Από 01/07/2025 η χρήση του ψηφιακού πελατολογίου γίνεται υποχρεωτική για πλήθος επιχειρήσεων. Εφόσον η επιχείρησή σας είναι υπόχρεη (επιβεβαιώστε με τον Λογιστή/Φοροτεχνικό σας), ακολουθήστε τα παρακάτω απλά βήματα.
Ρυθμίσεις – Αρχικοποίηση (Γενικές) – Ενέργειες – Παραμετροποίηση myData .
Eπιλέγετε στο πεδίο «Χρήση Ψηφιακού Πελατολογίου» το «Ναι» και Αποθηκεύετε.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Σε περίπτωση που διαβιβάζετε μέσω Παρόχου Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης θα χρειαστεί να επιλέξετε στο πεδίο «Σύνδεση» την επιλογή Κανονική και να καταχωρήσετε τους κωδικούς myData (rest api). Παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε με τον φοροτεχνικό σας ώστε να σας τους αποστείλει.
Έπειτα, επιλέγετε το μολύβι για τροποποίηση και την την ανάλογη κατηγορία στο πεδίο «Ψηφιακό Πελατολόγιο» και αποθηκεύετε.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Για να εμφανιστεί από το πλευρικό μενού το ψηφιακό πελατολόγιο είναι απαραίτητο να κλείσετε και να ανοίξετε ξανά τον browser που χρησιμοποιείτε.
Έτσι, αφού πραγματοποιήσετε την παραπάνω ενέργεια τότε θα εμφανιστεί στο πλευρικό μενού η επιλογή «Ψηφιακό Πελατολόγιο» και «Κινήσεις».