Video Guides

Τι κάνω με παραστατικά που δεν πραγματοποιείται η άντληση από το myDATA στην εφαρμογή, ενώ είναι διαβιβασμένα;

Τελ. Ενημέρωση: 23/01/24, 20:07 | Έξοδα, Έσοδα, Λοιπά

Σε περιπτώσεις αδυναμίας λήψης ορισμένων παραστατικών τα οποία είναι διαβιβασμένα στα myDATA, μπορείτε να κάνετε «Επανενημέρωση Παραστατικών mydata», από την επιλογή «Έσοδα- Έξοδα\ myDATA – Ηλεκτρονικά βιβλία ΑΑΔΕ\ Βοηθητικές Εργασίες», όπου καταχωρείτε «Ημερομηνία Ανάκτησης».

Σε περίπτωση που κάποια παραστατικά συνεχίζουν και δεν αντλούνται, σας προτείνουμε να απευθυνθείτε στην ΑΑΔΕ, αποστέλλοντας email με τα ΜΑΡΚ που αφορά το πρόβλημα, ώστε να πραγματοποιηθεί έλεγχος από πλευράς τους.

Το βρήκες χρήσιμο?

Ευχαριστούμε για το σχόλιό σου!