Video Guides

Αναφορά Προβλήματος χωρίς είσοδο στην εφαρμογή

Σε περίπτωση αδυναμίας εισόδου στην εφαρμογή του epsilon smart, ο χρήστης έχει την δυνατότητα να επικοινωνήσει με την υποστήριξη, συμπληρώνοντας την διαθέσιμη φόρμα για Αναφορά Προβλήματος.

Στην οθόνη σύνδεσης της εφαρμογής epsilon smart, επιλέξτε την ένδειξη Αναφορά Προβλήματος κάτω δεξιά.

Θα σας δοθεί πρόσβαση στην σχετική φόρμα όπου θα χρειαστεί να συμπληρώσετε το email σας ( το email του λογαριασμού σας στο epsilon smart) και να επιλέξετε την κατηγορία που περιγράφει καλύτερα τον χαρακτήρα του προβλήματος που αντιμετωπίζετε.

Έπειτα μπορείτε να γράψετε το μύνημά σας και να το αποστείλετε στο τμήμα υποστήριξης πατώντας το κουμπί Υποβολή. – Μην ξεχάσετε να επιλέξετε πρώτα την ένδειξη ‘I’m not a robot’

 

 

Το βρήκες χρήσιμο?

Ευχαριστούμε για το σχόλιό σου!