Σε περιπτώσεις όπου έχετε προχωρήσει σε διασύνδεση με Πάροχο Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης (Epsilon Digital) και κατά την έκδοση των παραστατικών σας εμφανίζονται σφάλματα τα οποία οφείλονται σε δυσλειτουργία της πλατφόρμας Mydata της ΑΑΔΕ, προτείνουμε να δοκιμάσετε σε δεύτερο τη χειροκίνητη διαβίβαση των παραστατικών που δεν διαβιβάζονται όσο υφίσταται το συγκεκριμένο ζήτημα.
Για να βρείτε τυχόν παραστατικά που δεν έχουν διαβιβαστεί θα χρειαστεί να μεταβείτε από Εργασίες-Ηλεκτρονική έκδοση-Offline Παραστατικά προς Αποστολή στον Πάροχο.
Στο αριστερό μέρος που εμφανίζονται τα “Φίλτρα”, στα πεδία με τις ημερομηνίες θα ορίσετε το χρονικό διάστημα στο οποίο επιθυμείτε να αναζητήσετε μη διαβιβασμένα παραστατικά . Στη συνέχεια πατήστε το κουμπί με τον φακό (Ανανέωση) που βρίσκεται πάνω από το μενού “Φίλτρα” για να γίνει η αναζήτηση. Θα εμφανιστούν έτσι όλα τα παραστατικά που έχουν εκδοθεί μέσα στο επιλεγμένο χρονικό διάστημα αλλά δεν έχουν διαβιβαστεί, αφού τα επιλέξετε θα πατήσετε το πράσινο κουμπί που βρίσκεται πάνω δεξιά για να διαβιβαστούν.
Τέλος, αφού διαβιβαστούν , θα τα βρείτε στο μενού των Πωλήσεων (ή Πωλήσεις Υπηρεσιών) και για το εκάστοτε παραστατικό με επιλογή και Εκτύπωση από τις Ενέργειες (…) θα το εμφανίσετε με τη σήμανσή του.
Στα προϊόντα “Philoxenia I & II” Σε περιπτώσεις μη διαβίβασης των ΤΑΚΚ με το σφάλμα “Code 301, Message: |Invoice with MAPK 4000************ not found for Vat number ********* ” υπάρχει δυνατότητα ετεροχρονισμένης Διαβίβασης . Πιο συγκεκριμένα θα χρειαστεί να μεταβείτε στο παραστατικό ΤΑΚΚ που σας ενδιαφέρει, θα πατήσετε διπλό κλικ επάνω του και έπειτα από τις 3 τελείες πάνω δεξία, το σύμβολο ενέργειες , θα επιλέξετε ” Στοιχεία Ηλεκτρονικής Έκδοσης” και στο νέο παράθυρο θα επιλέξετε εκ νέου τις 3 τελείες πάνω δεξιά και τέλος θα επιλέξετε “Ετεροχρονισμένη Διαβίβαση” .