Video Guides

Αδυναμία διαβίβασης μέσω Παρόχου (Epsilon Digital) λόγω τεχνικών ζητημάτων Mydata

Τελ. Ενημέρωση: 15/11/24, 14:26 | MyDATA

Σε περιπτώσεις όπου έχετε προχωρήσει σε διασύνδεση με Πάροχο Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης (Epsilon Digital) και κατά την έκδοση των παραστατικών σας εμφανίζονται σφάλματα τα οποία οφείλονται σε δυσλειτουργία της πλατφόρμας Mydata της ΑΑΔΕ, προτείνουμε να δοκιμάσετε σε δεύτερο τη χειροκίνητη διαβίβαση των παραστατικών που δεν διαβιβάζονται όσο υφίσταται το συγκεκριμένο ζήτημα.

Για να βρείτε τυχόν παραστατικά που δεν έχουν διαβιβαστεί θα χρειαστεί να μεταβείτε από Εργασίες-Ηλεκτρονική έκδοση-Offline Παραστατικά προς Αποστολή στον Πάροχο.

Στο αριστερό μέρος που εμφανίζονται τα “Φίλτρα”, στα πεδία με τις ημερομηνίες θα ορίσετε το χρονικό διάστημα στο οποίο επιθυμείτε να αναζητήσετε μη διαβιβασμένα παραστατικά . Στη συνέχεια πατήστε το κουμπί με τον φακό (Ανανέωση) που βρίσκεται πάνω από το μενού “Φίλτρα” για να γίνει η αναζήτηση. Θα εμφανιστούν έτσι όλα τα παραστατικά που έχουν εκδοθεί μέσα στο επιλεγμένο χρονικό διάστημα αλλά δεν έχουν διαβιβαστεί, αφού τα επιλέξετε θα πατήσετε το πράσινο κουμπί που βρίσκεται πάνω δεξιά για να διαβιβαστούν.

Τέλος, αφού διαβιβαστούν , θα τα βρείτε στο μενού των Πωλήσεων (ή Πωλήσεις Υπηρεσιών) και για το εκάστοτε παραστατικό με επιλογή και Εκτύπωση από τις Ενέργειες (…) θα το εμφανίσετε με τη σήμανσή του.