Video Guides

Γνωστά Θέματα Κατά την Διασύνδεση POS

Τελ. Ενημέρωση: 26/09/24, 13:49 | POS, POS Σύνδεση με 1155

Cardlink

Εφόσον έχετε ακολουθήσει τις αναρτημένες οδηγίες της ΚΑΡΝΤΛΙΝΚ στην ΑΑΔΕ, στην ενότητα “Διασύνδεση με ΑΑΔΕ και δοκιμή” απαιτείται η επανάληψη της ενέργειας “Διασύνδεση με ΑΑΔΕ” συνεχόμενα μέχρι να ολοκληρωθεί. Για να επιβεβαιώσετε ότι η ενέργεια ολοκληρώθηκε θα πρέπει στο POS να εμφανιστεί η ένδειξη “Επιτυχής δοκιμή διασύνδεσης”, όπου θα πατήσετε την επιλογή ΟΚ και Αποθήκευση. Έχοντας πλέον διασυνδέσει επιτυχώς το POS και έχοντας προηγουμένως δημιουργήσει την κάρτα που απαιτείται στο Epsilon Smart, επιλέξτε το μεγεθυντικό φακό στο πεδίο “TID συσκευής ”. Αν δεν συμπληρωθεί αυτόματα το “TID συσκευής ”, προχωρήστε σε επανεκκίνηση του POS και επαναλάβετε την επιλογή στο μεγενθυντικό φακό.

Αν έχετε διασυνδέσει επιτυχώς, παρόλα αυτά κατά την έκδοση ενός παραστατικού προκύψει το εξής σφάλμα:

 

 

 

 

 

 

θα πρέπει να προχωρήσετε σε download και install των αρχείων x64 και x86 από τους παρακάτω συνδέσμους:

Στην περίπτωση που έχετε διασυνδέσει επιτυχώς, έχετε κατεβάσει τις απαραίτητες επεκτάσεις browser και client και παρόλα αυτά κατά την έκδοση ενός παραστατικού προκύψει το εξής σφάλμα (Το EpsilonSmart browser extension δεν έχει ενεργοποιηθεί ) τότε θα χρειαστεί να κάνετε μία επανεκκίνηση τον browser (κλείνοντας όλες τις καρτέλες που έχετε ανοιχτές και ξανά ανοίγοντας τον) και να δοκιμάσετε εκ νέου την έκδοση.

Στις περιπτώσεις μόνο του Pos Cardlink Ict 220 εάν κατά τη δημιουργία της κάρτας σας εμφανίζει το παρακάτω σφάλμα :

image

θα πρέπει στις πληροφορίες της κάρτας στο πεδίο “πληρωμή pos” να επιλέγετε Mellon WebECR για CardLink NSP προκειμένου να μπορέσετε να προχωρήσετε στη διαδικασία της διασύνδεσης επιτυχώς.

Euronet / Mellon /Viva

NEW Στα περισσότερα POS της Euronet έχει παρατηρηθεί το MIDDLEWARE να απενεργοποιείται ανά 2 λεπτά. Συνεπώς, κρίνεται απαραίτητο να ελέγχετε αν είναι ενεργό (με ένδειξη ΟΝ) πριν προχωρήσετε σε έκδοση παραστατικού.

Αν έχετε διασυνδέσει επιτυχώς, παρόλα αυτά κατα την έκδοση ενός παραστατικού προκύψει το εξής σφάλμα:

 

Ανατρέξτε στα Στοιχεία Σύνδεσης του Ηλεκτρονικού Παρόχου, από το μενού Ρυθμίσεις – Αρχικοποίηση / Γενικές – Παραμετροποίηση Εφαρμογής, πατώντας τις τρεις τελείες πάνω δεξιά, στο σύμβολο ενέργειες επιλέγετε ” Παραμετροποίηση Παρόχου Ηλεκτρονικής Έκδοσης ” προκειμένου να ελέγξετε τα στοιχεία διασύνδεσης.

Αν έχετε διασυνδέσει επιτυχώς, παρόλα αυτά κατα την έκδοση ενός παραστατικού προκύψει το εξής σφάλμα: (εικόνα με Σφάλμα: Η EFT πληρωμή απέτυχε. :

Επιβεβαιώστε ότι έχει καταχωρηθεί ορθά το Terminal Id στην κάρτα που έχετε δημιουργήσει στο Epsilon Smart. Το συγκεκριμένο σφάλμα εμφανίζεται κυρίως στο POS της Viva, ως εκ τούτου το Terminal Id που χρειάζεστε υπάρχει στην εφαρμογή της Viva στο POS.

 

Το βρήκες χρήσιμο?

Ευχαριστούμε για το σχόλιό σου!