Περιόδου” = Ναι, τότε στο μειωμένο ωράριο πρέπει υποχρεωτικά να επιλεγεί Χορήγηση = Ώρα Από-Έως και στη συνέχεια να συμπληρωθούν οι ώρες από και έως ή/και από 2 και έως 2. Στην περίπτωση αυτή βέβαια (με την ανωτέρω παράμετρο ενεργοποιημένη), στο έντυπο των αδειών εισάγονται ημερολογιακά οι ημέρες του διαστήματος που καταχωρήθηκε στο μειωμένο ωράριο.

2.Νέα δυνατότητα εκτύπωσης και αποστολής με Email της Κάρτας Εργασίας (QR CODE). Συγκεκριμένα, δίνεται στον χρήστη η δυνατότητα παραγωγής και αποστολής στον εργαζόμενο ή υποκατάστημα του ίδιου QR Code της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας με αυτό του Π.Σ. ΕΡΓΑΝΗ. Πιο αναλυτικά, στο μενού της εφαρμογής ενσωματώθηκε μια νέα επιλογή που λέγεται «Αποστολή Κάρτα Εργασίας (QR Code)». Με τη νέα αυτή επιλογή ανοίγει φόρμα στην οποία ο χρήστης μπορεί να επιλέξει την εταιρία – εργαζόμενους για τους οποίους επιθυμεί την εκτύπωση ή την αποστολή της κάρτας εργασίας (QR Code). Η αποστολή γίνεται μέσω Email και μπορεί να γίνει:

  • είτε προς το εταιρικό Email του εργαζόμενου
  • είτε προς το προσωπικό Email του εργαζόμενου
  • είτε προς το Email του υποκαταστήματος
  • είτε προς οποιοδήποτε άλλο Email

Μάλιστα όταν πρόκειται για αποστολή προς το υποκατάστημα τότε παρέχεται και η δυνατότητα αποστολής:

  • είτε ενός αρχείου (Επιλογή Μαζικό Email) με όλους τους επιλεγμένους εργαζόμενους
  • είτε τόσα αρχεία όσοι και οι επιλεγμένοι εργαζόμενοι

Επιπλέον ενσωματώθηκαν οι εξής παράμετροι:

  • «Εμφάνιση Κατάστασης Αποστολών Email» για την πληροφόρηση αποστολής των επιλεγμένων εργαζομένων – υποκαταστημάτων.
  • «Εκτύπωση Εργαζόμενου Ανά Σελίδα» (προεπιλεγμένη) για την περίπτωση που επιθυμείτε να ΜΗΝ εμφανίζεται ένας εργαζόμενος σε κάθε σελίδα

3.Ενσωμάτωση μηνυμάτων στο έντυπο ”Ψηφιακή Οργάνωση Χρόνου Εργασίας – Άδειες” σχετικά με την ενημέρωση του χρήστη σε περίπτωση μη υποβολής όλων των ημερών αδείας / ασθενείας/ λοχείας που καταχωρήθηκαν στην περίοδο, καθώς και στην περίοδο σε περίπτωση μεταβολής / διαγραφής της ήδη υποβληθείσας άδειας. Πιο αναλυτικά, αν για παράδειγμα καταχωρηθεί στην περίοδο κανονική άδεια από 6/3/2023 – 8/3/2023 (1 εγγραφή), τότε εφόσον στο έντυπο των αδειών επιλεγεί π.χ. μόνο η 6/3 για υποβολή, εμφανίζεται (κατά την υποβολή) το παρακάτω απαγορευτικό μήνυμα:

”Για την πραγματοποίηση της υποβολής θα πρέπει να επιλεγούν όλες οι εγγραφές (06/03/2023 – 08/03/2023) οι οποίες είναι καταχωρημένες μέσα στην περίοδο του εργαζόμενου.”

