Με το υποσύστημα Alerts/Notifications το οποίο παρέχει την άμεση ενημέρωση των χρηστών ή ακόμα και των εργαζομένων για τις σημάνσεις ή μη της ψηφιακής κάρτας εργασίας, δίνοντας την δυνατότητα ενεργοποίησης των Alerts/Notifications που τους ενδιαφέρει, τους τρόπους ενημέρωσης, τα λεκτικά που θα αναγράφονται στις ενημερώσεις κλπ.
Οι βασικοί τρόποι που μπορείτε να λαμβάνετε τα Alerts/Notifications είναι οι εξής:
- Εμφάνιση μέσα από τις εφαρμογές μισθοδοσίας (Αναδυόμενες Ειδοποιήσεις)
- Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email)
- Αποστολή SMS/Viber
Τα Alerts/Notifications που μπορεί να παρακολουθεί η εφαρμογή και να ενημερώνει τον χρήστη με τους παραπάνω τρόπους είναι οι εξής:
Alerts/Notifications | Επεξήγηση |
ΕΡΓΑΣΙΑ ΧΩΡΙΣ ΩΡΑΡΙΟ | Υπάρχει κίνηση, ενώ δεν υπάρχει δηλωθέν ωράριο |
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΕ ΑΝΑΠΑΥΣΗ Ή ΜΗ ΕΡΓΑΣΙΑ | Υπάρχει κίνηση, ενώ το δηλωθέν ωράριο της ημέρας είναι ανάπαυση ή μη εργασία |
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΕ ΑΔΕΙΑ | Υπάρχει κίνηση, ενώ δηλώθηκε ημερήσια άδεια ή ασθένεια ή απουσία |
ΚΙΝΗΣΗ ΣΕ ΤΗΛΕΡΓΑΣΙΑ | Υπάρχει κίνηση, ενώ δηλώθηκε τηλεργασία |
ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΟΣ ΤΥΠΟΣ ΕΙΣΟΔΟΥ | Υπάρχει κίνηση εισόδου, ενώ υπάρχει προηγούμενη κίνηση εισόδου χωρίς να ακολουθήσει κίνηση εξόδου |
ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΟΣ ΤΥΠΟΣ ΕΞΟΔΟΥ | Υπάρχει κίνηση εξόδου, ενώ υπάρχει προηγούμενη κίνηση εξόδου χωρίς να ακολουθήσει κίνηση εισόδου |
ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΟΣ ΤΥΠΟΣ ΕΞΟΔΟΥ 2 | Υπάρχει κίνηση εξόδου, ενώ δεν υπάρχει προηγούμενη κίνηση εισόδου |
ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗ ΝΩΡΙΤΕΡΑ | Υπάρχει κίνηση εισόδου με ώρα πριν από το δηλωθέν ωράριο (μείον ανοχή) |
ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΗ ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗ | Υπάρχει κίνηση εισόδου με ώρα μετά το δηλωθέν ωράριο (συν τον χρόνο ελαστικού ωραρίου) |
ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΝΩΡΙΤΕΡΑ | Υπάρχει κίνηση εξόδου με ώρα πριν από τη λήξη του ωραρίου (εκτός χρόνου ανοχής) |
ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΑΡΓΟΤΕΡΑ | Υπάρχει κίνηση εξόδου με ώρα μετά τη λήξη του ωραρίου (εκτός χρόνου ανοχής) |
ΜΗ ΑΦΙΞΗ | Ξεκίνησε το δηλωθέν ωράριο, πέρασε ο χρόνος ελαστικού ωραρίου και δεν υπάρχει κίνηση εισόδου |
ΜΗ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ | Έληξε το δηλωθέν ωράριο, πέρασε ο χρόνος ανοχής και δεν υπάρχει κίνηση εξόδου |
ΛΗΓΕΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΥΠΕΡΕΡΓΑΣΙΑΣ | Έληξε το δηλωθέν ωράριο, θα λήξει η ώρα υπερεργασίας σε λίγο (χρόνος ανοχής), και δεν υπάρχει κίνηση εξόδου |
ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΛΟΓΩ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ | Υπάρχει κίνηση και αποτυγχάνει στο ΠΣ Εργάνη με σφάλμα δεδομένων (40Χ) |
ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΛΟΓΩ ΠΣ ΕΡΓΑΝΗ | Υπάρχει κίνηση και αποτυγχάνει στο ΠΣ Εργάνη με σφάλμα από Εργάνη (50Χ) |
ΔΙΠΛΗ ΕΙΣΟΔΟΣ | Υπάρχει κίνηση εισόδου σε σύντομο χρονικό διάστημα (εντός χρόνου ανοχής σε σχέση με το προηγούμενο χτύπημα εισόδου) από υφιστάμενη σήμανση εισόδου |
ΔΙΠΛΗ ΕΞΟΔΟΣ | Υπάρχει κίνηση εξόδου σε σύντομο χρονικό διάστημα (εντός χρόνου ανοχής σε σχέση με το προηγούμενο χτύπημα εξόδου) από υφιστάμενη σήμανση εξόδου |
Ρυθμίσεις Alerts/Notifications
Στις Ρυθμίσεις Alerts/Notifications παρέχεται η δυνατότητα στον χρήστη να ενεργοποιήσει και να προσαρμόσει τις προτιμήσεις του για τις Ειδοποιήσεις. Η μετάβαση στις Ρυθμίσεις γίνεται από menu/ Παράμετροι/ Γενικές/ Προγράμματος/ tab Alerts/Notifications.
