Με βάση τον τρόπο διαχείρισης των ωραρίων και την παραμετροποίηση που έχετε ορίσει στις παραμέτρους οριστικοποίησης και απευθείας υποβολής στην Εργάνη(Ρυθμίσεις/Εταιρεία/Λοιπά), κάθε ωράριο μπορεί να φέρει μία από τις παρακάτω ενδείξεις:
Κατάσταση “Πρόχειρη”
,
Το ωράριο δεν έχει οριστικοποιηθεί ούτε δημοσιευτεί στον λογιστή ή την πλατφόρμα πληροφοριακών συστημάτων του Εργάνη.
*Για την ενεργοποίηση δυνατότητας καταχώρησης ωραρίων με “πρόχειρη” κατάσταση θα χρειαστεί να ενεργοποιηθεί από το Κεντρικό μενού της εφαρμογής η οριστικοποίηση ωραρίων. Οδηγίες Εδώ
Κατάσταση “Οριστικοποιημένη”
,
Το ωράριο έχει οριστικοποιηθεί και αποσταλεί , στην εφαρμογή μισθοδοσίας του λογιστή για τον έλεγχοτου και την υποβολή του στο πληροφοριακό σύστημα του εργάνη μέσα από την εφαρμογή μισθοδοσίας.
Κατάσταση “Προς υποβολή”
,
Το ωράριο έχει οριστικοποιηθεί αλλά δεν έχει υποβληθεί στην Εργάνη
Κατάσταση “Υποβεβλημένη”
,
Το ωράριο έχει υποβληθεί στην Εργάνη λαμβάνοντας μοναδικό αριθμό πρωτοκόλλου.
Αντίστοιχα, ενεργοποιούνται στην οθόνη του ψηφιακού ωραρίου οι παρακάτω ενέργειες:
, αν είναι ενεργή η οριστικοποίηση και όχι η υποβολή.
, αν είναι ενεργή η οριστικοποίηση και η υποβολή.
, αν είναι ενεργή η υποβολή και όχι η οριστικοποίηση.