Το Epsilon Smart Ergani παρέχει δωρεάν υποστήριξη σε όλους τους χρήστες (ανεξαρτήτου της ύπαρξης του πακέτου Premium Υπηρεσίες Υποστήριξης) μέσα από το εσωτερικό κανάλι γραπτής επικοινωνίας.
Για να βρείτε το μενού της υποστήριξης, από την αρχική σελίδα (Dashboard) θα επιλέξετε το εικονίδιο της υποστήριξης και στο μενού που θα εμφανιστεί επιλέγετε την ένδειξη «Υποστήριξη».
Στη νέα σελίδα μπορείτε να δείτε λίστα με όλες τις προηγούμενες επικοινωνίες σας, την κατάστασή τους και τις απαντήσεις που έχετε λάβει σε κάθε μήνυμα. Για δημιουργία νέου αιτήματος πατάτε το κουμπί με το πράσινο + επάνω δεξιά.
Συμπληρώνετε μία σύντομη περιγραφή στο πεδίο Τίτλος, πληκτρολογείτε το ερώτημα σας κάτω πλαίσιο και το στέλνετε πατώντας το πλήκτρο Αποστολή.
Ο συνήθης χρόνος απάντησης είναι μεταξύ 24 και 72 ωρών.