Video Guides

Πως δημιουργώ νέα πληρωμή στο ημερολόγιο;

Τελ. Ενημέρωση: 23/03/22, 18:05 | Ημερολόγιο

Για να δημιουργήσετε νέα πληρωμή για κάποιον Υπόχρεο θα πρέπει να ακολουθήσετε την παρακάτω διαδικασία:

  1. Μεταβείτε στο Κεντρικό Μενού→ Αρχείο→ Υπόχρεοι
  2. Πατήστε το button Ημερολόγιο
  3. Πατήστε το button Νέα Καταχώρηση → Πληρωμή
  4. Στο πεδίο Ονοματεπώνυμο/Επωνυμία:
      • Πατήστε το button  επιλέξτε τον επιθυμητό Υπόχρεο και πατήστε τη δισκέτα για αποθήκευση
      • Με το button  μπορείτε να μεταβείτε στην καρτέλα του Υπόχρεου
      • Με το button  μπορείτε να ενημερώσετε μέσω μηνύματος τον επιλεγμένο Υπόχρεο (Η συγκεκριμένη δυνατότητα αφορά τους κατόχους του module Κύκλωμα Αποστολής Μηνυμάτων Viber/ SMS)
      • Με το button  μπορείτε να ενημερώσετε μέσω e-mail τον επιλεγμένο Υπόχρεο. Σε περίπτωση όπου στην συνάντηση έχετε επισυνάψει αρχείο και επιθυμείτε να συμπεριληφθεί το αρχείο αυτό κατά την αποστολή του e-mail, στο μήνυμα που θα εμφανιστεί επιλέξετε Yes
  5. Στο πεδίο Θέμα καταχωρήστε το θέμα της συνάντησης
      • Σε περίπτωση που επιθυμείτε να αποθηκεύσετε το θέμα που καταχωρήσατε, επιλέξτε το button  και στο μήνυμα που θα εμφανιστεί επιλέξτε Ναι
      • Ακόμη, μπορείτε πατώντας το button  και στη συνέχεια με τα button  και  να εισάγετε ή να διαγράψετε κάποιο θέμα. Τέλος, εφόσον επιθυμείτε, μπορείτε να τροποποιήσετε υπάρχον θέμα επιλέγοντάς το με διπλό κλικ και με το button «Αποθήκευση» να αποθηκεύσετε τις αλλαγές σας
  6. Στο πεδίο Κατάσταση, επιλέξτε την κατάσταση της συνάντησης
  7. Στο πεδίο Συνολικό Ποσό καταχωρήστε το σύνολο της οφειλής
  8. Στο πεδίο Πληρωτέο Ποσό , πληκτρολογήστε το ποσό πληρωμής της συγκεκριμένης δόσης
  9. Το πεδίο Υπολειπόμενο Ποσό συμπληρώνεται αυτόματα με το αποτέλεσμα που προκύπτει από την αφαίρεση των πεδίων Συνολικό Ποσό – Πληρωτέο Ποσό.
  10. Καταχωρήστε την Ημερομηνία Πληρωμής στο πεδίο Ημερομηνία
  11. Το πεδίο Αριθμός Δόσης συμπληρώνεται εφόσον η πληρωμή της οφειλής πραγματοποιείται τμηματικά.
  12. Συμπληρώστε την Ταυτότητα Οφειλής στο αντίστοιχο πεδίο. Μετά την καταχώρηση της, μπορείτε να την αντιγράψετε και να τη επικολλήσετε οπουδήποτε επιθυμείτε, πατώντας το button 
  13. Ορίστε το Αποδεικτικό Συναλλαγής στο αντίστοιχο πεδίο
  14. Στο πεδίο Τρόπος Πληρωμής, επιλέξτε τη μέθοδο πληρωμής που επιθυμείτε
  15. Επιλέξτε την Προτεραιότητα της συνάντησης στο αντίστοιχο πεδίο
  16. Εφόσον η συνάντηση σχετίζεται με κάποιο έντυπο του Υπόχρεου, στο πεδίο Αφορά το Έντυπο πατήστε το φακό και επιλέξτε το μέσα από τα αποθηκευμένα έντυπά του
  17. Εφόσον δεν επιθυμείτε να εμφανίζεται στους άλλους χρήστες της εφαρμογής, επιλέξτε το checkbox 
  18. Καταχωρήστε τυχόν παρατηρήσεις στο πεδίο Σημειώσεις που ακολουθεί
  19. Ακόμη, με το button Αρχεία  δίνονται οι εξής δυνατότητες:
      • Με το εικονίδιο  μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία στην πληρωμή
      • Με το εικονίδιο  μπορείτε να συνδέσετε την πληρωμή με αποθηκευμένο αρχείο στο EasyFILES
      • Με το εικονίδιο  μπορείτε να μεταβάλετε τα στοιχεία ως προς τα tags, τις πληροφορίες αρχείου και τα στοιχεία σύνδεσης
      • Με το εικονίδιο  μπορείτε να το κατεβάσετε από άλλον Η/Υ το αρχείο
      • Τέλος, με το εικονίδιο  μπορείτε να διαγράψετε τη σύνδεση του αρχείου με την πληρωμή

Το βρήκες χρήσιμο?

Ευχαριστούμε για το σχόλιό σου!