Σε περίπτωση που κατά την έκδοση του Παραστατικού αποτύχει η αποστολή του στον Πάροχο θα πρέπει να ελέγξετε την ορθότητα των δεδομένων στα παρακάτω σημεία.
- Μενού: Παράμετροι -> Διαχείριση Εταιριών. Θα κάνετε διπλό κλικ και θα μεταβείτε στην καρτέλα: Παράμετροι My Data/Παρόχου. Επιβεβαιώστε ότι ο Πάροχος έχει ενεργοποιηθεί.
2. Μενού: Τιμολόγηση -> Παράμετροι -> Πάροχος Ηλεκτρονικής Έκδοσης -> Παραμετροποίηση Αρχείων Back up Παρόχου. Επιλέγετε το Τερματικό από το οποίο εκδίδονται και αποστέλλονται τα Παραστατικά στον Πάροχο, καθώς και τον φάκελο αποθήκευσης των Παραστατικών μετά την έκδοσή τους. Σε περίπτωση που η Τιμολόγηση πραγματοποιείται από περισσότερα Τερματικά, στο σημείο αυτό θα ορίσετε όλους τους Σταθμούς Εργασίας
3. Μενού: Τιμολόγηση -> Παράμετροι -> Σειρά Παραστατικού. Θα κάνετε διπλό κλικ στη Σειρά που χρησιμοποιείτε και θα μεταβείτε στην καρτέλα: Φόρμες Εκτύπωσης. Στο πεδίο “Αυθεντικοποίηση” θα πρέπει να έχει οριστεί “Πάροχος Ηλεκτρονικής Έκδοσης”. Στο group: Φόρμες θα επιλέξετε τον φακό και θα ορίσετε τον φάκελο αποθήκευσης των Παραστατικών. Ο φάκελος Περιεχομένων θα πρέπει να είναι ο ίδιος όπως ακριβώς ορίστηκε στο προηγούμενο βήμα “Παραμετροποίηση Αρχείων Back up Παρόχου”
Εφόσον επιβεβαιώσετε ότι όλη η παραπάνω παραμετροποίηση είναι σωστή, θα μεταβείτε στο μενού: Τιμολόγηση -> Εργασίες -> Διαχείριση Παραστατικών Παρόχου Ηλ. Τιμολόγησης και θα επιλέξετε τα Παραστατικά. Ανάλογα με την ένδειξη αδυναμίας αποστολής που εμφανίζεται, από το πλήκτρο , θα επιλέξετε την μαζική αποστολή που επιθυμείτε να πραγματοποιηθεί.