Στην συγκεκριμένη φόρμα ο χρήστης μπορεί να ορίσει κάποιες γενικές παραμέτρους όπως
- Τον Ρυθμό Ανανέωσης των Ειδοποιήσεων σε λεπτά
- Την διάρκεια των ημερών εμφάνισης των ειδοποιήσεων πριν διαγραφούν
Στη συνέχεια μπορεί ανά Ειδοποίηση (Alert) να ορίσει
- Τους Χρήστες στους οποίους θα εμφανίζεται το κάθε Notification/Alert
Μέσω του αντίστοιχου button που ενσωματώθηκε στην λίστα των Notification/Alert παρέχεται η δυνατότητα στον χρήστη να επιλέξει τους χρήστες στους οποίους επιθυμεί να εμφανίζονται τα Notifications/Alerts στα αναδυόμενα balloon καθώς και στο Notification Center.
- Τις εταιρίες στις οποίες θα εμφανίζεται/αφορά
Ο χρήστης μέσω των buttons Εισαγωγή/ Μεταβολή ή Διαγραφή έχει την δυνατότητα επιλογής/διαχείρισης των εταιριών που θα ενεργοποιείται/εμφανίζεται το κάθε Notification/Alert.
- Ενημέρωση
Ο χρήστης μέσω του πεδίου Ενημέρωση έχει την δυνατότητα ανά Notifications/Alerts και ανά εταιρία να επιλέξει ποιος θα ενημερώνεται. Οι επιλογές που μπορεί να κάνει είναι μια από τις κάτωθι:
- Εργοδότης
- Εργαζόμενος
- Και οι δύο
- Τον τρόπο εμφάνισης των Notifications/Alerts
Ο χρήστης μέσω των κάτωθι επιλογών έχει την δυνατότητα ανά Notifications/Alerts και ανά εταιρία να επιλέξει τον τρόπο εμφάνισης που επιθυμεί:
- Εμφάνιση μέσα από τις εφαρμογές μισθοδοσίας (Αναδυόμενες Ειδοποιήσεις)
- Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email)
- Αποστολή SMS/Viber
ΠΡΟΣΟΧΗ Συγκεκριμένα για την επιλογή αποστολή «SMS/Viber» ενεργοποιείται εφόσον υπάρχει ενεργοποιημένο το module SMS Alerts (Κύκλωμα Αποστολής SMS)
- Τον τρόπο Παραλαβής των Notifications/Alerts
Ανάλογα με την επιλογή που θα κάνει ο χρήστης στο πεδίο «Ενημέρωση» και «Τρόπος Αποστολής/Εμφάνισης» ενεργοποιούνται και τα αντίστοιχα κάτωθι πεδία για τις περιπτώσεις αποστολής με Email ή/και SMS/Viber
- Προσωπικό Email Εργαζόμενου
- Εταιρικό Email Εργαζόμενου
- Email εταιρίας
- Email Υποκαταστήματος
- Άλλο Email (Με αυτή την επιλογή δίνεται η δυνατότητα εισαγωγής Email πέραν αυτών που μπορούν να εισαχθούν στην εφαρμογή. Μάλιστα ο χρήστης μπορεί να εισάγει όσα Email Address επιθυμεί βάζοντας το διαχωριστικό (;) ανάμεσα τους)
- Επιλογές Αποστολές Email
Με αυτή την επιλογή δίνεται η δυνατότητα στον χρήστη να επιλέξει τον τρόπο αποστολής των Email. Πιο συγκεκριμένα με την επιλογή Αναλυτική (Αποστολή Ανά notification) σημαίνει ότι θα αποσταλούν τόσα Email όσοι είναι οι εργαζόμενοι και όσα είναι τα notifications ανά εργαζόμενο.
