Video Guides

Αλλαγές με την έκδοση 23.1.0.0

Τελ. Ενημέρωση: 7/02/23, 16:31

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Από 1/1/2023 αναπροσαρμόζεται το ανώτατο όριο ασφαλιστέων αποδοχών σε 7.126,94€, αυξάνονται κατά 7,75% τα τεκμαρτά ημερομίσθια και αυξάνονται κατά 9,64% οι εισφορές κλάδου πρόνοιας – επικουρικής ασφάλισης για Μηχανικούς – Δικηγόρους – Υγειονομικούς. Σημειώνεται ότι το Ο.Π.Σ. (Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα) του e-Ε.Φ.Κ.Α. δεν έχει πραγματοποιήσει ακόμα τις ανωτέρω αλλαγές. Αναμένεται η σχετική ανακοίνωση του e-Ε.Φ.Κ.Α. και στη συνέχεια αναμένεται νέα έκδοση της εφαρμογής για τον υπολογισμό και την αποστολή της Α.Π.Δ. περιόδου Ιανουαρίου 2023.

ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑ

 1.Αλλαγές στην εφαρμογή σχετικά με την αναπροσαρμογή των τεκμαρτών ημερομισθίων από 1/1/2023.

Συγκεκριμένα από 01.01.2023, σύμφωνα με την εγκύκλιο 8/2023 του e-Ε.Φ.Κ.Α. & την Κ.Υ.Α. 126331/2022, ο συντελεστής κατά τον οποίο αναπροσαρμόζονται τα τεκμαρτά ημερομίσθια, ορίζεται σε 1,0775.

Για παράδειγμα, το τεκμαρτό ημερομίσθιο της 12ης ασφαλιστικής κλάσης ήταν 40,45 € έως την 31.12.2022. Από την 01.01.2023 και μετά, το τεκμαρτό ημερομίσθιο της 12ης ασφαλιστικής κλάσης αναπροσαρμόζεται στο ποσό των 43,58 € (λόγω της αύξησης των συντάξεων κατά 7,75%, δηλαδή 40,45 x 1,0775 = 43,58 €).

Με τη νέα έκδοση, ενσωματώθηκε η ανωτέρω αναπροσαρμογή των τεκμαρτών ημερομισθίων από 01.01.2023 και μετά.

Περίπτωση ήδη υπολογισμένης περιόδου Ιανουαρίου 2023 βάσει των τεκμαρτών ημερομισθίων που ίσχυαν έως 31/12/2022

Σημείωση: Στην περίπτωση που έχει υπολογιστεί η μισθοδοσία του Ιανουαρίου 2023 με βάση το Τ.Η. που ίσχυε έως την 31.12.2022, ο χρήστης δεν θα πρέπει να προβεί σε κάποια αλλαγή, όσον αφορά τα πεδία των τεκμαρτών ημερομισθίων στην καρτέλα 4. Ασφαλιστικά του εργαζόμενου. Πριν τον επανυπολογισμό της περιόδου και εφόσον έχει γίνει καταβολή των αποδοχών στον εργαζόμενο, θα πρέπει το πληρωτέο να καταχωρηθεί ως “Προκαταβολή”. Στη συνέχεια, θα πρέπει να εκτελεστεί επανυπολογισμός της περιόδου.

Αν έχει καταβληθεί το ΦΜΥ μέσω των «Μηνιαίων Βεβαιώσεων Αποδοχών» θα πρέπει να πραγματοποιηθεί σταδιακός «Υπολογισμός Κρατήσεων». Σε κάθε άλλη περίπτωση θα πρέπει να γίνει «Υπολογισμός Όλων».