Στη συνέχεια, εφόσον υποβληθούν όλες οι ημέρες άδειας προς το Π.Σ. ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ, σε περίπτωση που πραγματοποιηθεί μεταβολή / διαγραφή των υποβληθεισών αυτών ημερών αδείας μέσα στην περίοδο, τότε εμφανίζεται το προειδοποιητικό μήνυμα:

”Προσοχή! Για το συγκεκριμένο διάστημα αδειών έχει πραγματοποιηθεί υποβολή στο Π.Σ. ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ. Για τη μεταβολή αυτών των αδειών θα πρέπει να γίνει ανάκληση της αρχικής δήλωσης και υποβολή νέας δήλωσης.”

Σημειώνεται ότι ο ανωτέρω έλεγχος πραγματοποιείται και για τις ημέρες ασθενείας / λοχείας.

4.Βελτιστοποίηση σχετικά με τον υπολογισμό του Φ.Μ.Υ. όταν καταχωρούνται παροχές και υπάρχει στην περίοδο και έκτακτη αποδοχή. Πιο συγκεκριμένα, όταν στην περίοδο υπάρχει και τακτική αποδοχή (μισθός) αλλά και έκτακτη αποδοχή (π.χ. bonus), τότε εφόσον καταχωρείται μια παροχή που συμμετέχει στον φόρο και δεν είναι επιλεγμένο (στις παροχές) το πεδίο , τότε όσον αφορά τον υπολογισμό του φόρου, η παροχή αφαιρείται μόνο από τις τακτικές αποδοχές. Όταν το ανωτέρω πεδίο είναι επιλεγμένο, τότε όσον αφορά τον υπολογισμό του φόρου, η παροχή αφαιρείται μόνο από τις έκτακτες αποδοχές.

5.Βελτιστοποίηση στην εκτύπωση “Απόδειξη Πληρωμής”. Συγκεκριμένα, στο tab “Αλλαγή περιγραφών” έχει προστεθεί νέο πεδίο “Υπογραφή Εργαζομένου” όπου ο χρήστης μπορεί να εισάγει δική του περιγραφή, η οποία θα εμφανίζεται στην εκτύπωση.

6.Βελτιστοποίηση της εκτύπωσης “Αναλυτική Μισθοδοτική Κατάσταση” με την προσθήκη του εκπαιδευτικού επίπεδου στην προεπισκόπηση, όπως και στην εξαγωγή της αντίστοιχης εκτύπωσης.

7.Μετονομασία του Οργανισμού Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού (ΟΑΕΔ) σε Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (ΔΥΠΑ) στο μενού της εφαρμογής στις καρτέλες εργαζομένων και των εταιριών καθώς και στις εκτυπώσεις.

8.Δυνατότητα εμφάνισης του πεδίου ΤΕΚΑ Τ.Π.Τ.Ε. στη λίστα διαχείρισης των εταιριών.

9.Προσθήκη δυνατότητας εμφάνισης αριθμού ΓΕΜΗ στις εκτυπώσεις:

  • ΣΕΠΕ-ΔΥΠΑ/ Βεβαίωση κυκλοφορίας
  • ΣΕΠΕ-ΔΥΠΑ/ Βεβαίωση εργοδότη για άδεια μητρότητας
  • Ασφαλιστικές/ΕΦΚΑ/ Βεβαίωση εργοδότη κοινών επιχειρήσεων

10.Προσθήκη του ΚΑΔ Εφορίας 33121501 – ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΑΝΕΛΚΥΣΤΗΡΩΝ προς επιλογή στην υποκαρτέλα “ΚΑΔ Εφορίας” της καρτέλας της εταιρίας.

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ

H.R.M.

1.Βελτιστοποίηση της εκτύπωσης Ιστορικότητα Μισθού” από το μενού HRM/Διαχείριση Μισθολογικών Στοιχείων/Ανταμοιβές/Πολιτική Μισθών, με τη δυνατότητα ταξινόμησης των δεδομένων με βάση και την Ημερομηνία Μεταβολής, ενώ προϋπήρχε η ταξινόμηση βάση Μισθού. Επιπλέον, δόθηκε η δυνατότητα εξαγωγής της ανωτέρω εκτύπωσης σε αρχείο τύπου Excel.

 ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑ ΟΙΚΟΔΟΜΟΤΕΧΝΙΚΩΝ

1.Βελτιστοποίηση της εκτύπωσης Διαχείριση Ημερομισθίων Φάσεων των Ιδιωτικών Έργων από το μενού Εκτυπώσεις/Οικοδομοτεχνικών Επιχειρήσεων, όπου προστέθηκε η στήλη Χρήση (όταν είναι επιλεγμένη η επιλογή Ανά Μήνα) προκειμένου να γίνεται εμφανής ο διαχωρισμός του έτους ανάμεσα στις περιόδους, που δύναται να ανήκουν σε διάστημα πέραν του ενός ημερολογιακού έτους. 

ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΩΝ

 1.Βελτιστοποίηση ως προς την καταχώρηση άδειας σε εργαζόμενο με τύπο ”Ναυτικός σε Γραφείο”. Συγκεκριμένα, υλοποιήθηκαν τα εξής:

  • Στην καρτέλα του εργαζόμενου και συγκεκριμένα στην καρτέλα 10. Προκαθορισμός Αδείας δίνεται η δυνατότητα εισαγωγής (+) των αδειών.
  • Επίσης, και στην καρτέλα της περιόδου και συγκεκριμένα στην καρτέλα Ναυτιλιακά δίνεται η δυνατότητα καταχώρησης των αδειών.


ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ

 1.Ενσωμάτωση όλων των απαραίτητων ενεργειών για την κάλυψη της εγκυκλίου 17/2023 του e-Ε.Φ.Κ.Α.. Πιο αναλυτικά σύμφωνα με την εγκύκλιο πραγματοποιήθηκε:

«Αναπροσαρμογή από 1/1/2023:

α) του ανώτατου ορίου ασφαλιστέων αποδοχών,

β) των ποσών ασφαλιστικών κατηγοριών, κλάδου εφάπαξ παροχών (πρόνοιας), του e-ΕΦΚΑ έμμισθων δικηγόρων Δημοσίου και μηχανικών-υγειονομικών, που απασχολούνται στο Δημόσιο Τομέα με σχέση εργασίας δημοσίου δικαίου και

γ) των ποσών ασφαλιστικών κατηγοριών, κλάδου επικουρικής ασφάλισης του e-ΕΦΚΑ και του Τ.Ε.Κ.Α., έμμισθων δικηγόρων Δημοσίου και μηχανικών που απασχολούνται στο Δημόσιο Τομέα με σχέση εργασίας δημοσίου δικαίου»

Συγκεκριμένα:

  • τα α) και β) ενημερώθηκαν στην εφαρμογή από την έκδοση 23.1.1.0.
  • το γ) και συγκεκριμένα για τους έμμισθους δικηγόρους Δημοσίου η ενημέρωση των μηνιαίων ποσών των ασφαλιστικών εισφορών καθώς και των πλασματικών αποδοχών από 1/1/2023 ενημερώθηκαν στην εφαρμογή από την έκδοση 23.1.1.0.

Στην εφαρμογή για τους μηχανικούς που απασχολούνται στο Δημόσιο Τομέα με σχέση εργασίας δημοσίου δικαίου και υπάγονται στο Τ.Ε.Κ.Α., δημιουργήθηκε νέα κωδικοποίηση που περιλαμβάνει τέσσερις (4) νέους κωδικούς ειδικότητας, με λεκτικές περιγραφές, ως ακολούθως:

