Video Guides

3. Λανθασμένα Στοιχεία ΓΓΔΕ

Μήνυμα από ΠΣ ΕΡΓΑΝΗ:
{ “message”: “Για το Παράρτημα: 0000\\nΓια την κίνηση άφιξης/αποχώρησης με ΑΦΜ ‘xxxxxxxxx’ στις dd/mm/yyyy βρέθηκαν τα παρακάτω λάθη:\\nΤο ΑΦΜ xxxxxxxxx δεν αντιστοιχεί στο Επώνυμο βάσει στοιχείων ΓΓΔΕ\\n” }

ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ;
Το παραπάνω μήνυμα δείχνει πως τα καταχωρημένα στοιχεία για τον εργαζόμενο με το αναγραφόμενο ΑΦΜ δεν συμφωνούν με τα στοιχεία που υπάρχουν στο μητρώο της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων (ΓΓΔΕ). Είναι σημαντικό τα στοιχεία να συμφωνούν πλήρως καθώς και μία μικρή ασυμφωνία μπορεί να εμφανίσει το συγκεκριμένο ζήτημα.

ΛΥΣΗ
Για συνδρομές Epsilon Smart Ergani 4all:
Η άντληση των στοιχείων των εργαζομένων γίενεται απευθείας από το ΠΣ ΕΡΓΑΝΗ, παρακαλούμε βεβαιωθείτε πως τα καταχωρημένα στοιχεία συμφωνούν με τα στοιχεία του μητρώου της ΓΓΔΕ.
Για συνδρομές Epsilon Smart Ergani Accounting και Business: Τα στοιχεία των εργαζομένων αντλούνται από την συνδεδεμένη εφαρμογή μισθοδοσίας. Παρακαλούμε επικοινωνήστε με το λογιστήριό σας ώστε να γίνει έλεγχος πως τα στοιχεία που είναι καταχωρημένα στην ειδική καρτέλα “Στοιχεία ΓΓΔΕ” που υπάρχει μέσα στην καρτέλα του εκάστοτε εργαζόμενου είναι ορθά και συμφωνούν με τα στοιχεία που είναι δηλωμένα στο μητρώο της ΓΓΔΕ.

Τέλος μπορείτε πάντα να επανυποβάλετε τις αποτυχημένες κινήσεις χειροκίνητα. Από το μενού Κινήσεις Εισόδου Εξόδου επιλέγετε τις κινήσεις και πατάτε το πλήκτρο Χαρακτηρισμός και Επανυποβολή. Αν η ώρα της κίνησης απέχει λιγότερο από 15 λεπτά από την τρέχουσα ώρα, αφήνετε κενό το πεδίο “Αιτία εκπρόθεσμης υποβολής” και επιλέγετε επανυποβολή. Αν η ώρα της κίνησης απέχει πάνω από 15 λεπτά από την τρέχουσα ώρα, συμπληρώνετε και το πεδίο “Αιτία εκπρόθεσμης υποβολής” με έναν από τους 3 διαθέσιμους χαρακτηρισμούς και έπειτα επιλέγετε επανυποβολή.

Did you find it useful?

Thanks for your comment!