Έλεγχος Αρνητικών Πληρωτέων

Μετά τον μερικό υπολογισμό κρατήσεων ή τον υπολογισμό όλων μπορεί να προκύψει αρνητικό πληρωτέο ποσό. Ο χρήστης μπορεί εύκολα να το ελέγξει μέσω της φόρμας «Έλεγχος Αρνητικών Πληρωτέων» που βρίσκεται στο menu Εκτυπώσεις / Πληροφοριακές / Καταστάσεις Ελέγχου Περιόδων. Στη συγκεκριμένη φόρμα μέσω του tab «Δημιουργία Προκαταβολών» δίνεται η δυνατότητα στον χρήστη αυτά τα αρνητικά πληρωτέα ποσά να τα μεταφέρει ως προκαταβολή στην επόμενη ανοιγμένη περίοδο. Η επιλογή της περιόδου γίνεται μέσω του πεδίου «Μήνας». Στη συνέχεια μέσω του button «Μεταφορά» πραγματοποιείται η μεταφορά αυτής της προκαταβολής στην επιλεγμένη περίοδο.

2.Δυνατότητα επιλογής του κωδικού ειδικότητας 754 με περιγραφή «Σπουδαστές Κολλεγίων/Κέντρων Μεταλυκειακής Εκπαίδευσης» σε συνδυασμό με όλους τους ΚΑΔ, όπως αναφέρεται στην εγκύκλιο 8/2023 του e-Ε.Φ.Κ.Α.

Συγκεκριμένα, ο χρήστης έχει πλέον τη δυνατότητα να παραμετροποιήσει τις καρτέλες των εργαζομένων ανάλογα με την περίπτωση:

ΚΛΑΔΟΣ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ

  • Κ.Α.Δ.: σύμφωνα με τη δραστηριότητα του εργοδότη, (δηλ. αυτός που χρησιμοποιείται στην Α.Π.Δ. για το λοιπό προσωπικό του)
  • Κωδικός Ειδικότητας: 754 (Σπουδαστές Κολλεγίων/Κέντρων Μεταλυκειακής Εκπαίδευσης)
  • Τύπος Αποδοχών: 13 (τεκμαρτές αποδοχές) και
  • Κωδικός Πακέτου Κάλυψης (Κ.Π.Κ.): 210 (εργοδοτικές εισφορές 1% για επαγγελματικό κίνδυνο)
  • Οι μηνιαίες συνολικές ασφαλιστικές εισφορές ανέρχονται από 1/1/2023 σε 10,90 € (1.089,50 € x 1%).

ΚΛΑΔΟΣ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΚΛΑΔΟΣ ΑΣΘΕΝΕΙΑΣ ΣΕ ΕΙΔΟΣ

  • Κ.Α.Δ.: σύμφωνα με τη δραστηριότητα του εργοδότη (δηλ. αυτός που χρησιμοποιείται στην ΑΠΔ για το λοιπό προσωπικό του)
  • Κωδικός Ειδικότητας: 754 (Σπουδαστές Κολλεγίων/Κέντρων Μεταλυκειακής Εκπαίδευσης
  • Ειδική Περίπτωση: 36
  • Τύπος Αποδοχών: 13 (τεκμαρτές αποδοχές) και
  • Κωδικός Πακέτου Κάλυψης (Κ.Π.Κ.): 225 (εργοδοτικές εισφορές 7,45% = 1% επαγγελματικός κίνδυνος και 6,45% ασθένεια σε είδος).
  • Οι μηνιαίες συνολικές ασφαλιστικές εισφορές ανέρχονται από 1/1/2023 σε 81,17 € (1.089,50 € x 7,45%).

Ο χρήστης θα πρέπει επίσης να καταχωρήσει στην καρτέλα 4. Ασφαλιστικά του εργαζόμενου Τεκμαρτά Ημερομίσθια → Ναι και Κλάσεις → 12η.

Η κάθε μισθοδοτική περίοδος υπολογίζεται με 25 ημέρες ασφάλισης και οι μηνιαίες (τεκμαρτές) αποδοχές που καταχωρούνται στην Α.Π.Δ. ανέρχονται από 1/1/2023 σε 1.089,50 €, εκτός αν αποδεδειγμένα μεσολάβησε ασθένεια ή γενικότερα ανυπαίτια αδυναμία απασχόλησης, οπότε εφαρμόζονται αναλογικά οι διατάξεις των άρθρων 657 και 658 του Α.Κ. και οι λοιπές διατάξεις της νομοθεσίας του Φορέα.

