Video Guides

Γνωστά Θέματα Κατά την Διασύνδεση POS

Τελ. Ενημέρωση: 3/10/24, 22:53 | POS, POS Σύνδεση με 1155

Γενικά Σφάλματα

Σφάλμα : Εrror either Provider Data/ProviderSignature or ECRTokenData/AmountCommand must be provider in the request

Ανατρέξτε στα Στοιχεία Σύνδεσης του Ηλεκτρονικού Παρόχου, από το μενού Ρυθμίσεις – Αρχικοποίηση / Γενικές – Παραμετροποίηση Εφαρμογής, πατώντας τις τρεις τελείες πάνω δεξιά, στο σύμβολο ενέργειες επιλέγετε ” Παραμετροποίηση Παρόχου Ηλεκτρονικής Έκδοσης ” προκειμένου να ελέγξετε τα στοιχεία διασύνδεσης. Ακόμη εάν τα στοιχεία διασύνδεσης είναι σωστά τότε θα πρέπει να ανατρέξετε στο πεδίο “Tύπος Παραστατικού” προκειμένου να δείτε σε ποια παραστατικά έχετε πιστοποίηση παρόχου (στα παραστατικά χονδρικής / λιανικής ή και στα δύο). Ανάλογα λοιπόν με την επιλογή που εμφανίζεται στο συγκεκριμένο πεδίο θα πρέπει η σειρά παραστατικού που έχετε χρησιμοποιήσει για την έκδοση που σας ενδιαφέρει να έχει παραμετροποιηθεί προκειμένου να πιστοποιείται μέσω παρόχου ηλεκτρονικής έκδοσης. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση εάν επιλέξετε κάποια σειρά που θέλει λαμβάνει πιστοποίηση μέσω παρόχου θα λαμβάνεται το παραπάνω σφάλμα.

Σφάλμα: Failed on GethttpResponseFromAtlas

 

Ανατρέξτε στα Στοιχεία Σύνδεσης του Ηλεκτρονικού Παρόχου, από το μενού Ρυθμίσεις – Αρχικοποίηση / Γενικές – Παραμετροποίηση Εφαρμογής, πατώντας τις τρεις τελείες πάνω δεξιά, στο σύμβολο ενέργειες επιλέγετε ” Παραμετροποίηση Παρόχου Ηλεκτρονικής Έκδοσης ” προκειμένου να ελέγξετε τα στοιχεία διασύνδεσης
.

Σφάλμα: Η EFT πληρωμή απέτυχε

Επιβεβαιώστε ότι έχει καταχωρηθεί ορθά το Terminal Id στην κάρτα που έχετε δημιουργήσει στο Epsilon Smart. Το συγκεκριμένο σφάλμα εμφανίζεται κυρίως στο POS της Viva, ως εκ τούτου το Terminal Id που χρειάζεστε υπάρχει στην εφαρμογή της Viva στο POS.

 

Σφάλμα: {“non_field_errors”:[“validation_required”]}

Το συγκεκριμένο σφάλμα προκύπτει όταν χρησιμοποιείται για την έκδοση σειρά παραστατικού που δεν έχει πιστοποίηση παρόχου ηλεκτρονικής έκδοσης. Από την στιγμή που ολοκληρώνεται επιτυχώς σε διασύνδεση του pos με το epsilon smart τα παραστατικά που ανταποκρίνονται σε συναλλαγές με το pos που έχει συνδεθεί είναι μόνο τα παραστατικά που πιστοποιούνται μέσω παρόχου.

Cardlink

Εφόσον έχετε ακολουθήσει τις αναρτημένες οδηγίες της ΚΑΡΝΤΛΙΝΚ στην ΑΑΔΕ, στην ενότητα “Διασύνδεση με ΑΑΔΕ και δοκιμή” απαιτείται η επανάληψη της ενέργειας “Διασύνδεση με ΑΑΔΕ” συνεχόμενα μέχρι να ολοκληρωθεί. Για να επιβεβαιώσετε ότι η ενέργεια ολοκληρώθηκε θα πρέπει στο POS να εμφανιστεί η ένδειξη “Επιτυχής δοκιμή διασύνδεσης”, όπου θα πατήσετε την επιλογή ΟΚ και Αποθήκευση. Έχοντας πλέον διασυνδέσει επιτυχώς το POS και έχοντας προηγουμένως δημιουργήσει την κάρτα που απαιτείται στο Epsilon Smart, επιλέξτε το μεγεθυντικό φακό στο πεδίο “TID συσκευής ”. Αν δεν συμπληρωθεί αυτόματα το “TID συσκευής ”, προχωρήστε σε επανεκκίνηση του POS και επαναλάβετε την επιλογή στο μεγενθυντικό φακό.

