Video Guides

Δεν ολοκληρώνεται η αποστολή e-mail για πάροχο gmail, τι πρέπει να κάνω;

Τελ. Ενημέρωση: 23/07/24, 20:49 | EasyCRM

Εάν έχετε Λογαριασμό Gmail, θα πρέπει να ακολουθήσετε την παρακάτω διαδικασία:

  • Μεταβείτε στη σελίδα https://myaccount.google.com/security
    • Θα πρέπει να είναι ενεργοποιημένη η Επαλήθευση σε 2 βήματα
      Ακουλουθήστε τα βήματα στις παρακάτω εικόνες για να την ενεργοποιήσετε.
    • Επιλέξτε Προσθήκη αριθμού τηλέφωνου.

    • Καταχωρήστε το κινητό σας τηλέφωνο.
    • Ορίστε τον κωδικό που θα σας έρθει στο κινητό.
    •  Τέλος ενεργοποιήστε την επαλήθευση σε 2 βήματα.
  • Μεταβείτε στο παρακάτω link για να δημιουργήσετε προσωρινό κωδικό για το gmail  ώστε να το δηλώσετε στο Taxsystem: https://myaccount.google.com/apppasswords
  • Δηλώστε ένα όνομα εφαρμογής (έστω Tax System) και πατήστε Δημιουργία.
  • Αποθηκεύστε τον κωδικό σε περίπτωση που σας ξαναζητηθεί καθώς δεν μπορεί να εμφανιστεί στο πρόγραμμα.
  • Καταχωρείστε τον, στο πεδίο Κωδικός του Taxsystem.

 

Σημείωση: Σε περίπτωση που έχετε εταιρικό email που ανήκει στο domain του gmail θα πρέπει να απευθυνθείτε σε τεχνικό/μηχανογράφο σας καθώς δεν μπορεί να υλοποιηθεί η παραπάνω διαδικασία.

Το βρήκες χρήσιμο?

Ευχαριστούμε για το σχόλιό σου!