Video Guides

Διασύνδεση με Skroutz

Manual Skroutz

Εισαγωγή

Η  λειτουργικότητα Skroutz Connectivity σας προσφέρει ένα αυτοματοποιημένο τρόπο διασύνδεσης της συνδρομής σας Epsilon Smart με το Skroutz Marketplace. Εφόσον διατηρείτε
λογαριασμό εμπόρου στο Skroutz Marketplace, μπορείτε εύκολα να ενημερώσετε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα με τα είδη που έχετε στο Epsilon Smart, αλλά και να ενημερωθείτε
αυτόματα για τις παραγγελίες που θα προκύψουν από αυτό. Παράλληλα σας προσφέρει ένα ολοκληρωμένο κύκλωμα διαχείρισης των παραγγελιών από Skroutz, που εξυπηρετεί όλες τις βασικές ανάγκες ενός εμπόρου στο Skroutz Marketplace.

Παραμετροποίηση

Αγοράζοντας τη νέα λειτουργικότητα “Skroutz Connectivity”, αυτόματα ενεργοποιούνται στη συνδρομή σας δύο βασικά μενού παραμετροποίησης, που έχουν να κάνουν με την επικοινωνία
των δύο συστημάτων , (“Παράμετροι Σύνδεσης Skroutz” & “Παραμετροποίηση Skroutz” ). Και στα δύο μενού προτείνεται από την εφαρμογή μία αρχική παραμετροποίηση που καθιστά άμεσα
εφικτή την επικοινωνία ανάμεσα στο Epsilon Smart και το Skroutz Marketplace ενώ ο χρήστης μπορεί να την αλλάξει ανά πάσα στιγμή Παράμετροι Σύνδεσης Skroutz

Παράμετροι Σύνδεσης Skroutz

Στην οθόνη Αρχικοποίηση\Παραμετροποίηση Εφαρμογής υπάρχει διαθέσιμη ενέργεια Παράμετροι Σύνδεσης Skroutz. Με την αγορά της νέας λειτουργικότητας “Skroutz Connectivity”,
αυτόματα ενεργοποιείται η διασύνδεση με Skroutz και δημιουργείται ένας API χρήστης στη συνδρομή σας που χρησιμοποιείται για την επικοινωνία μεταξύ της υπηρεσίας Skroutz
Connectivity και του Epsilon Smart. Έτσι έρχονται προσυμπληρωμένα τα πεδία Όνομα Χρήστη, Κωδικός Πρόσβασης και Κλειδί.

Επίσης, δημιουργούνται αυτόματα δύο στατικά URLs μέσω των οποίων θα γίνεται η ανταλλαγή πληροφοριών μεταξύ του Skroutz Connectivity και του Skroutz Marketplace. Στο URL για
Αποστολή Ειδών αποστέλλεται το xml με τα είδη του Epsilon Smart, ώστε να το ‘’διαβάσειl’’ το Skroutz και να ενημερώσει το ηλεκτρονικό σας κατάστημα. Στο URL για Λήψη Παραγγελιών, το
Skroutz Marketplace θα αποστέλλει κάθε νέα παραγγελία που καταχωρείται για τον έμπορο ή τυχόν ενημερώσεις σε ήδη καταχωρημένες παραγγελίες.
Το μόνο που χρειάζεται από εσάς να συμπληρωθεί είναι το Skroutz API Key. Εφόσον διατηρείτε λογαριασμό εμπόρου στο Skroutz, θα πρέπει να συνδεθείτε στο site Skroutz Merchants και να
μεταβείτε στην ενότητα Σύνδεση με e-shop. Στο API παραγγελιών θα βρείτε το API token, το οποίο θα πρέπει να αντιγράψετε στο πεδίο Skroutz API Key της παραμετροποίησης. Στην ίδια
ενότητα, θα πρέπει να ενεργοποιήσετε το Webhook παραγγελιών και να αντιγράψετε το πεδίο URL για Λήψη Παραγγελιών της παραμετροποίησης, στο πεδίο Webhook URL του Skroutz
Merchants.
Τέλος, υπάρχει η επιλογή Αυτόματη Λήψη Παραγγελιών που αρχικά έχει προτεινόμενη τιμή Όχι. Η επιλογή αυτή θα πρέπει να ενεργοποιηθεί αφού έχετε ολοκληρώσει τα παρακάτω βήματα:
α) Ό,τι αφορά την παραμετροποίηση του Skroutz, που έχει να κάνει με τη λήψη παραγγελιών.

β) Να επιλέξετε τα είδη που θέλετε να αποστέλλονται στο Skroutz και να συμπληρώσετε τα
απαραίτητα πεδία που χρειάζονται.

γ) Να έχετε αποστείλει στο Skroutzτο xml με τα διαθέσιμα είδη και το Skroutz να τα έχει εγκρίνει και έχει ενημερώσει το ηλεκτρονικό σας κατάστημα.

