Video Guides

Αδύνατη η επικοινωνία με τον Πάροχο Ηλεκτρονικής Έκδοσης

Τελ. Ενημέρωση: 10/07/23, 10:04 | Συχνά Θέματα

Το παραπάνω μήνυμα μας παραπέμπει σε αποτυχημένη επικοινωνία της συνδρομής του Epsilon Smart με το κύκλωμα πιστοποίησης των παραστατικών μέσω του παρόχου.

 

Για την επιβεβαίωση των στοιχείων θα μεταβείτε από το κεντρικό μενού ->  Ρυθμίσεις -> Αρχικοποίηση -> Παραμετροποίηση Εφαρμογής -> Ενέργειες (…)  -> Παραμετροποίηση Παρόχου Ηλεκτρονικής Έκδοσης .

Στο παρακάτω αναδυόμενο παράθυρο  επαναβεβαιώστε το πεδίο “Όνομα Χρήστη” & Κωδικός Πρόσβασης .

Τέλος,Μέσω του συγκεκριμένου πλήκτρου “Δοκιμή Σύνδεσης “ , που εμφανίζεται στο κάτω τμήμα της οθόνης, έχετε τη δυνατότητα να κάνετε μια δοκιμαστική σύνδεση με την υπηρεσία του παρόχου προκειμένου να επιβεβαιώσετε ότι τα στοιχεία σύνδεσης που συμπληρώσατε είναι σωστά.

Στο πεδίο Όνομα Χρήστη και Κωδικός Πρόσβασης συμπληρώνετε τα στοιχεία της συνδρομή σας του Digital.
Κλειδί: Αντιγράφετε το κλειδί από το μενού Προβολή Συνδρομής του Epsilon Digital λογαριασμού σας.

Εφόσον, έχετε συμπληρώσει σωστά τα στοιχεία σύνδεσης επιλέγοντας «ΔοκιμήΣύνδεσης». θα λάβετε το μήνυμα «Η σύνδεση με τον Πάροχο
ΗλεκτρονιικήςΤιμολόγησης έγινε επιτυχώς» και έπειτα επιλέγετε Αποθήκευση .

Το βρήκες χρήσιμο?

Ευχαριστούμε για το σχόλιό σου!