Ο πελάτης δεν εμφανίζεται στις εξής περιπτώσεις:
- Όταν δεν έχετε δηλώσει στον πελάτη κάθε πότε τιμολογείται. Την επιλογή αυτή την κάνετε από το μενού «Πελάτες\ Κύριες Εργασίες\ Διαχείριση Πελατών» στο υποσέλιδο «Στοιχεία Τιμολόγησης».
- Όταν τον έχετε ήδη τιμολόγηση στο διάστημα που έχετε δηλώσει ότι θα τιμολογείται. π.χ. τον έχετε δηλώσει ότι τιμολογείται κάθε μήνα, δίμηνο κ.λπ. και έχετε κάνει και την τιμολόγηση του στο μήνα, δίμηνο κ.λπ. Σε αυτή την περίπτωση στο πεδίο «Τιμολογείται Κάθε», επιλέγετε το «Συνεχώς» για να ξανά εμφανιστεί ο πελάτης στην τιμολόγηση.
Το βρήκες χρήσιμο?
Ευχαριστούμε για το σχόλιό σου!