Video Guides

Έκοψα ΤΠΥ αντί ΑΠΥ. Τι κάνω;

Q&A

Σε περίπτωση που έχετε καταχωρήσει Τιμολόγιο Παροχής Υπηρεσιών αντί για Απόδειξη Παροχής Υπηρεσιών, δεν έχετε την δυνατότητα να μεταβάλετε τη σειρά πώλησης που έχετε επιλέξει στο παραστατικό.

Για το λόγο αυτό θα χρειαστεί να ακυρώσετε το αρχικό παραστατικό, επιλέγοντας το παραστατικό και έπειτα απο το κουμπί ενέργειες -> Ακύρωση , εφόσον η ακύρωση γίνει την ημέρα που εκδώσατε το παραστατικό.

Σε περίπτωση που έχει παρέλθει το 24ωρο από τη στιγμή που εκδώσατε το παραστατικό, θα χρειαστεί να επικοινωνήσετε με το λογιστή σας, για να σας καθοδηγήσει σχετικά με το ποια εναλλακτική διαδικασία θα χρειαστεί να ακολουθήσετε για την ακύρωση του παραστατικού.

Αφού ολοκληρώσετε την ενέργεια της ακύρωσης του παραστατικού σας, μπορείτε να δημιουργήσετε μια νέα εγγραφή με την σειρά πώλησης που επιθυμείτε (π.χ. Απόδειξη Παροχής Υπηρεσιών).

 

Το βρήκες χρήσιμο?

Ευχαριστούμε για το σχόλιό σου!