Σημαντικό! Για τη χρονική περίοδο από την 01.01.2023 και μετά και με την αναπροσαρμογή των τεκμαρτών ημερομισθίων, οι μηνιαίες τεκμαρτές αποδοχές που πρέπει να καταχωρούνται στην Α.Π.Δ. για μία πλήρη μισθολογική περίοδο (μήνας) ανέρχονται σε 1.089,50 € (νέο Τ.Η. 12ης ασφαλιστικής κλάσης 43,58 € x 25 ημέρες = 1.089,50 €) και οι μηνιαίες ασφαλιστικές εισφορές ανά πρακτικά ασκούμενο ανέρχονται σε 10,90 € (1.089,50 € x 1%).

3.Νέα δυνατότητα αυτόματης υποβολής του ψηφιακού ωραρίου μέσα από το έντυπο Ε3 – Αναγγελία Πρόσληψης. Πιο αναλυτικά, στο κουμπί “Υποβολή” προστέθηκε η επιλογή “Υποβολή Ψηφιακού Ωραρίου” όπου με τη συγκεκριμένη ενέργεια εκτελείται αυτόματα η υποβολή του Σταθερού Εβδομαδιαίου ή του Μεταβαλλόμενου/Τροποποιούμενο ανά Ημέρα ωραρίου, χωρίς να χρειάζεται ο χρήστης να μεταβεί στις αντίστοιχες φόρμες υποβολών.

Κατά την ολοκλήρωση της διαδικασίας εμφανίζεται μία φόρμα “Υποβολή Ψηφιακού Ωραρίου” όπου ανά εργαζόμενο και έντυπο υποβολής εμφανίζεται η “Ημερομηνία Υποβολής”, ο Αριθμός Πρωτοκόλλου και τυχόν μηνύματα σφάλματος στη στήλη Παρατηρήσεις. Ο χρήστης έχει τη δυνατότητα άντλησης αποδεικτικού πατώντας το αντίστοιχο κουμπί “Άντληση Αποδεικτικού”. Η άντληση των επιτυχημένων υποβολών μπορεί να γίνει και σε δεύτερο χρόνο από τις φόρμες των αντίστοιχων υποβολών.

Απαραίτητες προϋποθέσεις εκτέλεσης ενέργειας:

  • Να έχει υποβληθεί η Αναγγελία Πρόσληψης (Κατάσταση Υποβολής = Υποβλήθηκε)
  • Να έχει καταχωρηθεί Σταθερό Εβδομαδιαίο στη Καρτέλα ή Σταθερό Βάσει Προτύπου Ωρομέτρησης με ημερομηνία έναρξης ωραρίου ίδια με την Ημερομηνία Πρόσληψης ή την επόμενη της Ημερομηνίας Πρόσληψης.
  • Να έχει καταχωρηθεί Τροποποίηση Ανά Ημέρα στη Καρτέλα ή να έχει γίνει ανάθεση Ωρομέτρησης για το χρονικό διάστημα από την Ημερομηνία Πρόσληψης και 7 Ημέρες. Αν ο χρήστης επιθυμεί να στείλει μεγαλύτερο διάστημα τότε θα πρέπει να επιλέξει στην ενότητα “Υποβολή Μεταβαλλόμενου Ωραρίου μέχρι” την επιλογή “Βάσει Ημερομηνίας” και να ορίσει την επιθυμητή Ημερομηνία.
  • Να μην έχει πραγματοποιηθεί καμία υποβολή ωραρίου για την συγκεκριμένη καρτέλα εργαζομένου στις αντίστοιχες φόρμες των υποβολών

Σημαντικό!! Κατά την υποβολή του ψηφιακού ωραρίου μέσα από την Αναγγελία Πρόσληψης στέλνονται ΜΟΝΟ:

  • το Σταθερό Εβδομαδιαίο που έχει ημερομηνία έναρξης Εβδομαδιαίου ίδια με την Ημερομηνία Πρόσληψης ή την Ημερομηνία Πρόσληψης + 1 ημέρα
  • το Μεταβαλλόμενο/Τροποποιούμενο ανά Ημέρα που είναι καταχωρημένο για το διάστημα από την Ημερομηνία Πρόσληψης έως Ημερομηνία Πρόσληψης + 7 μέρες ή βάσει επιλεγμένης ημερομηνίας.