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ
Έστω Λήξη ωραρίου = 17:00 και ανοχή Μη Αποχώρησης = 40 λεπτά και ανοχή Λήξης Υπερεργασίας = 40 και έστω τρέχουσα ώρα 17:41 και ο εργαζόμενος δεν έχει κίνηση εξόδου τότε η εφαρμογή, έχοντας λάβει υπόψη τις ανοχές θα εμφανίσει notification Μη Αποχώρησης και Λήξης Χρόνου Υπερεργασίας.
Έχοντας, στις επιλογές αποστολής Email, την επιλογή Αναλυτική (Αποστολή Ανά notification) τότε στον εργαζόμενο θα εμφανιστούν 2 email, ένα για το κάθε Notification.
Ενώ με την επιλογή Συγκεντρωτική (Αποστολή με Ομαδοποίηση Ανά notification) στο παραπάνω παράδειγμα ο εργαζόμενος θα λάβει ένα email και για τα 2 notification.
- Κινητό Εργαζομένου
- Κινητό Εταιρίας
- Άλλο Κινητό (Με αυτή την επιλογή δίνεται η δυνατότητα εισαγωγής αριθμών κινητών πέραν αυτών που μπορούν να εισαχθούν στην εφαρμογή. Μάλιστα ο χρήστης μπορεί να εισάγει όσους αριθμούς κινητών επιθυμεί βάζοντας το διαχωριστικό (;) ανάμεσα τους, π.χ. 6944123456;6977123456;6980123456)
- Την Ανοχή σε λεπτά
Στα κάτωθι Alerts/Notifications ενεργοποιείται το πεδίο δίνοντας τη δυνατότητα στον χρήστη εισαγωγής των λεπτών ανοχής.
Κωδικός | Alerts/Notifications |
Β1 | ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗ ΝΩΡΙΤΕΡΑ |
Β2 | ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΗ ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗ |
Β3 | ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΝΩΡΙΤΕΡΑ |
Β4 | ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΑΡΓΟΤΕΡΑ |
Γ1 | ΜΗ ΑΦΙΞΗ |
Γ2 | ΜΗ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ |
Γ3 | ΛΗΓΕΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΥΠΕΡΕΡΓΑΣΙΑΣ |
Ε1 | ΔΙΠΛΗ ΕΙΣΟΔΟΣ |
Ε2 | ΔΙΠΛΗ ΕΞΟΔΟΣ |
Δηλαδή σ’ αυτά ο χρήστης μπορεί να ορίσει τα λεπτά ανοχής που επιθυμεί για να μην εντοπίζονται όλες οι κινήσεις ως Alerts/Notifications.
Στη συνέχεια, περιγράφεται αναλυτικά η χρήση της παραμέτρου «Ανοχή» ανά Alerts/Notifications με συγκεκριμένα παραδείγματα:
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ
ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗ ΝΩΡΙΤΕΡΑ
Η παράμετρος εκφράζει το διάστημα ανοχής σε λεπτά, ώστε μια κίνηση ΕΝΤΟΣ του διαστήματος (Έναρξη ωραρίου – Ανοχή) να ΜΗΝ χαρακτηριστεί ως Νωρίτερη Προσέλευση.
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ :Έστω Έναρξη ωραρίου = 09:00 με Ανοχή = 20 και Κίνηση = 08:45 τότε η κίνηση δεν θα χαρακτηριστεί ως Νωρίτερη Προσέλευση οπότε και δεν θα σταλεί Notification Ενώ έστω Έναρξη ωραρίου = 09:00 με Ανοχή = 20 και Κίνηση = 08:35 τότε η κίνηση θα χαρακτηριστεί ως Νωρίτερη Προσέλευση οπότε και θα σταλεί Notification.
ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΗ ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗ
Η παράμετρος εκφράζει το διάστημα ανοχής σε λεπτά, ώστε μια κίνηση ΕΝΤΟΣ του διαστήματος (Έναρξη ωραρίου + Ανοχή) να ΜΗΝ χαρακτηριστεί ως Καθυστερημένη Προσέλευση.
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ :Έστω Έναρξη ωραρίου = 09:00 με Ανοχή = 15 και Κίνηση = 09:10 τότε η κίνηση δεν θα χαρακτηριστεί ως Καθυστερημένη Προσέλευση οπότε και δεν θα σταλεί Notification Ενώ έστω Έναρξη ωραρίου = 09:00 με Ανοχή = 15 και Κίνηση = 09:17 τότε η κίνηση θα χαρακτηριστεί ως Καθυστερημένη Προσέλευση οπότε και θα σταλεί Notification.
ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΝΩΡΙΤΕΡΑ
Η παράμετρος εκφράζει το διάστημα ανοχής σε λεπτά, ώστε μια κίνηση ΕΝΤΟΣ του διαστήματος (Λήξη ωραρίου – Ανοχή) να ΜΗΝ χαρακτηριστεί ως Νωρίτερη Αποχώρηση.
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ: Έστω Λήξη ωραρίου = 17:00 με Ανοχή = 10 και Κίνηση = 16:52 τότε η κίνηση δεν θα χαρακτηριστεί ως Νωρίτερη Αποχώρηση οπότε και δεν θα σταλεί Notification Ενώ έστω Λήξη ωραρίου = 17:00 με Ανοχή = 10 και Κίνηση = 16:48 τότε η κίνηση θα χαρακτηριστεί ως Νωρίτερη Αποχώρηση οπότε και θα σταλεί Notification.
ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΑΡΓΟΤΕΡΑ Η παράμετρος εκφράζει το διάστημα ανοχής σε λεπτά, ώστε μια κίνηση ΕΝΤΟΣ του διαστήματος (Λήξη ωραρίου + Ανοχή) να ΜΗΝ χαρακτηριστεί ως Καθυστερημένη Αποχώρηση. ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ :Έστω Λήξη ωραρίου = 17:00 με Ανοχή = 30 και Κίνηση = 17:25 τότε η κίνηση δεν θα χαρακτηριστεί ως Καθυστερήμενη Αποχώρηση οπότε και δεν θα σταλεί Notification. Ενώ έστω Λήξη ωραρίου = 17:00 με Ανοχή = 30 και Κίνηση = 17:33 τότε η κίνηση θα χαρακτηριστεί ως Καθυστερήμενη Αποχώρηση οπότε και θα σταλεί Notification.
ΜΗ ΑΦΙΞΗ Η παράμετρος εκφράζει το διάστημα ανοχής σε λεπτά, ώστε μια κίνηση ΕΝΤΟΣ του διαστήματος (Έναρξη ωραρίου + Ανοχή) να ΜΗΝ χαρακτηριστεί ως Μη Άφιξη.
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ: Έστω Έναρξη ωραρίου = 09:00 με Ανοχή = 100 και Χωρίς Κίνηση Εισόδου τότε μετά την παρέλευση της ανοχής (10:41) χαρακτηρίζεται ως Μη Άφιξη και αποστέλλεται Notification Ενώ στην περίπτωση Κίνησης Εισόδου μετά την παρέλευση ανοχής τότε αποστέλλεται Notification Καθυστερημένης Προσέλευσης.
ΜΗ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ Η παράμετρος εκφράζει το διάστημα ανοχής σε λεπτά, ώστε μια κίνηση ΕΝΤΟΣ του διαστήματος (Λήξη ωραρίου + Ανοχή) να ΜΗΝ χαρακτηριστεί ως Μη Αποχώρηση.
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ :Έστω Λήξη ωραρίου = 17:00 με Ανοχή = 40 και Χωρίς Κίνηση Εξόδου τότε μετά την παρέλευση της ανοχής χαρακτηρίζεται ως Μη Αποχώρηση και αποστέλλεται Notification.
ΛΗΓΕΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΥΠΕΡΕΡΓΑΣΙΑΣ Η παράμετρος εκφράζει το διάστημα ανοχής σε λεπτά, ώστε μια κίνηση ΕΝΤΟΣ του διαστήματος (Λήξη ωραρίου + Ανοχή) να ΜΗΝ χαρακτηριστεί ως Λήξη του Χρόνου Υπερεργασίας.
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ: Έστω Λήξη ωραρίου = 17:00 με Ανοχή = 45 και Χωρίς Κίνηση Εξόδου τότε μετά την παρέλευση της ανοχής χαρακτηρίζεται ως Λήξη του Χρόνου Υπερεργασίας και αποστέλλεται Notification.
ΔΙΠΛΗ ΕΙΣΟΔΟΣ Η παράμετρος εκφράζει το διάστημα ανοχής σε λεπτά, ώστε αν υπάρχει μια κίνηση εισόδου και ΕΝΤΟΣ του διαστήματος ανοχής (Έναρξη ωραρίου +- Ανοχή) εμφανιστεί και άλλη κίνηση εισόδου τότε να χαρακτηριστεί ως Διπλή Είσοδος.
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ :Έστω Έναρξη ωραρίου = 09:00 με Ανοχή = 15 και 1η Κίνηση Εισόδου = 08:50 τότε αν υπάρξει 2η Κίνηση Εισόδου = 08:55 αυτή χαρακτηρίζεται ως Διπλή Είσοδος Ενώ αν υπάρξει 2η κίνηση εισόδου εκτός του διαστήματος ανοχής τότε θα χαρακτηριστεί ως Λανθασμένος Τύπος Εισόδου.
ΔΙΠΛΗ ΕΞΟΔΟΣ Η παράμετρος εκφράζει το διάστημα ανοχής σε λεπτά, ώστε αν υπάρχει μια κίνηση εξόδου και ΕΝΤΟΣ του διαστήματος ανοχής (Λήξη ωραρίου +- Ανοχή) εμφανιστεί και άλλη κίνηση εξόδου τότε να χαρακτηριστεί ως Διπλή Έξοδος.
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ :Έστω Λήξη ωραρίου = 17:00 με Ανοχή = 15 και 1η Κίνηση Εξόδου = 17:10 τότε αν υπάρξει 2η Κίνηση Εξόδου = 17:15 αυτή χαρακτηρίζεται ως Διπλή Έξοδος Ενώ αν υπάρξει 2η κίνηση εξόδου εκτός του διαστήματος ανοχής τότε θα χαρακτηριστεί ως Λανθασμένος Τύπος Εξόδου.
- Την Απόρριψη Χτυπήματος της Κάρτας Εργασίας
Στα κάτωθι Alerts/Notifications δίνεται η δυνατότητα Απόρριψης (αυτόματης διαγραφής) της κίνησης της κάρτας εργασίας στην περίπτωση που ισχύσει το Notification.
Κωδικός | Alerts/Notifications |
Α1 | ΕΡΓΑΣΙΑ ΧΩΡΙΣ ΩΡΑΡΙΟ |
Α2 | ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΕ ΑΝΑΠΑΥΣΗ Ή ΜΗ ΕΡΓΑΣΙΑ |
Α3 | ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΕ ΑΔΕΙΑ |
Α4 | ΚΙΝΗΣΗ ΣΕ ΤΗΛΕΡΓΑΣΙΑ |
Α5 | ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΟΣ ΤΥΠΟΣ ΕΙΣΟΔΟΥ |
Α6 | ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΟΣ ΤΥΠΟΣ ΕΞΟΔΟΥ |
Α8 | ΔΙΠΛΗ ΕΙΣΟΔΟΣ |
Α9 | ΔΙΠΛΗ ΕΞΟΔΟΣ |
Β1 | ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗ ΝΩΡΙΤΕΡΑ |
Συγκεκριμένα, δίνει την δυνατότητα στον χρήστη, να διαγράφονται αυτόματα τα χτυπήματα της κάρτας εργασίας π.χ.
