Video Guides

Δεν ολοκληρώνεται η αποστολή e-mail για πάροχο gmail, τι πρέπει να κάνω;

Τελ. Ενημέρωση: 27/03/23, 10:08 | EasyCRM

Εάν ο αποστολέας έχει Λογαριασμό Gmail, θα πρέπει να ακολουθήσετε την παρακάτω διαδικασία:

  • Μόλις ολοκληρώσετε την ενεργοποίηση σε δύο βήματα πατήστε την ανανέωση της σελίδας.

  • Στο κάτω μέρος της σελίδας επιλέξτε Κωδικοί πρόσβασης εφαρμογής

  • Στην Επιλογή εφαρμογής επιλέξτε Άλλο (Προσαρμοσμένο όνομα)

  • Συμπληρώστε μία περιγραφή π.χ. TaxSystem και πατήστε Δημιουργία
  • Τέλος, τον κωδικό πρόσβασης που εμφανίζει θα πρέπει να τον συμπληρώσετε στις Παραμέτρους e-mail, στο πεδίο Κωδικός

Το βρήκες χρήσιμο?

Ευχαριστούμε για το σχόλιό σου!