Για υποβολή ωραρίου μεγαλύτερου διαστήματος, ο χρήστης θα πρέπει να μεταβεί στις αντίστοιχες φόρμες των υποβολών.

4.Αλλαγή Πακέτων Κάλυψης για περιπτώσεις Μαθητείας. Πιο συγκεκριμένα, για περιπτώσεις μαθητείας που στην καρτέλα ή στην περίοδο του εργαζόμενου υπάρχουν τα πακέτα κάλυψης 4211, 4212, 4213, 4214 (εγκύκλιος Ε.Φ.Κ.Α. 19/2018) θα πρέπει τα πακέτα κάλυψης να αλλάξουν σύμφωνα με την εγκύκλιο 20/2022. Για την αυτοματοποίηση της διαδικασία ο χρήστης μπορεί να εκτελέσει μαζικά τη διαδικασία μέσω τη φόρμας: HRM \ Διαχείριση Μαζικών Ενεργειών \ «Εισαγωγή ΚΠΚ Δημοσίου / Μερικής Απασχόλησης Ιδιωτικού».

5.Νέα δυνατότητα έκτακτης υποβολής Ψηφιακού ωραρίου σε διαφορετικό υποκατάστημα από αυτό που ανήκει ο εργαζόμενος. Πιο αναλυτικά, στις φόρμες υποβολών του ψηφιακού ωραρίου Εκτυπώσεις / ΣΕΠΕ – ΟΑΕΔ / Ψηφιακή Οργάνωση Χρόνου Εργασίας / “Σταθερό Εβδομαδιαίο” & “Μεταβαλλόμενο Ωράριο / Τροποποίηση Ανά Ημέρα”, προστέθηκε η στήλη “Υποκατ. Υποβολής”. Ο χρήστης μπορεί να επιλέξει το υποκατάστημα στο οποίο θέλει να γίνει η υποβολή του ωραρίου. Το πεδίο συμπληρώνεται στις έκτακτες αλλαγές υποκαταστημάτων. Αν υπάρχει μετάθεση (μόνιμη αλλαγή) τότε πρέπει να αλλάξει το πεδίο της καρτέλας “Κωδικός Εγκατάστασης”.

6.Νέα δυνατότητα Ανάκλησης Δήλωσης του εντύπου “Οργάνωση Χρόνου Εργασίας – Άδειες”. Πιο αναλυτικά, στη φόρμα υποβολής ενσωματώθηκε η επιλογή Ανάκληση Δήλωσης που δίνει τη δυνατότητα ακύρωσης μιας οριστικοποιημένης δήλωσης. Για να γίνει ανάκληση θα πρέπει να έχει επιλεγεί μόνο ένας αριθμός πρωτοκόλλου. Κατά την ολοκλήρωση της ανάκλησης οι ημερομηνίες αδειών που περιλαμβάνονται στην ακυρωθείσα δήλωση αλλάζουν κατάσταση υποβολής σε Εκκρεμεί.

Σημείωση: Η ανάκληση δήλωσης αδειών πραγματοποιείται με σύνδεση μέσω browser στο Π.Σ. ΕΡΓΑΝΗ.

 7.Ενσωμάτωση νέου τύπου άδειας «Άδεια φροντιστή» χωρίς αποδοχές και 5 ημέρες δικαίωμα ανά έτος σύμφωνα με το άρθρο 29 του Ν.4808/2021 & την εγκύκλιο 47972/2021. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με τις ανωτέρω διατάξεις, ορίζεται ότι κάθε εργαζόμενος που έχει συμπληρώσει έξι (6) μήνες συνεχόμενης ή με διαδοχικές συμβάσεις εργασίας ορισμένου χρόνου δικαιούται άδεια φροντιστή, όπως αυτός ορίζεται στο άρθρο 26 του Ν.4808/2021, για τη φροντίδα προσώπου, διάρκειας έως πέντε (5) εργάσιμων ημερών για κάθε ημερολογιακό έτος, εφόσον το πρόσωπο αυτό έχει ανάγκη σημαντικής φροντίδας ή υποστήριξης για σοβαρό ιατρικό λόγο, η οποία βεβαιώνεται με ιατρική γνωμάτευση, για την οποία δεν προβλέπεται καταβολή αποδοχών.

