Αν αντιμετωπίσετε ζήτημα κατά την είσοδο στην εφαρμογή, παρακαλούμε ελέγξτε τις παρακάτω περιπτώσεις:
1η Περίπτωση – Μη έγκυρη προσπάθεια σύνδεσης
Βεβαιωθείτε πως η Ημερομηνία και Ώρα συστήματος είναι σωστά. Αν διαφέρει έστω ένα από τα δύο, θα πρέπει να προχωρήσετε σε διόρθωση του.
Για να συγχρονίσετε τη σωστή Ημερομηνία και ώρα ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα για Windows 8/10.
- Επιλέξτε με δεξί κλικ στην Έναρξη την επιλογή Ρυθμίσεις (Settings)
- Από το πλευρικό μενού Ώρα & Γλώσσα (Time & Language)
- Επιλέξτε το Date & Time (Ημερομηνία και Ώρα)
- Επιλέξετε το Συγχρονισμός τώρα (Sync Now)
- Στη συνέχεια ενεργοποιήστε τον διακόπτη Αυτόματη ρύθμιση ώρας (Set time zone automatically)
- Τέλος, κλείστε και ξανά ανοίξτε τον Φυλλομετρητή σας (Browser) και επαναλάβετε τη διαδικασία εισόδου στο Epsilon Smart
2η Περίπτωση – Αδυναμία Επιλογής Verify you are human
Κάντε Zoom Out 80% (με πατημένο το Control [CTRL], γυρίζετε τη ροδέλα του ποντικιού πρός τα πίσω) και στη συνέχεια θα μπορέσετε να κάνετε κλικ πάνω στο checkbox Verify you are human.
Εφόσον ολοκληρωθεί η είσοδος στην εφαρμογή, μπορείτε να επιστρέψετε το Zoom στην αρχική κατάσταση, με πατημένο το Control [CTRL], γυρίζετε τη ροδέλα προς τα μπροστά ωσότου το zoom φτάσει στο 100%.
3η Περίπτωση – Σφάλμα κατά την επιλογή Verify you are human
Αν εμφανίζεται μήνυμα σφάλματος κατά την επιλογή Verify you are human, παρακαλούμε δοκιμάστε άλλον Browser (Chrome, Edge, Mozilla)