Video Guides

Πώς μπορώ να υποβάλλω στο taxis συγκεντρωτική κατάσταση πελατών προμηθευτών ΜΥΦ για κεντρικό και υποκαταστήματα;

Τελ. Ενημέρωση: 12/11/24, 17:38 | Πελάτες - Προμηθευτές

Έχετε τη δυνατότητα να υποβάλλετε συγκεντρωτική καταστάσεις πελατών προμηθευτών με δύο τρόπους ενιαία ή ξεχωριστά κάθε εγκατάσταση.
Α) Αν επιθυμείτε να κάνετε υποβολή ενιαία για όλες τις εγκαταστάσεις, πρέπει να βρίσκεστε στην εταιρεία του κεντρικού και από την επιλογή «Πελάτες ή Προμηθευτές\ Εκτυπώσεις\ ΚΕΠΥΟ\ Αποστολή Μηνιαίας ΜΥΦ μέσω Internet», αφού συμπληρώσετε όλα τα απαιτούμενα πεδία στο πεδίο «Κεντρικό και Υποκ/τα» επιλέγετε «ΝΑΙ». Τέλος επιλέγετε την εταιρεία του κεντρικού και την ένδειξη «Taxisnet» για να το αποστείλετε.
Β) Αν επιθυμείτε να κάνετε ξεχωριστή υποβολή για κάθε μια από τις εγκαταστάσεις, από την επιλογή «Πελάτες ή Προμηθευτές\ Εκτυπώσεις\ ΚΕΠΥΟ\ Αποστολή Μηνιαίας ΜΥΦ μέσω Internet», για να υποβάλλετε το κεντρικό, αφού συμπληρώσετε όλα τα απαιτούμενα πεδία στο πεδίο «Κεντρικό και Υποκ/τα» επιλέγετε «ΟΧΙ» και στο πεδίο «Αρ. Εγκατάστασης» τον αριθμό μηδέν 0 και επιλέγετε την εταιρεία του κεντρικού και την ένδειξη «Taxisnet» για να το αποστείλετε.
Έπειτα για να στείλετε το υποκατάστημα, από την ίδια επιλογή «Πελάτες ή Προμηθευτές\ Εκτυπώσεις\ ΚΕΠΥΟ\ Αποστολή Μηνιαίας ΜΥΦ μέσω Internet», αφού συμπληρώσετε όλα τα απαιτούμενα πεδία στο πεδίο «Κεντρικό και Υποκ/τα» επιλέγετε «ΟΧΙ» και στο πεδίο «Αρ. Εγκατάστασης» τον αριθμό εγκατάστασης του υποκαταστήματος όπως έχει δηλωθεί στο taxis αν π.χ. έχει το 1 στο πεδίο «Αρ. Εγκατάστασης» πληκτρολογείτε τον αριθμό 1 και επιλέγετε την εταιρεία του υποκαταστήματος και την ένδειξη «Taxisnet» για να το αποστείλετε.
Με τον ίδιο τρόπο, συμπληρώνοντας διαφορετικό αριθμό εγκατάστασης υποβάλλετε το κάθε υποκατάστημα.

Το βρήκες χρήσιμο?

Ευχαριστούμε για το σχόλιό σου!