8.Νέα δυνατότητα στο χρήστη του SmartErgani για αυτόματη υποβολή του ωραρίου στο ΠΣ ΕΡΓΑΝΗ, χωρίς να χρειάζεται το ωράριο να υποβληθεί από την εφαρμογή της μισθοδοσίας. Πιο αναλυτικά, στις παραμέτρους εταιριών προστέθηκε η επιλογή “Απευθείας Υποβολή Ωραρίου (Χρήστη SmartErgani) στο ΠΣ ΕΡΓΑΝΗ” που ενεργοποιεί τη παραπάνω δυνατότητα στο SmartErgani.

Πριν την ενεργοποίηση της παραμέτρου θα πρέπει να μην υπάρχουν Εκκρεμείς Υποβολές και μετά την ενεργοποίηση πλέον στην εφαρμογή της μισθοδοσίας θα εμφανίζονται μόνο τα ωράρια του SmartErgani που έχουν υποβληθεί στο Π.Σ. ΕΡΓΑΝΗ.

9.Ενσωμάτωση νέων τραπεζών προς επιλογή στην καρτέλα της εταιρίας και των εργαζομένων. Πιο συγκεκριμένα, προστέθηκαν προς επιλογή στην καρτέλα της εταιρίας και των εργαζομένων οι παρακάτω τράπεζες:

  • CESKA SPORITELNA A.S.
  • SPARKASSE LANDSHUT
  • CESKA SPORITELNA A.S.
  • PREPAYMENT SOLUTIONS EU SA
  • VSEOBECNA UVEROVA BANKA A.S
  • CAIXA ECONOMICA MONTEPIO GERAL
  • VIVA PAYMENT SERVICES S.A.
  • SOLARISBANK AG
  • FINECOBANK S.P.A.
  • C24 BANK GMBH
  • BANCO BIC PORTUGUES S.A.
  • BANCO ACTIVOBANK S.A.
  • BANCO SANTANDER S.A.

10.Δημιουργία νέου πεδίου “ΕΠΑ λήξη 36 μήνες” στην καρτέλα του εργαζόμενου και σύνδεση του εν λόγω πεδίου με “Υπενθύμιση”. Συγκεκριμένα, στην καρτέλα 3. Εργασιακά του εργαζομένου δημιουργήθηκε νέο πληροφοριακό πεδίο με περιγραφή “ΕΠΑ λήξη 36 μήνες”, όπου συμπληρώνεται από τις «Εταιρείες Προσωρινής Απασχόλησης» (ΕΠΑ), με την ημερομηνία που λήγουν οι 36 μήνες, καθώς η συνολική διάρκεια της σύμβασης δανεισμού, συμπεριλαμβανομένων και των ενδεχομένων ανανεώσεων που γίνονται εγγράφως, δεν επιτρέπεται να είναι μεγαλύτερη από τους 36 μήνες.

Το νέο αυτό πεδίο συνδέθηκε με τον νέο τύπο Υπενθύμισης: “ΕΠΑ λήξη 36 μήνες”. Συγκεκριμένα, από το μενού Παράμετροι / Υπενθυμίσεις δημιουργήθηκε η ανωτέρω υπενθύμιση, όπου ο χρήστης δύναται να ορίσει το διάστημα των ημερών υπενθύμισης πριν και μετά το γεγονός.

Βασική προϋπόθεση είναι να είναι ενεργοποιημένο το Module “Ημερολόγιο Υπενθυμίσεων”.

11.Βελτιστοποίηση της εκτύπωσης “Βιβλίο αδειών”. Πιο συγκεκριμένα, στην εκτύπωση ενσωματώθηκε η δυνατότητα εμφάνισης/απόκρυψης του Αρ. Γ.Ε.ΜΗ. Για τις εταιρίες με νομική μορφή Α.Ε. είναι προεπιλεγμένη η εμφάνιση του Αρ. Γ.Ε.ΜΗ.

