Από την επιλογή «Έσοδα – Έξοδα\ myDATA ηλεκτρονικά βιβλία ΑΑΔΕ\ Επεξεργασία Εσόδων», επιλέγετε το διάστημα που επιθυμείτε, στο πεδίο «Εμφάνιση» την επιλογή «Απεσταλμένα» και πατώντας «Ανάκτηση» , ή εφαρμογή ελέγχει ποια από τα παραστατικά που έχετε ήδη καταχωρήσει έχουν διαβιβαστεί στην πλατφόρμα myDATA και σας εμφανίζει τα απεσταλμένα. Σε περίπτωση που δεν τα έχετε καταχωρήσει στο βιβλίο Εσόδων εξόδων και έχουν διαβιβαστεί, θα εμφανιστούν στο υποσέλιδο «Παραστατικά που δεν έχουν καταχωρηθεί».
Το βρήκες χρήσιμο?
Ευχαριστούμε για το σχόλιό σου!