- σε ημέρες που δεν υπάρχει ανάθεση ωραρίου
- έχει δηλωθεί ρεπό ή άδεια ή ασθένεια ή τηλεργασία
- υπάρχει χτύπημα εισόδου ή εξόδου και εντός των λεπτών ανοχής εντοπίστηκε και 2ο χτύπημα εισόδου ή εξόδου (οπότε το 2ο θα διαγραφεί)
- υπάρχει προσέλευση πολύ νωρίτερα από το ανατεθειμένο ωράριο συμπεριλαμβανομένου και της ανοχής
- Πρότυπο Κείμενο για Email/SMS/Viber
Στην περίπτωση που επιλεγεί ενημέρωση των Alerts/Notifications μέσω Email τότε δίνεται η δυνατότητα στον χρήστη ανά Alerts/Notifications και ανά τρόπο ενημέρωσης (Εργοδότη ή/και Εργαζόμενο) να ορίσει διαφορετικό Θέμα και Κείμενο.
Ο χρήστης μπορεί να ορίσει διαφορετικό Θέμα και Κείμενο ακόμα και όταν η ενημέρωση δεν αφορά τον εργαζόμενο ή/και τον εργοδότη αλλά κάποιο Άλλο Email (αποστολές προς τρίτους ή Email που δεν αποτελούν πεδία της εφαρμογής).
Η ανάλογη δυνατότητα παρέχεται για τις περιπτώσεις ενημέρωσης μέσω SMS/Viber. Ο χρήστης δηλαδή μπορεί ανά Alerts/Notifications να ορίσει διαφορετικά Κείμενα για αποστολές σε κινητό του Εργαζόμενου, της Εταιρίας ή σε κάποιο/α Άλλο/α κινητά τηλέφωνα.
Αναδυόμενες Ειδοποιήσεις
Η συγκεκριμένη δυνατότητα αφορά τους χρήστες που έχουν μπροστά τους «ανοιχτή» την εφαρμογή της μισθοδοσίας. Η ενημέρωση των χρηστών εντός της εφαρμογής γίνεται με την χρήση αναδυόμενων ειδοποιήσεων.
Με τη νέα δυνατότητα ο χρήστης μπορεί να ενημερωθεί άμεσα για:
- Τις αποκρίσεις του API του ΠΣ ΕΡΓΑΝΗ των υποβολών των κινήσεων της κάρτας εργασίας, στην περίπτωση αποτυχίας αποστολής των προς υποβολή κινήσεων της κάρτας εργασίας
- Σχετικά με τις κινήσεις της κάρτας εργασίας
Στην περίπτωση που η εφαρμογή εντοπίσει κάτι από τα παραπάνω τότε εμφανίζεται στο κάτω δεξιό μέρος της εφαρμογής η αναδυόμενη ειδοποίηση σε μορφή balloon με τις εξής ενημερώσεις:
- Πρόβλημα Με Την Αποστολή Των Κινήσεων Κάρτας Εργασίας Στο ΠΣ ΕΡΓΑΝΗ
- Εντοπίστηκε Πρόβλημα Με Τις Κινήσεις της Κάρτας Εργασίας
Στην περίπτωση που ο χρήστης κάνει κλικ στο balloon ή πάνω στο λεκτικό τότε ανοίγει το Κέντρο Ειδοποιήσεων (Notification Center) όπου εμφανίζονται όλα τα Alerts/Notifications
Στην συγκεκριμένη λίστα ο χρήστης μπορεί να δει όλα τα Alerts/Notifications που υπάρχουν μέχρι εκείνη την ώρα.
Το κάθε Alert/Notification χαρακτηρίζεται από μπροστά με τα εικονίδιoΕπείγον ενημερώνοντας τον χρήστη για την σημαντικότητα του.
Επιπλέον κάνοντας κλικ πάνω στις περιγραφές τότε η εφαρμογή ανακατευθύνει τον χρήστη στην αντίστοιχη φόρμα.
- αν ο χρήστης κάνει κλικ πάνω στο εικονίδιο τότε θα ανοίξει η φόρμα
- αν ο χρήστης κάνει κλικ πάνω στο εικονίδιο τότε η εφαρμογή θα διαγράψει το συγκεκριμένο Notification. Προσοχή, το Notification θα διαγραφεί ΜΟΝΟ για τον συγκεκριμένο χρήστη – τερματικό. Άλλος χρήστης θα συνεχίσει να το βλέπει, εφόσον και οι 2 χρήστες έχουν δικαίωμα θέασης τον ίδιο εργαζόμενο.