12.Βελτιστοποίηση της εκτύπωσης “Αναλυτική Μισθοδοτική Κατάσταση”, με την ενσωμάτωση στις Επιπλέον Παραμέτρους της επιλογής “Κρυπτογράφηση Ονοματεπώνυμου Εργαζομένου”. Συγκεκριμένα, όταν τσεκάρεται αυτή η επιλογή τότε το ονοματεπώνυμο του εργαζόμενου εμφανίζεται με αστεράκια (*), εκτός από το αρχικό γράμμα του ονόματος και του επιθέτου αντίστοιχα

13.Βελτιστοποίηση σχετικά με τον υπολογισμό βάσει “Ημερών Απουσίας” σε μήνα πρόσληψης/αποχώρησης για εργαζόμενο έμμισθο με διπλό τρόπο υπολογισμού. Πιο αναλυτικά, όταν η περίοδος πρόσληψης ή αποχώρησης ανοίγει με τα ασφαλιστικά που θα άνοιγε σε πλήρη μήνα, τότε είναι δυνατή η επιλογή του υπολογισμού βάσει ” Ημερών Απουσίας”. Για παράδειγμα, η πρόσληψη ενός εμμίσθου (με διπλό τρόπο υπολογισμού) είναι στις 3/4/2023. Οι ημέρες ασφάλισης είναι 25 (πλήρη ασφαλιστικά), άρα και είναι δυνατή η επιλογή υπολογισμού βάσει ” Ημερών Απουσίας”.

14.Βελτιστοποίηση σχετικά με τον μέγιστο αριθμό χαρακτήρων του πεδίου “Παρατηρήσεις” στα έντυπα της Απογραφής, του Ψηφιακού Ωραρίου (Σταθερό και Μεταβαλλόμενο) και των Αδειών. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με τις προδιαγραφές του Π.Σ. ΕΡΓΑΝΗ, ο επιτρεπτός αριθμός χαρακτήρων στο πεδίο των “Παρατηρήσεων” είναι μέχρι 100.

15.Βελτιστοποίηση της φόρμας καταχώρησης παροχών με τύπο Δασολόγιο με τη δημιουργία νέου πεδίου “Εξαίρεση 12μήνου”. Συγκεκριμένα, στην καταχώρηση των παροχών από την καρτέλα 5. Μισθοδοτικά του εργαζόμενου και συγκεκριμένα στις παροχές που είναι δηλωμένες με δοσολόγιο έχει δημιουργηθεί νέο πεδίο με την ονομασία “Εξαίρεση 12μήνου”, όπου αρχικά δεν είναι επιλεγμένη καμία περίοδος, άρα δεν επηρεάζει ήδη καταχωρημένες παροχές. Ο χρήστης δύναται να δηλώσει, εάν επιθυμεί, να εξαιρεθεί από το δασολόγιο του μία συγκεκριμένη περίοδος (μήνας) για κάθε έτος, έως τη λήξη της παροχής. Με τη δήλωση  μήνα ή μηνών εξαίρεσης, ο χρήστης θα χρειαστεί να προβεί σε Υπολογισμό Δόσεων ή σε Αυτόματο Υπολογισμό Δόσεων βάσει ημερομηνιών. Ενδείκνυται για τη δημιουργία νέων παροχών δοσολογίου.

Προσοχή, κατά την επιλογή “Εξαίρεση  12μήνου” σε ήδη κινούμενες παροχές και συγκεκριμένα στις υπολογισμένες δόσεις παροχών με δοσολόγιο, κατά την αναπροσαρμογή δόσεων, να μην επηρεαστούν/διαγραφούν σε περίπτωση που εξαιρεθούν οι μήνες, για τους οποίους έχει ήδη υπολογιστεί δόση. Σε αυτές τις περιπτώσεις δεν ενδείκνυται η χρήση της “Εξαίρεσης 12μήνου”, αλλά η εξαίρεσή τους με την αφαίρεση της εκάστοτε επιθυμητής δόσης, ώστε να μην επηρεαστούν οι υπάρχουσες.

