Video Guides

Οδηγίες Παραμετροποίησης για Έκδοση Παραστατικών Μέσω Παρόχου Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης Epsilon Digital

Τελ. Ενημέρωση: 15/12/25, 17:24 | Office Management, Τιμολόγηση Πελατών

Με τη νέα αναβαθμισμένη λειτουργία τιμολόγησης της έκδοσης 25.12.01 έχετε τη δυνατότητα να τιμολογείται μέσω του πάροχου της Epsilonnet, Epsilon Digital.

 Στην περίπτωση που ήδη εκδίδεται παραστατικά μέσω του «Office Managment\ Τιμολόγηση Πελατών» θα ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα:

  1. Θα καταχωρήσετε το «Κλειδί Συνδρομής» (παρόχου) στην επιλογή «Office Managment\ Τιμολόγηση Πελατών\ Βοηθητικές Εργασίες\Στοιχεία σύνδεσης Εpsilon Digital».
  2. Στο πεδίο  «Αποστολή pdf» επιλέγεται αν επιθυμείτε ή οχι*, να στείλετε την εικόνα του παραστατικού στον πάροχο.
    * Ο πάροχος έχει δική του εικόνα παραστατικού.

3. Στην επιλογή «Έσοδα – Έξοδα\ Πίνακες\ Παραστατικά» θα επιλέξετε το παραστατικό που θα διαβιβάζεται μέσω παρόχου π.χ. το ΤΠΥ, για να κάνετε τις παρακάτω αλλαγές:

α) Στο πεδίο «Φόρμα εκτύπωσης» επιλέγετε, “ΦΟΡΜΑ Τ.Π.Υ. (Παροχος Epsilon Digital)”.  

Προσοχή! Σε περίπτωση που κατά την τιμολόγηση δεν χρησιμοποιείται τις πρότυπες φόρμες της εφαρμογής αλλά αντίγραφα αυτών, ή χρησιμοποιείτε custom φόρμα, π.χ. έχετε προσθέσει λογότυπο, θα χρειαστεί επανασχεδιασμός της φόρμας.

β) Στο πεδίο «Aποστολή στο myDATA», επιλέγετε “Πάροχος Epsilon Digital”.

4. Είστε έτοιμοι για την έκδοση παραστατικών από την επιλογή  Έκδοση Παραστατικών Γραφείου. Η τιμολόγηση πραγματοποιείται με τον τρόπο που ήδη γνωρίζετε.

Την πρώτη φορά που θα τιμολογήσετε με πάροχο, τη στιγμή που θα πατήσετε F12, για να κάνετε την έκδοση παραστατικου, θα εμφανιστεί ο πίνακας  Εpsilon Digital όπου θα πρέπει να καταχωρήσετε το Email και τον κωδικό με τον οποίο έχετε εγγραφεί στον πάροχο, για να γίνει η σύνδεση με τον πάροχο.

Σημαντικές επισημάνσεις:
  • Τα παραστατικά που διαβιβάζονται από πάροχο δεν ακυρώνονται από την Επεξεργασία Εσόδων.
  • Ακυρωτικά παραστατικά, δεν διαβιβάζονται μέσω παρόχου.
  • Ο πάροχος δέχεται μόνο πιστωτικό τιμολόγιο. Η εφαρμογή προς το παρόν καλύπτει  μόνο το παραστατικό 5.2 Πιστωτικό μη Συσχετιζόμενο.
  • Ο τρόπος εξόφλησης μετρητά ή επι πιστώση διαβιβάζεται στον πάροχο.
    Στην περίπτωση που επιλέξετε «Αυτόματη Εξόφληση», θα διαβιβαστεί τρόπος εξόφλησης, “Μετρητά” σε αντίθετη περίπτωση, “Επί πιστώση”.

4. Αφού ολοκληρώσετε την τιμολόγηση, αν επιθυμείτε πληροφορηθείτε για την κατάσταση των παραστατικών που διαβιβάζονται μέσω παρόχου επιλέγετε «Κατάσταση Ελέγχου ΕpsilonDigital». 

Κατάσταση Ελέγχου ΕpsilonDigital

Καταχωρείτε την ημερομηνία από έως των παραστατικών που τιμολογήσατε και επιλέγετε «Αναζήτηση» για να εμφανιστούν τα παραστατικά .

