Video Guides

Πως δημιουργώ νέα συνάντηση στο ημερολόγιο;

Τελ. Ενημέρωση: 23/03/22, 18:06 | Ημερολόγιο

Για να δημιουργήσετε νέα συνάντηση για κάποιον Υπόχρεο θα πρέπει να ακολουθήσετε την παρακάτω διαδικασία:

  1. Μεταβείτε στο Κεντρικό Μενού → Αρχείο → Υπόχρεοι
  2. Πατήστε το button Ημερολόγιο
  3. Πατήστε το button Νέα Καταχώρηση → Συνάντηση
  4. Στο πεδίο Ονοματεπώνυμο/Επωνυμία:
      • Πατήστε το button , επιλέξτε τον επιθυμητό Υπόχρεο και πατήστε τη δισκέτα για αποθήκευση
      • Με το button  μπορείτε να μεταβείτε στην καρτέλα του Υπόχρεου
      • Με το button  μπορείτε να ενημερώσετε μέσω μηνύματος τον επιλεγμένο Υπόχρεο (Η συγκεκριμένη δυνατότητα αφορά τους κατόχους του module Κύκλωμα Αποστολής Μηνυμάτων Viber/ SMS)
      • Με το button  μπορείτε να ενημερώσετε μέσω e-mail τον επιλεγμένο Υπόχρεο. Σε περίπτωση όπου στην συνάντηση έχετε επισυνάψει αρχείο και επιθυμείτε να συμπεριληφθεί το αρχείο αυτό κατά την αποστολή του e-mail, στο μήνυμα που θα εμφανιστεί επιλέξετε Yes
  5. Στο πεδίο Θέμα καταχωρήστε το θέμα της συνάντησης.
      • Σε περίπτωση που επιθυμείτε να αποθηκεύσετε το θέμα που καταχωρήσατε, επιλέξτε το button  και στο μήνυμα που θα εμφανιστεί επιλέξτε Ναι
      • Ακόμη, μπορείτε πατώντας το button  και στη συνέχεια με τα button  και  να εισάγετε ή να διαγράψετε κάποιο θέμα. Τέλος, εφόσον επιθυμείτε, μπορείτε να τροποποιήσετε υπάρχον θέμα επιλέγοντάς το με διπλό κλικ και με το button «Αποθήκευση» να αποθηκεύσετε τις αλλαγές σας
  6. Στο πεδίο Κατάσταση, επιλέξτε την κατάσταση της συνάντησης
  7. Στο πεδίο Έναρξη, ορίστε την Ημερομηνία καθώς και την Ώρα Έναρξης
  8. Στο πεδίο Διάρκεια, καταχωρήστε τις Ώρες και τα Λεπτά της συνάντησης
  9. Επιλέξτε την Προτεραιότητα της συνάντησης στο αντίστοιχο πεδίο
  10. Εφόσον η συνάντηση σχετίζεται με κάποιο έντυπο του Υπόχρεου, στο πεδίο Αφορά το Έντυπο πατήστε το φακό και επιλέξτε το μέσα από τα αποθηκευμένα έντυπά του
  11. Στο πεδίο Τοποθεσία, δηλώστε την τοποθεσία της συνάντησης
  12. Εφόσον δεν επιθυμείτε να εμφανίζεται στους άλλους χρήστες της εφαρμογής, επιλέξτε το checkbox 
  13. Καταχωρήστε τυχόν παρατηρήσεις στο πεδίο Σημειώσεις που ακολουθεί
  14. Ακόμη, με το button Αρχεία  δίνονται οι εξής δυνατότητες:
      • Με το εικονίδιο  μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία στην συνάντηση
      • Με το εικονίδιο  μπορείτε να συνδέσετε την συνάντηση με αποθηκευμένο αρχείο στο EasyFILES
      • Με το εικονίδιο  μπορείτε να μεταβάλετε τα στοιχεία ως προς τα tags, τις πληροφορίες αρχείου και τα στοιχεία σύνδεσης
      • Με το εικονίδιο  μπορείτε να το κατεβάσετε από άλλον Η/Υ το αρχείο
      • Τέλος, με το εικονίδιο  μπορείτε να διαγράψετε τη σύνδεση του αρχείου με την συνάντηση

Το βρήκες χρήσιμο?

Ευχαριστούμε για το σχόλιό σου!