Αν έχετε διασυνδέσει επιτυχώς, παρόλα αυτά κατά την έκδοση ενός παραστατικού προκύψει το εξής σφάλμα:

 

 

 

 

 

 

θα πρέπει να προχωρήσετε σε download και install των αρχείων x64 και x86 από τους παρακάτω συνδέσμους:

Στην περίπτωση που έχετε διασυνδέσει επιτυχώς, έχετε κατεβάσει τις απαραίτητες επεκτάσεις browser και client και παρόλα αυτά κατά την έκδοση ενός παραστατικού προκύψει το εξής σφάλμα (Το EpsilonSmart browser extension δεν έχει ενεργοποιηθεί ) τότε θα χρειαστεί να κάνετε μία επανεκκίνηση τον browser (κλείνοντας όλες τις καρτέλες που έχετε ανοιχτές και ξανά ανοίγοντας τον) και να δοκιμάσετε εκ νέου την έκδοση.

Στις περιπτώσεις μόνο του Pos Cardlink Ict 220 εάν κατά τη δημιουργία της κάρτας σας εμφανίζει το παρακάτω σφάλμα :

image

θα πρέπει στις πληροφορίες της κάρτας στο πεδίο “πληρωμή pos” να επιλέγετε Mellon WebECR για CardLink NSP προκειμένου να μπορέσετε να προχωρήσετε στη διαδικασία της διασύνδεσης επιτυχώς.

Euronet

Στα περισσότερα POS της Euronet έχει παρατηρηθεί το MIDDLEWARE να απενεργοποιείται ανά 2 λεπτά. Συνεπώς, κρίνεται απαραίτητο να ελέγχετε αν είναι ενεργό (με ένδειξη ΟΝ) πριν προχωρήσετε σε έκδοση παραστατικού.

Αν το POS κατά την ενεργοποίηση Middleware, πραγματοποιεί συνεχή Restarts, τότε η συσκευή αντιμετωπίζει πρόβλημα και θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την Euronet για επίλυση ή αντικατάσταση.

Σε όλα τα συμβατά pos της Εuronet (εκτός από το A80 και το VX520 )μόλις στείλουμε από το πρόγραμμα την εντολή της έκδοσης του παραστατικού θα πρέπει από το pos να πατήσουμε το πράσινο κουμπί για να λάβει την πληροφορία της πληρωμής και να ζητήσει από τον πελάτη να περάσει την κάρτα του.

Στο A80 δεν χρειάζεται να πατήσουμε κάποιο κουμπί προκειμένου να έρθει η πληροφορία της πληρωμής έρχεται απευθείας με το που ολοκληρώσουμε την έκδοση του παραστατικού μέσα από το περιβάλλον του smart.

Στο VX520 μόλις στείλουμε από το πρόγραμμα την εντολή της έκδοσης του παραστατικού θα πρέπει από το pos να πατήσουμε το κίτρινο κουμπί για να λάβει την πληροφορία της πληρωμής και να ζητήσει από τον πελάτη να περάσει την κάρτα του.

Mellon / Nexi

Σε όλα τα συμβατά pos της Mellon / Nexi  μόλις στείλουμε από το πρόγραμμα την εντολή της έκδοσης του παραστατικού θα πρέπει από το pos να πατήσουμε το πράσινο κουμπί για να λάβει την πληροφορία της πληρωμής και να ζητήσει από τον πελάτη να περάσει την κάρτα του.

Το βρήκες χρήσιμο?

Ευχαριστούμε για το σχόλιό σου!