Video Guides

Κατηγοριοποίηση Πελατών

Τελ. Ενημέρωση: 15/09/22, 15:54 | Ρυθμίσεις, Συχνά Θέματα

Για να κατηγοριοποιήσετε τους πελάτες σας, τα βήματα είναι τα παρακάτω.

Αρχικά θα χρειαστεί να δημιουργήσετε όλες τις κατηγορίες που επιθυμείτε με τον ακόλουθο τρόπο.

Από το πλευρικό μενού αριστερά πηγαίνετε Ρυθμίσεις – Κατηγορίες – Κατηγορίες Πελατών.

Έπειτα πατάτε το + πάνω αριστερά για δημιουργία νέας κατηγορίας πελάτη.

Στο πεδίο κωδικού συμπληρώνετε τυχαία έναν κωδικό (είναι αποκλειστικά αναγνωριστικός για το πρόγραμμα) και δεξιά στο πεδίο ονόματος συμπληρώνετε το όνομα της κατηγορίας. Τέλος πατάτε το πράσινο τικ δεξιά για αποθήκευση της κατηγορίας.

Αφού δημιουργήσετε όλες τις κατηγορίες που θέλετε, πηγαίνετε να ορίσετε κάθε πελάτη στην κατάλληλη κατηγορία με τον παρακάτω τρόπο.

Από Οντότητες – Πελάτες, ανοίγετε έναν έναν πελάτη με διπλό κλικ και πατάτε το μολύβι πάνω δεξιά.

Θα βρείτε το πεδίο “Κατηγορία” όπου και θα επιλέξετε την κατηγορία που θέλετε σε κάθε πελάτη.

Αφού επιλέξετε την κατηγορία, αποθηκεύετε με το τικ πάνω δεξιά.

 

Το βρήκες χρήσιμο?

Ευχαριστούμε για το σχόλιό σου!