 

Παραμετροποίηση Skroutz

Εφόσον έχει ενεργοποιηθεί η Σύνδεση με Skroutz στην παραπάνω ενότητα, ενεργοποιείται το μενού Αρχικοποίηση\Παραμετροποίηση Skroutz. Στη συγκεκριμένη οθόνη μπορείτε να ορίσετε
παραμέτρους που έχουν να κάνουν με τη λήψη παραγγελιών, καθώς και με τον τρόπο ενημέρωσης συγκεκριμένων πεδίων κατά τη δημιουργία του xml ειδών. Όλα τα πεδία έρχονται
προσυμπληρωμένα με προτεινόμενες τιμές, τις οποίες μπορεί να αλλάξει ο χρήστης στη συνέχεια.

Στο κομμάτι που έχει να κάνει με τη λήψη παραγγελιών, αρχικά επιλέγονται δύο σειρές Παραγγελιών για λιανική και χονδρική, σε περίπτωση που ο τελικός πελάτης του Skroutz επιλέξει
την έκδοση τιμολογίου. Στη συνέχεια, επιλέγεται ο τρόπος ενημέρωσης των πελατών στις παραγγελίες λιανικής. Συστήνεται να γίνεται Χρήση Προεπιλεγμένου Πελάτη Λιανικής, ώστε να
μην καλύψετε τον μέγιστο επιτρεπτό αριθμό πελατών που προτείνεται από τους όρους χρήσης του Epsilon Smart. Σε αυτή την περίπτωση, σε κάθε παραγγελία λιανικής, θα χρησιμοποιείται ο
προεπιλεγμένος πελάτης λιανικής και στα Στοιχεία Διεύθυνσης θα εμφανίζεται το ονοματεπώνυμο και η διεύθυνση που δήλωσε ο τελικός πελάτης στο Skroutz.
Στη συνέχεια υπάρχουν 3 πεδία που αφορούν την ενημέρωση του xml ειδών στο Skroutz. Αν η συνδρομή Epsilon Smart είναι τύπου Advanced, εμφανίζεται το πεδίο Διαθεσιμότητα Ειδών στο
οποίο δηλώνουμε έναν προτεινόμενο τρόπο ενημέρωσης της διαθεσιμότητας για όλα τα είδη. Αν επιλέξουμε «Με βάση το Υπόλοιπο», τότε τα είδη που δεν έχουν υπόλοιπο θα εμφανιστούν
ως μη διαθέσιμα στο Skroutz, διαφορετικά όλα τα είδη θα στέλνονται ως διαθέσιμα. Σε συνδρομή τύπου Retail όμως, το πεδίο αυτό δεν εμφανίζεται και όλα τα προϊόντα στέλνονται ως
διαθέσιμα. Επίσης, για τα είδη που είναι διαθέσιμα, στο πεδίο Παράδοση Ειδών μπορείτε να επιλέξετε μία προτεινόμενη τιμή αναφορικά με το διάστημα των ημερών στο οποίο μπορεί να
παραδοθούν. Όπως θα αναφερθεί πιο κάτω, αντίστοιχα πεδία υπάρχουν στη φόρμα του είδους, σε περίπτωση που θέλετε να διαφοροποιηθείτε σε κάποια τιμή ανά είδος. Τέλος, δίνεται η
δυνατότητα να επιλέξετε κάποια από τα πεδία χρήστη των ειδών (αλφαριθμητικά & αριθμούς) για να μεταφερθούν στο xml των ειδών.

Σε περίπτωση που η συνδρομή του Epsilon Smart έχει την και την έξτρα λειτουργικότητα Υποκαταστήματα, εμφανίζεται και το πεδίο Υποκατάστημα στο οποίο θα ορίσετε σε ποιο
υποκατάστημα θα εισάγονται οι παραγγελίες από το Skroutz. Να σημειώσουμε επίσης, ότι σε αυτή την περίπτωση χρησιμοποιείται το Καθεστώς ΦΠΑ του συγκεκριμένου υποκαταστήματος :
α) κατά τη δημιουργία του xml ειδών για να ενημερωθεί το πεδίο % ΦΠΑ για κάθε είδος και β) κατά τη λήψη μίας παραγγελίας λιανικής για να ενημερώσει το Καθεστώς ΦΠΑ του
παραστατικού. Τέλος, εμφανίζεται το ενημερωτικό πεδίο Τελευταία Αποστολή, που ενημερώνεται αυτόματα κατά τη δημιουργία του αρχείου xml ειδών, με την ώρα αποστολής και με το πλήθος των ειδών
που περιείχε αυτό.

 

 

Το βρήκες χρήσιμο?

Ευχαριστούμε για το σχόλιό σου!