Κωδικός Περιγραφή
000015 Επικουρική Ασφάλιση ΤΕΚΑ Μηχανικών τ. ΕΤΑΑ (ΠΑΛΑΙΟΙ)
000016 Επικουρική Ασφάλιση ΤΕΚΑ Μηχανικών τ. ΕΤΑΑ (ΝΕΟΙ)
000017 Επικουρική Ασφάλιση ΤΕΚΑ Μηχανικών τ. ΕΤΑΑ (ΠΑΛΑΙΟΙ) ΜΕ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΚΛΑΔΟΥ ΣΥΝΤΑΞΗΣ
000018 Επικουρική Ασφάλιση ΤΕΚΑ Μηχανικών τ. ΕΤΑΑ (ΝΕΟΙ) ΜΕ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΣΥΝΤΑΞΗΣ

 

Ο ΚΑΔ του ΤΕΚΑ Δημοσίου 0085 έχει συνδεθεί ξεχωριστά με κάθε μία ειδικότητα που έχει δημιουργηθεί, ώστε να αποδίδεται κάθε φορά ο ΚΩΔΙΚΟΣ ΠΑΚΕΤΟΥ ΚΑΛΥΨΗΣ, ως εξής:

ΚΑΔ ΚΩΔΙΚΟΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΠΚ
0085 000015 2627
000016
000017
000018

 

Ενσωματώθηκε το ταμείο «(Δ) – 2627 – Επικουρική Ασφάλιση ΤΕΚΑ Μηχανικών Δημοσίου Δικαίου» το οποίο ενημερώθηκε με τα ίδια ποσά εισφορών επικουρικής ασφάλισης και πλασματικών αποδοχών για κάθε ασφαλιστική κατηγορία, όπως αναφέρονται στην υπ΄αριθμ. 7/2022 εγκύκλιο του e-Ε.Φ.Κ.Α. για τους έμμισθους δικηγόρους.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΕΙΣ:

  • η ίδια ως ανωτέρω κωδικοποίηση ισχύει και για την απεικόνιση της επικουρικής ασφάλισης των μηχανικών του Δημοσίου Τομέα, με σχέση εργασίας δημοσίου δικαίου, που υπάγονται στο Τ.Ε.Κ.Α, για το χρονικό διάστημα από 1/1/2022 έως 31/12/2022
  • για τη διαχείριση τυχόν υποβληθεισών Α.Π.Δ. Τ.Ε.Κ.Α. ΔΗΜΟΣΙΟΥ για το χρονικό διάστημα από 1/2022 έως 12/2022, οι οποίες χρήζουν μεταβολής, θα πρέπει οι εκκαθαριστές των Υπηρεσιών του Δημοσίου να ακολουθήσουν σχετικές οδηγίες που θα δοθούν από την αρμόδια Δ/νση του Τ.Ε.Κ.Α., για τον τρόπο με τον οποίο θα γίνουν οι απαιτούμενες μεταβολές.
  1. Ενσωμάτωση νέων Κωδικών Φορέων στην παραμετροποίηση της ΕΑΠ. Πιο αναλυτικά, στην φόρμα των Κωδικών Φορέων στην παραμετροποίηση της ΕΑΠ ενσωματώθηκαν οι κάτωθι νέοι κωδικοί φορείς:
Κωδικός Περιγραφή
4074400 Σωμ.Ειδ.Φρουρών&αστυν.εξΕ.Φ.Ε.Α.Αν.Μακ.&Θράκης-Σ.Ε.Φ.Ε.Α.Α.Μ.Θ
4074500 ΤΕΛΩΝΕΙΟ ΚΑΒΑΛΑΣ
4074600 ΤΠΑΣΔΑ – ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ ΜΕΛΩΝ
4074700 ΠΑΣΔΑ – ΤΑΜΕΙΟ ΑΛΛΗΛΟΒΟΗΘΕΙΑΣ
4074800 ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ (ΠΑ.Σ.ΟΔ.Δ.Υ.)

 

Οι νέοι αυτοί φορείς γίνονται ορατοί προς επιλογή στις παραμέτρους των φορμών   Κωδικοί Κρατήσεων, Κωδικοί Λοιπών Κρατήσεων και Κωδικοί Παροχών.

 

Το βρήκες χρήσιμο?

Ευχαριστούμε για το σχόλιό σου!