Μετά την αποθήκευση κίνησης με Πελάτη ή Προμηθευτή σε οποιαδήποτε εταιρία, την εφαρμογή αποθηκεύει τα στοιχεία του Πελάτη ή Προμηθευτή στο αρχείο Συναλλασσομένων, το οποίο και είναι κοινό για όλες τις εταιρίες. Επομένως, δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί Διαγραφή Συναλλασσομένου εφόσον υπάρχει έστω και μία εγγραφή. Εφικτή είναι η διαγραφή, όταν δεν έχει αποθηκευτεί κίνηση σε καμία εταιρία.
Μπορώ να διαγράψω στη Διαχείριση Συναλλασσομένων κάποιον πελάτη/προμηθευτή;
Ευχαριστούμε για το σχόλιό σου!