Video Guides

Τιμολόγιο Εξωτερικού

Το Epsilon Smart έχει την δυνατότητα έκδοσης παραστατικών που αφορούν ενδοκοινοτικές συναλλαγές και συναλλαγές τρίτων χωρών, όπως επίσης και η διαβίβαση αυτών στο mydata.

Κατά την δημιουργία του πελάτη (τρίτης χώρας και Ε.Ε. αντίστοιχα) χρειάζεται να δηλώσετε στο πεδίο Καθεστώς ΦΠΑ την Απαλλαγή εάν απαλλάσσεται από ΦΠΑ και στο πεδίο Απαλλαγή ΦΠΑ το άρθρο σύμφωνα με το οποίο απαλλάσσεται και στο πεδίο Λογιστική Κατηγορία να επιλέξετε το Πελάτης Τρίτης Χώρας ή Πελάτης Ευρωπαϊκής Ένωσης. Επιπλέον, στην καρτέλα Λοιπά, είναι απαραίτητο να συμπληρωθούν τουλάχιστον τα πεδία Πόλη, ΤΚ και Χώρα.

Να διευκρινιστεί στο σημείο αυτό πως τα παραστατικά που αφορούν ενδοκοινοτικές συναλλαγές και συναλλαγές τρίτων χωρών με απαλλαγή ΦΠΑ, χρειάζεται να εκδίδονται από διαφορετική σειρά το κάθε ένα (δηλαδή χώρια σειρά τα ενδοκοινοτικά και χώρια τα τρίτων χωρών) από αυτήν που αφορά τα παραστατικά εντός Ελλάδας διότι πρέπει να αντιστοιχηθούν με άλλο τύπο παραστατικού και κατηγορία χαρακτηρισμού για να ανέβουν στο mydata.

Δημιουργία Σειράς Παραστατικού/Φόρμα Εκτύπωσης Invoice

  1. Από το πλευρικό μενού αριστερά, Ρυθμίσεις – Σειρές Παραστατικών – Φόρμες Εκτυπώσεις και στη συνέχεια πατώντας το κουμπί (+) Δημιουργία, συμπληρώνετε το πεδίο Κωδικός (με έναν τυχαίο αριθμό, είναι αναγνωριστικός για το πρόγραμμα) , επιλέγετε Ενέργειες(…) πάνω δεξιά και επιλέγετε Εισαγωγή Προτύπου. Στην συνέχεια, στο παράθυρο που σας ανοίγει επιλέγετε με διπλό κλικ την φόρμα εκτύπωσης Πωλήσεων English και επιλέγετε Αποθήκευση.
  2. Από Ρυθμίσεις – Σειρές Παραστατικών – Πωλήσεις, επιλέγετε πάνω αριστερά το (+) και στην συνέχεια, στο πεδίο “Κωδικός” βάζετε π.χ. INV-EU ή INV-TC ανάλογα με το αν πρόκειται για παραστατικό ευρωπαϊκής ένωσης ή τρίτων χωρών. Με την ίδια λογική στο πεδίο Όνομα βάζετε π.χ. INVOICE EU ή INVOICE TC, στο πεδίο Συντόμευση συμπληρώνετε την συντόμευση με την οποία θέλετε να εμφανίζεται στο παραστατικό η σειρά (π.χ. INV-EU ή INV-TC) και στο πεδίο Τίτλος Εκτύπωσης είναι επίσης αυτό που φαίνεται στο παραστατικό (π.χ. INVOICE). Στο πεδίο Τύπος Κίνησης Παραστατικού επιλέγετε τον τύπο παραστατικού καθώς και στο πεδίο Ακυρωτική Σειρά το αντίστοιχο ακυρωτικού του τύπου κίνησης που επιλέξατε και στην συνέχεια στην καρτέλα Λοιπά Στοιχεία, στο πεδίο Φόρμα Εκτύπωσης επιλέγετε την νέα φόρμα που έχετε δημιουργήσει στο βήμα 1.
  3. Έπειτα στην καρτέλα MyData, επιλέγετε στο πεδίο Τύπος Ενημέρωσης τον επιθυμητό τρόπο διαβίβασης (αυτόματα ή χειροκίνητα) για την συγκεκριμένη σειρά, και συμπληρώνετε τα πεδία Τύπος Παραστατικού, Κατηγορία και Τύπος Χαρακτηρισμού με την βοήθεια του φοροτεχνικού σας. Τέλος επιλέξτε Αποθήκευση πάνω δεξιά.

Το βρήκες χρήσιμο?

Ευχαριστούμε για το σχόλιό σου!