Video Guides

Αδυναμία διαβίβασης λόγω τεχνικών ζητημάτων Mydata

Τελ. Ενημέρωση: 15/11/24, 14:03 | MyDATA

Σε περιπτώσεις όπου κατά την έκδοση των παραστατικών σας εμφανίζονται σφάλματα τα οποία οφείλονται σε δυσλειτουργία της πλατφόρμας Mydata της ΑΑΔΕ, προτείνουμε να δοκιμάσετε σε δεύτερο τη χειροκίνητη διαβίβαση των παραστατικών που δεν διαβιβάζονται όσο υφίσταται το συγκεκριμένο ζήτημα.

Για να βρείτε τυχόν παραστατικά που δεν έχουν διαβιβαστεί θα χρειαστεί να μεταβείτε από  Εργασίες – myData – Παραστατικά προς Αποστολή.

Στο αριστερό μέρος που εμφανίζονται τα “Φίλτρα”, στα πεδία με τις ημερομηνίες θα ορίσετε το χρονικό διάστημα στο οποίο επιθυμείτε να αναζητήσετε μη διαβιβασμένα παραστατικά .

Στη συνέχεια, πατήστε το κουμπί με το φακό (Ανανέωση) που βρίσκεται πάνω από το μενού “Φίλτρα” για να γίνει η αναζήτηση. Θα εμφανιστούν έτσι όλα τα παραστατικά που έχουν εκδοθεί μέσα στο επιλεγμένο χρονικό διάστημα αλλά δεν έχουν διαβιβαστεί και αφού τα επιλέξετε θα πατήσετε το πράσινο κουμπί που βρίσκεται πάνω δεξιά για να διαβιβαστούν στο mydata.

Τέλος, αφού διαβιβαστούν , θα τα βρείτε στο μενού των Πωλήσεων (ή Πωλήσεις Υπηρεσιών) και για το εκάστοτε παραστατικό με επιλογή και Εκτύπωση από τις Ενέργειες (…) θα το εμφανίσετε με τη σήμανσή του.

Το βρήκες χρήσιμο?

Ευχαριστούμε για το σχόλιό σου!