Σημείωση: Η εξαίρεση 12μήνου είναι συνδεδεμένη / λειτουργεί ανά εργαζόμενο και ανά παροχή.

16.Δημιουργία των κάτωθι ταμείων που αφορούν τους έμμισθους δικηγόρους:

  • 1249 – ΕΦΚΑ – ΕΜΜΙΣΘΟΙ ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ ΒΑΣΕΙ Ν.4670/2020 ΑΠΟ 1/1/2020 – ΜΕ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ (επιπλέον δημιουργία και Ομάδα Tαμείου)
  • 985 – ΕΦΚΑ – ΕΜΜΙΣΘΟΙ ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ ΒΑΣΕΙ Ν.4670/2020 ΑΠΟ 1/1/2020 – ΜΕ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΝΟΙΑΣ (Ταμείο)

17.Βελτιστοποίηση στις εκτυπώσεις “Σύμβαση Εργασίας”, “Σύμβαση Ορισμένου Χρόνου” & “Όροι Ατομικής Σύμβασης Εργασίας Μερικής Απασχόλησης” με εμφάνιση του ονόματος της εταιρίας, του ΑΜΕ και του κωδικού εταιρίας δίπλα από την επωνυμία της, στο φίλτρο επιλογής της εταιρίας, έτσι ώστε να διευκολύνεται ο χρήστης σε περίπτωση που υπάρχουν εταιρίες με ίδια επωνυμία.

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ

 

ΩΡΟΜΕΤΡΗΣΗ

 1.Βελτιστοποίηση της φόρμας “Τηλεργασία” από το μενού “Ωρομέτρηση/ Παράμετροι” με την ενσωμάτωση της δυνατότητας Εισαγωγής εργαζομένων από αρχείο τύπου Excel. Συγκεκριμένα, προστέθηκε στην φόρμα η επιλογή “Εισαγωγή από Excel”, όπου ο χρήστης με την επιλογή του, οφείλει να επιλέξει το επιθυμητό αρχείο από τον φάκελο στον οποίο έχει αποθηκεύσει το αρχείο. Στη συνέχεια, θα συμπληρωθούν αυτόματα οι Ημέρες και Ημερομηνίες Τηλεργασίας για τους εργαζόμενους που υπήρχαν στο αρχείο Excel.

Προσοχή, δεν θα συμπληρώνονται οι εγγραφές για τις οποίες βρέθηκε:

– Κωδικός Εργαζομένου που δεν αντιστοιχεί στην επιλεγμένη εταιρία ή/ και

– Κωδικός Εργαζομένου που δεν είναι μοναδικός.

Σε αυτές τις περιπτώσεις ο χρήστης οφείλει να κάνει τη διασταύρωση των δεδομένων του.

Σημείωση: Το αρχείο Excel θα πρέπει να έχει τις κάτωθι στήλες και με την εξής σειρά:

1η: Κωδικός

2η: Επώνυμο

3η: Όνομα

4η: Ημέρα ( η οποία δύναται και να μην είναι συμπληρωμένη με ημέρες, ωστόσο πρέπει να υπάρχει ως 4η στήλη)

5η: Ημερομηνία

Ουσιαστικά είναι της ίδιας μορφής, ίδιες στήλες με το αρχείο εξαγωγής εργαζομένων σε Excel της ίδιας φόρμας.

2.Βελτιστοποίηση των φορμών “Ημερήσιο Ωράριο” και “Ελεύθερο Ωράριο”, από το μενού Ωρομέτρηση/Παράμετροι/Ωράρια, με την ενσωμάτωση της δυνατότητας εξαγωγής των δεδομένων των ωραρίων σε αρχείο τύπου Excel. Συγκεκριμένα, προστέθηκε στις ανωτέρω φόρμες η επιλογή “Εξαγωγή σε Excel”, όπου με την επιλογή της, δημιουργείται αρχείο τύπου Excel, το οποίο λαμβάνει όλα τα δεδομένα του πίνακα με τα ωράρια.

Το βρήκες χρήσιμο?

Ευχαριστούμε για το σχόλιό σου!