Η στήλη «Κατασταση», δίνει την πληροφορία αν η διαδιακασία υποβολής παραστατικών στο myDATA μέσω παρόχου ολοκληρώθηκε ή όχι.
Η στήλη «PDF Aπεσταλμένο», αναφέρει αν έχει αποσταλεί και η εικόνα της φόρμας τιμολόγησης της εφαρμογής, στο πάροχο.
Η στήλη «Ενέργειες» σε περίπτωση που ολοκληρωθεί η αποστολή παραστατικού στον πάροχο, έχει δύο επιλογές, «Προβολή PDF», για να δείτε την εικονα του παραστατικου της εφαρμογής και «Λεπτομέρειες», όπου σας επιτρέπει να συνδεθείτε απευθείας στον πάροχο Epsilon Digital.

Αναφορές στην στήλη κατάσταση:
  1. Στην περίπτωση που η τιμολόγηση ολοκληρώθηκε χωρίς σφάλματα, που σημαίνει ότι το παραστατικό διαβιβάστηκε στον πάροχο και εν συνεχεία στο myDATA στην στήλη «Κατασταση» εμφανίζεται, «Ολοκληρώθηκε».

2. Αν κατά την τιμολόγηση εμφανιστεί σφάλμα, Απώλεια διασύνδεσης  ERP – Τransmission failure1 (λόγο αποσύνδεσης απο το internet), το παραστατικό δεν αποστέλλεται στον πάροχο και στην «Κατασταση», θα εμφανίζεται  «Απέτυχε».

 

Λύση
  •       Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να αποστείλετε το παραστατικό στον πάροχο,  αφού το επιλέξετε, είτε από την επιλογή «Ενέργειες», «Αποστολη Παραστατικού», είτε από την επιλογή «Επαναποστολή στον Πάροχο». Αφού ολοκληρωθεί η αποστολή η Κατάσταση θα γράφει «Διαβιβάστηκε».

3. Αν κατά την τιμολόγηση εμφανίστεί  σφάλμα, Απώλεια διασύνδεσης  ERP- Transmission Failure 2 , σημάινει ότι το παραστατικό έχει σταλεί στον πάροχο και ο πάροχος δεν μπορεί να στο στείλει στην ΑΑΔΕ, είτε εξαιτίας θέματος της ΑΑΔΕ ή του παρόχου . Στην «Κατασταση» θα εμφανίζεται «Αδυναμία Διαβίβασης».  Tο παραστατικό θα πάρει προσωρινό UID όπου μπροστά θα έχει το σύμβολο # , και το παραστατικό θα πάρει Qrcode.

Λύση
  •  Σε αυτή την περίπτωση δεν χρειάζεται καμία ενέργεια από εσάς, ο πάροχος μετά από μισή ώρα θα προσπαθήσει να το στείλει στο myDATA και θα επαναλαμβάνει την προσπάθεια αυτή μέχρι να το διαβιβάσει. Όταν ολοκληρωθεί η διαβίβαση από τον πάροχο στην κατάσταση αναφέρει ότι «Διαβιβάστηκε».

 

  • Στην περίπτωση που έχετε ορίσει να μην αποστέλλεται στον πάροχο η εικόνα παραστατικού της εφαρμογής (στη στήλη «PDF Απεσταλμένα», αναγράφει «ΟΧΙ»), αν επιλέξετε «Προβολή PDF» (από  «Ενέργειες»), θα εμφανιστεί η εικόνα του παραστατικού του παρόχου. Ο πάροχος έχει δική του εικόνα παραστατικού και  εμφανίζεται όπως παρακάτω.

  • Στην περίπτωση που έχετε ορίσει να αποστέλεται η εικόνα παραστατικού της εφαρμογής στον πάροχο ( PDF Aπεσταλμένα», «ΝΑΙ»), αν επιλέξετε «Προβολή PDF» (από  «Ενέργειες»), θα εμφανιστεί η εικόνα του παραστατικού της εφαρμογής.
  • Από την επιλογή «Αποστολή Pdf στον Πάροχο», είτε από την επιλογή «Ενέργειες \ Αποστολή PDF», έχετε τη δυνατότητα να κάνετε αποστολή της εικόνας παρασατικού της εφαρμογής στον πάροχο, σε περίπτωση που το επιθυμείτε (ακόμα και αν έχει οριστεί στα «Στοιχεία σύνδεσης», «Αποστολή Pdf», «ΌΧΙ»)Αφού αποσταλεί, θα εμφανίζεται στη στήλη «PDF Aπεσταλμένα», «ΝΑΙ».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Το βρήκες χρήσιμο?

Ευχαριστούμε για το σχόλιό σου!