Video Guides

Απογραφή

Τελ. Ενημέρωση: 27/07/23, 16:23 | Λοιπά

Για να εισάγετε «Απογραφή» από αρχείο Excel ακολουθήστε την παρακάτω διαδικασία:

1. Μεταβείτε στο μενού Αρχεία- Εισαγωγή Απογραφής σε περιβάλλον Extra ή Έντυπα- Απογραφή- Εισαγωγή Απογραφής σε περιβάλλον Hyper/Business.

Στη φόρμα εισαγωγής που εμφανίζεται αναγράφεται το Έτος, για το οποίο θα πραγματοποιηθεί η εισαγωγή Απογραφής των Ειδών, από αρχείο Excel, σύμφωνα με την ημερομηνία εισαγωγής στο σύστημα από τον χρήστη

2. Επιλέξτε το αρχείο excel από το πεδίο «Επιλογή Αρχείου».

3. Συμπληρώστε στις παραμέτρους Εισαγωγής το «Φύλλο» και ορίστε τις κενές γραμμές.

4. Στο group «Αντιστοίχιση Στηλών» συνδέστε τα πεδία με τις στήλες που περιλαμβάνει το αρχείο εισαγωγής.

Το εισαγόμενο αρχείο excel θα πρέπει να είναι παραμετροποιημένο ως εξής:
– Στήλη «Κωδικός» -> μπορούν να χρησιμοποιηθούν αλφαριθμητικοί χαρακτήρες και η τιμή του κάθε κωδικού θα πρέπει να είναι μοναδική για κάθε είδος.
– Στήλες «Κατηγορία», «Περιγραφή» και «Μονάδα Μέτρησης» -> μπορούν να περιέχονται αλφαριθμητικοί χαρακτήρες
– Στήλες «ΦΠΑ», «Ποσότητα» και «Αξία Μονάδος» -> θα πρέπει απαραίτητα να περιέχουν ΜΟΝΟ τον αριθμό, χωρίς να περιλαμβάνεται οποιοδήποτε λεκτικό στο αρχείο εισαγωγής.

5. Τέλος επιλέξτε «ΟΚ».

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Εάν κατά τη διαδικασία εισαγωγής εμφανιστεί μήνυμα σφάλματος εισαγωγής αρχείου σε οποιαδήποτε γραμμή, θα πρέπει να γίνει έλεγχος της συγκεκριμένης γραμμής που αναφέρεται στο μήνυμα, στο αρχείο Excel, από τον χρήστη, ώστε επαναλαμβάνοντας τη διαδικασία εισαγωγής, να πραγματοποιηθεί η εισαγωγή του αρχείου επιτυχώς. Πιο συγκεκριμένα, θα πρέπει να ελέγξει αν τα αντίστοιχα πεδία σε κάθε στήλη, στη γραμμή που αναφέρεται στο μήνυμα, έχουν την παραμετροποίηση που αναφέρθηκε παραπάνω.

Για να εισάγετε χειροκίνητα Στοιχεία Απογραφής ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

1. Μεταβείτε από το μενού Αρχεία- Απογραφή σε περιβάλλον Extra ή Έντυπα- Απογραφή- Εγγραφές σε περιβάλλον Hyper/Business.

2. Επιλέξτε «Εισαγωγή».

3.Συμπληρώστε «Κωδικό», «Κατηγορία», «Περιγραφή»,  «Μονάδα μέτρησης», «% ΦΠΑ», «Ποσότητα», «Αξία Μονάδος», «Αποθηκευτικό χώρο», «Εγκατάσταση».
Το Σύνολο του Είδους υπολογίζεται αυτόματα και προκύπτει από το γινόμενο της στήλης Ποσότητα επί την Αξία Μονάδος.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Η εξαγωγή του αρχείου Απογραφής σε excel πραγματοποιείται με δεξί κλικ στον πίνακα της Απογραφής και επιλέγοντας «Επιλογή Στηλών», όπου δίνεται δυνατότητα ενεργοποίησης και καθορισμός της σειράς εμφάνισης των πεδίων που επιθυμεί ο χρήστης να εμφανιστούν στον πίνακα. Στη συνέχεια, κάνοντας δεξί κλικ και επιλέγοντας «Εξαγωγή σε Excel» πραγματοποιείται απευθείας εξαγωγή του πίνακα της Απογραφής, με δυνατότητα επεξεργασίας και εκτύπωσης.

Για «Εκτύπωση» της απογραφής, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

1. Μεταβείτε από το μενού Εκτυπώσεις- Απογραφή σε περιβάλλον Extra ή Έντυπα- Απογραφή- Εκτύπωση Απογραφής  σε περιβάλλον Hyper/Business.

2. Ορίστε τις επιλογές που επιθυμείτε από το πλευρικό μενού στα αριστερά.

3.Τέλος, επιλέξτε «Προβολή».

ΣΗΜΕΙΩΣΗ:
Υπάρχει η δυνατότητα «Εκτύπωσης» ή«Εξαγωγής» σε ηλεκτρονική μορφή.

Το βρήκες χρήσιμο?

Ευχαριστούμε για το σχόλιό σου!