Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να κάνετε τους παρακάτω ελέγχους:
- Να ελέγξετε στην εκτύπωση «Καρτέλα προμηθευτή», ότι όντως δεν έχει καταχωρηθεί η εγγραφή (αν δεν έχει καταχωρηθεί θα πρέπει να την καταχωρήσετε).
Στην περίπτωση που η εγγραφή έχει καταχωρηθεί πρέπει να ελέγξετε:
- Αν ο λογαριασμός λογιστικής που έχει χρησιμοποιηθεί την εφαρμογή έχει κατηγορίες και τύπο χαρακτηρισμού.
- Ότι ο τύπος παραστατικού, η ημερομηνία, ο αριθμός παραστατικού, η συνολική αξία του παραστατικού με τους φόρους/κρατήσεις (εφόσον υπάρχουν) είναι ίδια με το παραστατικό που έχει διαβιβαστεί στην ΑΑΔΕ. Αν υπάρχουν δύο διαφορές και πάνω, στην εγγραφή στο βιβλίο, σε σχέση με την εγγραφή που διαβιβάστηκε στην ΑΑΔΕ, τότε η εγγραφή θα εμφανίζεται στα παραστατικά που δεν έχουν καταχωρηθεί.
- Αν στο παραστατικό έχει δηλωθεί ο τύπος του παραστατικού, δηλαδή αν έχετε συμπληρώσει τα πεδία «Είδος Παραστατικού ΑΑΔΕ (εξόδων) ή( Εξόδων Συνοπτικό)».
- Εάν στον προμηθευτή έχει δηλωθεί χωρά (ISO 3166).
Εάν όλα τα παραπάνω είναι σωστά αλλά εξακολουθεί η εγγραφή να εμφανίζεται στα παραστατικά που δεν έχουν καταχωρηθεί, τότε μπορείτε να εκτελέσετε την λειτουργεία «Επανενημέρωση Παρ/κών mydata», από την επιλογή «Έσοδα – Έξοδα\ myDATA Ηλεκτρονικά Βιβλία ΑΑΔΕ\ Βοηθητικές Εργασίες». Έπειτα κάνετε πάλι ανάκτηση για έλεγχο στο χαρακτηρισμό εξόδων.
;
Το βρήκες χρήσιμο?
Ευχαριστούμε για το σχόλιό σου!