Η αποστολή των Επίσημων Οφειλών με email προϋποθέτει δύο (2) ενέργειες:
- Την ρύθμιση της εφαρμογής με τον λογαριασμό του email από όπου θα σταλεί η ενημέρωση, από το μενού Μέσα Επικοινωνίας -> Παράμετροι -> Ρυθμίσεις E-mail
- Την συμπλήρωση του πεδίου “Email” με τον λογαριασμό του email στο tab: Βασικά Στοιχεία του Υπόχρεου
Εφόσον έχετε ρυθμίσει τα παραπάνω:
- Θα μεταβείτε από το μενού Υπόχρεοι -> Εργασίες -> Έντυπο Ενημέρωσης Πελάτη
- Στα φίλτρα επιλέγετε το Πρότυπο: Μόνο Επίσημες Οφειλές. Η εισαγωγή δεδομένων Πρότυπων στο Έντυπο Ενημέρωσης Πελάτη πραγματοποιείται από το μενού: Παράμετροι -> Εργασίες -> Εισαγωγή Δεδομένων Παραμετροποίησης
- Από το φίλτρο “Ημερομηνία Ανάκτησης” επιλέγετε το διάστημα για το οποίο θα ανακτηθούν οι οφειλές. Προαιρετικά, σε περίπτωση που δεν έχει προηγηθεί άντληση Οφειλών, μπορείτε να τις αντλήσετε, σε πραγματικό χρόνο, μέσα από το Έντυπο Ενημέρωσης, επιλέγοντας
- Επιλέγετε και εμφανίζονται οι Επαφές από τις οποίες επιλέγετε όσους επιθυμείτε να αποστείλλετε τις Οφειλές. Με δεξί κλικ πάνω στο grid πραγματοποιείται Επιλογή και Αποεπιλογή όλων
- Επιλέγετε για να προχωρήσετε στην αποστολή Οφειλών με email. Εάν σε κάποια επιλεγμένη Επαφή δεν έχει καταχωρηθεί διεύθυνση email, εξαιρείται η Επαφή αυτή από την διαδικασία αποστολής
Ο πελάτης θα λάβει email, με επισυναπτόμενο αρχείο PDF, που θα περιλαμβάνει την οφειλή, την προθεσμία πληρωμής και την Ταυτότητα Οφειλής.
Το βρήκες χρήσιμο?
Ευχαριστούμε για το σχόλιό σου!